Autor |
Wiadomość |
Paweł777
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 53 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2017-10-10, 23:51
|
|
|
Zajefajnie to wygląda Czy bardzo duży koszt ? |
|
|
|
|
|
|
|
olimp510
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: IRQ
Jeżdzę: D3 380KM 768Nm
Dołączył: 09 Paź 2015 Posty: 14 Skąd: FZ/ RJA
|
Wysłany: 2017-10-11, 16:47
|
|
|
zrobiło się srogo
dziś odebrałem autko po modyfikacjach i wyszło :
380 KM i 768,9 Nm
seria wyszła bardzo zdrowa : 321,7 KM i 636,6 Nm |
_________________ Tego nie pomalujesz. |
|
|
|
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2017-10-11, 16:53
|
|
|
olimp510, gdzie robiłeś czipsa ? |
|
|
|
|
olimp510
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: IRQ
Jeżdzę: D3 380KM 768Nm
Dołączył: 09 Paź 2015 Posty: 14 Skąd: FZ/ RJA
|
Wysłany: 2017-10-11, 17:05
|
|
|
V-TECH w Zielonej Górze
pierwsze wrażenia są zadowalające
pojeżdze z 10tys km to podziele się bardziej obiektywnymi |
_________________ Tego nie pomalujesz. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-10-11, 18:35
|
|
|
Paweł777, progi 750 + lakierowanie pod kolor + 100 za odpowiednie srubki rowniez w kolorze auta. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-11, 19:07
|
|
|
rafalr93 napisał/a: | olimp510, gdzie robiłeś czipsa ? |
Jakby coś to kolega robił właśnie czipsa w D4 4.2tdi... niedawno kupione z moim udziałem...
po sofcie wypluło to 401KM 929Nm |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Paweł777
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 53 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2017-10-11, 19:14
|
|
|
danishow napisał/a: | Paweł777, progi 750 + lakierowanie pod kolor + 100 za odpowiednie srubki rowniez w kolorze auta. |
Muszę teraz ogarnąć temat felg,opon i talerzyków ale później trzeba będzie pomyśleć bo wygląda super |
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2017-10-11, 21:12
|
|
|
FOSS, raczen to bezpieczny próg 400 kunia pod d4 ? Też zastanawiam się nad czipsem bo już D4 seryjna wydaje mi się taka wolna zamulająca |
|
|
|
|
|
|
|
jairzinho7
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-11, 21:25
|
|
|
Dziś kupiłem i założyłem na drugi komplet felg nowiutkie opony. Audiola ma nowe buty na zimę |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-11, 21:32
|
|
|
rafalr93 napisał/a: | FOSS, raczen to bezpieczny próg 400 kunia pod d4 ? Też zastanawiam się nad czipsem bo już D4 seryjna wydaje mi się taka wolna zamulająca |
Robione przez profi firmę i zhamowane na profi hamowni.
Bezpieczne bo na pewno nie chcieliby sami sobie strzelić w kolano
A najgorsze, że po czipsie jeszcze tym nie jeździłem... czasu brakło |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
olimp510
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: IRQ
Jeżdzę: D3 380KM 768Nm
Dołączył: 09 Paź 2015 Posty: 14 Skąd: FZ/ RJA
|
Wysłany: 2017-10-12, 16:15
|
|
|
prawie 1000 Nm
to chyba juz poszło na maxa ?
mi póki co starcza bezpieczne 768 Nm
swoją drogą ciekaw jestem ile można wycisnąć maxymalnie z 4.2 TDI w D3. |
_________________ Tego nie pomalujesz. |
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32 Dołączył: 13 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-12, 20:03
|
|
|
Przyrzeźbiłem chwilowe mocowanie lewego światła dziennego |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-10-14, 23:03
|
|
|
Wymieniłem blende pod tylną tablicą rejestracyjną na taką "świeżą" od lakiernika i wyprowadziłem niunię na dłuższą przejażdżkę |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-15, 10:11
|
|
|
wymienilem zarowki h6w w s8 |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1282 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-10-15, 10:31
|
|
|
U mnie wleciały nowa pompa i filtr paliwa. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|