Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4 Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2017-04-25, 08:03
Wyjazd do kraju na Wielakonoc byl udany tylko za krotki ale i tak moja srebrna strzala odwiedzila spa dla czterech kolek i udalo sie;
zamontowac bluetooth ( laczy sie z telefonem tylko zasieg w srodku auta slaby i jeszcze musze przeniesc kontakty ale nie wiem jak)
plukanie oleju i zalanie nowym Motulem 5w 30
plukanie plynu chlodzacego i oczywiscie nowy wlany ale nie wiem jaki
wymienione kolo pasowe napinacz i pasek PK bo wygladalo slabo i ponoc jak sie rozwali to moze narobic problemow ( tak sie zastanawiam czy to o tym pisal kolega drago_o, pare postow wczesniej )
wymieniono jeszcze sterownik akumulatora na ten z literka C i jak narazie jak by lepiej trzymal akumulator i nie zacina sie przy odpalaniu
i jeszcze jakies koncowki w zawieszeniu przednim
Tak wiec jestem zadowolony i czekam na nowe zawiasy do klapy bagaznika i bedzie klapa chulala jak sie nalezy
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4) Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2889 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-25, 08:23
eed napisał/a:
luetooth ( laczy sie z telefonem tylko zasieg w srodku auta slaby i jeszcze musze przeniesc kontakty ale nie wiem jak)
jak ci się łączy z bt to masz zasięg z anteny zewnętrznej więc jak ma być słaby?
w środku masz jedynie połączenie bt po którym lata sobie twój głos jak gadasz
cała komunikacja radiowa telco jest realizowana przez moduły i anteny auta
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum. wyPAD 2020
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 7 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-04-25, 10:14
maciu,
A jak u mnie przy module BT jest błąd właśnie ANTENY? A wszystkie są podłączone (ta od BT ta od dachu też i nawet ostatnio tą od stacji dokującej podłączyłem).
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4 Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2017-04-25, 10:59
maciu, a widzisz Macku to nie wiedzialem, ale czasami na MMI tam gdzie pokazuje zasieg jest pusto nie pokazuje ani jednej kreski a jak otworze drzwi albo okno to zasieg sie polepsza.
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4) Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2889 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-25, 11:54
Pczester napisał/a:
maciu,
A jak u mnie przy module BT jest błąd właśnie ANTENY? A wszystkie są podłączone (ta od BT ta od dachu też i nawet ostatnio tą od stacji dokującej podłączyłem).
no nie no trzech na razto nie da rady złącza antenowe są dwa
jak masz stacje dokującą do tej słuchawki ori to antena BT jest tam
w nowszych modułach jest taka krótka przyłączana do modułu
ten błąd to jak i gdzie widzisz? VAG/MMI?
eed napisał/a:
maciu, a widzisz Macku to nie wiedzialem, ale czasami na MMI tam gdzie pokazuje zasieg jest pusto nie pokazuje ani jednej kreski a jak otworze drzwi albo okno to zasieg sie polepsza.
to może ktoś już modził i zamiast oryginalnej anteny gsm masz podłączone
cos w środku? normalnie w trybie rsap powinien korzystać z anteny na dachu
jakie masz ikonki po połączeniu?
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum. wyPAD 2020
I jak plan?... Naprawa czy następny swap na manual?
drago_o napisał/a:
4.0 w swoim naturalnym środowisku
No nie bądź złośliwy
Jaka diagnoza?... Co się wydarzyło?
_________________ * FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6703 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-04-25, 20:19
Wytarlo się trochę tego ołówka co napędza pompę wody i trochę gniazda w pompie. Części zamówione i auto czeka na kanale.
Jak w przysłowiu. Kto naprawia tanio ten naprawia dwa razy jakieś 2 lata temu naprawiłem to za 3.50zł dorabiać nowy wałek napędowy a dzisiaj wróciło że zdwojoną siłą
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
Wysłany: 2017-04-25, 20:53
drago_o napisał/a:
Wytarlo się trochę tego ołówka co napędza pompę wody i trochę gniazda w pompie.
Czyli niestety zgodnie z przewidywaniami
drago_o napisał/a:
jakieś 2 lata temu naprawiłem to za 3.50zł dorabiać nowy wałek napędowy a dzisiaj wróciło że zdwojoną siłą
No to rzeczywiście tanio. A jak wytrzymało 2 lata to już mega tanio było
_________________ * FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line Pomógł: 100 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-04-25, 21:31
raftor napisał/a:
były jakieś objawy wczesniej?
Objawów nie było żadnych.
Jedynie co mnie borykało odkąd kopiłem auto to sporadyczne szarpnięcie podczas redukcji z 3-2.
Oraz raz na bardzo, rzadki czas podczas jazdy na 4 lub 5 biegu miałem takie szarpnięcie jak by wypadł zapłon.
Co jeszcze mnie zastanawiało to zanikanie podświetlania PRND432 na FIS. Takie mrugnięcie głównie na zimnym.
pb41ns napisał/a:
skrzynia na stół erni, miałem kiedyś to samo, zero objawów a skrzynia skończyła żywot, no taki urok automatu
Dokładnie
Nastąpiło co nieuniknione, i spodziewał się, że mi też się przytrafi, prędzej czy później.
Zaczęło sie wczoraj, podczas dojeżdżania do krzyżówki stałem jako trzeci w kolejce.
Nagle autem szarpnęło.
Od jakichś 3 dni miałem poszarpywanie budą zaraz po odpaleniu. Trwało to może kilkadziesiąt sekund i przestawało.
Wracając do krzyżówki. Podjechałem jako pierwszy i czekałem na lukę.
Zdjąłem nogę z hamulca, gaz i auto stoi. Obroty w górę.
Przełączyłem na P znów na D i zero reakcji.
Zgasiłem, odpaliłęm, następnie D i udało się ruszyć.
Zatankowałem jeszcze auto, pojechałem do domu, następnie na warsztat po kompa.
Zrobiłem 10km w celu diagnozy bloków skrzyni.
Stanąłem na zatoczce. Poruszałem troszkę selektorem góra/dół i chciałem odjechać. Skrzynia szarpnęła i tryb awaryjny.
FOSS napisał/a:
ulalala
I jak plan?... Naprawa czy następny swap na manual?
Zabawa w manual mnie nie kręci.
Jakoś nie jestem w stanie wrócić do trzech pedałów
9-go maja umówiony jestem do warsztatu.
Sprawa była krótka trza robić remont.
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum