Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ - ] S8 D3 - czy warto?  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-13, 15:55   

Kompresor prościej to by było do D2 dać jak do D3, bynajmniej tak ktoś już pisał na forum.
_________________
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-06-13, 20:43   

Silnik ma i juz go na stole odpalil, ale tam problem jest duzo duzo glebszy z tym zeby auto ruszylo. Szacun dla kogos kto to wykona.

kompresor jasne zaden problem ale wydac 30tys za 150KM nie wiem czy ma zbytni sens.
Swapy byly mile i przyjemne w starych autach. W nowych dochodzi can ochrona komponentu i inne tematy jak kupa sterownikow bez ktorych wlasnie nie uruchomisz 5.0 v10 TT.

Ja odnosilem sie do rynku PL jak kolega opisuje w DE takie jezdzi. Wstaw jakies fotki skoro ogladasz to auto czasami...
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-06-13, 20:58   

aro51 napisał/a:
Silnik ma i juz go na stole odpalil, ale tam problem jest duzo duzo glebszy z tym zeby auto ruszylo.

hehehe, no ale przecież nie mówimy o tym czy silnik na stole pali ale konkretnie o swap'ie ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-13, 21:14   

aro51 napisał/a:
Ja odnosilem sie do rynku PL jak kolega opisuje w DE takie jezdzi. Wstaw jakies fotki skoro ogladasz to auto czasami.


Usciślając auto mieszka w Wiedniu wraz z włascicielem entuzjastą ósemek od wielu lat. Nie wstawiam fot bo ich nie posiadam. Kolega powiedział że jesli znajdzie czas i ochote to z radością nam zrobi temat i fotorelacje jesli nie to nie i nic nie poradze. Nie każdy żyje tak jak my forumowym zyciem.

Proponuje poszukać w necie nt swapów V10 bit do S8 jak i innych modeli bo ja takowe w czasie robienia swapu kolegi relacje znajdowałem.

Racja że swap w S8 D3 itp to nie hop siup i nie jest to Nubira z silnikiem omegi ale w USA większe projekty sa realizowane niż taki sobie swapik :)
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-06-13, 21:22   

tyle tylko że w USA większość z tym Mega projektów faktycznie nie ma tyle trudnej do obejścia elektroniki - są to w sumie jednostki :) aaale jak już się znajdzie, no to potrafią zadziwić !! :)
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.