Autor |
Wiadomość |
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-05-30, 14:18
|
|
|
W A6 C5 trójnik przy zbiorniczku wymieniłem w końcu na mosiężny i wszelkie problemy w tym miejscu się skończyły. Plastikowe po jakimś czasie pękały. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-30, 21:18
|
|
|
krisker napisał/a: | Plastikowe po jakimś czasie pękały. | ...bo się używa skręcanych opasek zamiast sprężynowych (takie jakie są fabrycznie na wężach wodnych) |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-05-30, 21:40
|
|
|
Nie, bo się np. odchyla zbiornik przy pracach z tyłu silnika. Mosiężne trójniki są na to odporne. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2889 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-05-30, 21:42
|
|
|
danishow napisał/a: | krisker napisał/a: | Plastikowe po jakimś czasie pękały. | ...bo się używa skręcanych opasek zamiast sprężynowych (takie jakie są fabrycznie na wężach wodnych) |
nie wiem o jakich rocznikach piszesz ale z mojego doswiadczenia to własnie sprezynowe
zawsze były fabryczne, potem dołozyli nieco przyłączy na wpust i zapinkę |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-30, 23:00
|
|
|
maciu, źle mnie zrozumiałeś albo ja źle się wyraziłem. Miałem na myśli, że plastikowe trójniki rozszczelniają się bo za mocno ściska się je opaskami skręcanymi zamiast używać sprężynowych |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2889 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-02, 18:21
|
|
|
danishow napisał/a: | maciu, źle mnie zrozumiałeś albo ja źle się wyraziłem. Miałem na myśli, że plastikowe trójniki rozszczelniają się bo za mocno ściska się je opaskami skręcanymi zamiast używać sprężynowych |
racja teraz się zgadzam
a żeby było bardziej w temacie to zakupiłem dzisiaj nowe klapy dekompresyjne... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-06-02, 19:19
|
|
|
Wywaliłem tylny tłumik i wspawałem rury. Przez miesiąc przejeżdze, poryczę, potem zakładam z powrotem bo buczy w środku. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-06-03, 12:29
|
|
|
Wymieniłem olej i filtr w skrzyni biegów. Wszystko oryginalne ZF. Zrobiłem ok 500km od wymiany, nie zauważyłem ŻADNYCH zmian (chodziła ładnie i nadal tak chodzi). Dostałem też ostatnio dwa steronwniki MMI, jeden z fbas (kupiony używany) a drugi z auta klienta. Chciał przełożyć wszystkie elementy by mieć fbas u siebie, a ja w znalazłem EPROM w którym jest CP i go przerzuciem z jego MMI do tego kupionego - Działa bez problemu :-D Aktualizacja oprogramowania i spolszczenie po wszystkim i wszystko pięknie hula. |
|
|
|
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2017-06-03, 13:20
|
|
|
Czyli jednak się udało chyba się do Ciebie odezwę hehehe |
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-06-03, 17:06
|
|
|
Udało się :-) pełen sukces :-P |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2017-06-03, 17:12
|
|
|
Pczester napisał/a: | Wymieniłem olej i filtr w skrzyni biegów. Wszystko oryginalne ZF. Zrobiłem ok 500km od wymiany, nie zauważyłem ŻADNYCH zmian (chodziła ładnie i nadal tak chodzi). Dostałem też ostatnio dwa steronwniki MMI, jeden z fbas (kupiony używany) a drugi z auta klienta. Chciał przełożyć wszystkie elementy by mieć fbas u siebie, a ja w znalazłem EPROM w którym jest CP i go przerzuciem z jego MMI do tego kupionego - Działa bez problemu :-D Aktualizacja oprogramowania i spolszczenie po wszystkim i wszystko pięknie hula. |
kolego zrób jakiś tutorial odnośnie przożenia EPROMU;) |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-04, 12:16
|
|
|
Ja dziś skończyłem wymianę przetwornicy i zagościły nowe żarniki Osram |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32 Dołączył: 13 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-06-11, 13:30
|
|
|
Wymiana przepływomierza przyniosła poprawę jazdy |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1789 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-06-11, 13:57
|
|
|
drago_o napisał/a: | Będzie padać if you know what I mean |
Taaa , też umyłem autko . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|