Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
D-trójka "Audik" 2003 + cutouts 'by ManiekJames  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-25, 20:33   

Ja bym chciał tym porobic policje w uja :D
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-09-26, 01:13   

Nooooo to pokombinuję ze sterowaniem przepustnicą :D od jakiegoś autka innego ;)

Aaale - no chciałbym aby bez napięcia była ona automatycznie zawsze szczelnie zamknięta :) - czyli podawając napięcie - otwierać się powinna , a po zgaszeniu autka nominalnie zamykać :]

Pożyjemy - zobaczymy, bo narazie są inne priorytety !!
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-09-26, 08:26   

Ja robiłem na zasadzie podciśnienia. Ogólnie przepustnica po zgaszeniu auta była otwarta. Po odpaleniu robiło grzmot, następnie się zamykała. Na postoju było w miarę spokojnie. Podczas jazdy przepustnica otwierała się na tyle na ile dodałem gazu.
Podczas spokojnej jazdy uchylała się delikatnie. Podczas wciśnięcia gazu do połowy i dalej w stronę dywaniku otwierała się całkowicie.
Ogólnie działało fajnie. Ale jak już wyżej wspomniałem gadżet poszedł na złom koło stodoły. Poszedłem w stronę ciszy.

Pierwszy prototyp:
https://www.youtube.com/watch?v=XrjWoxn42v0

Od 0:40 na D
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-01, 20:11   

Ja jednak mimo wszystko postawię na elektronikę ;) co w sumie bardziej gwarantuje szczelność zamknięcia zaworu <okok>
...
..
.
POOOZATYM :] :] :] :]

Ostatnio -> w zeszły Czwartek zadziałałem z kolegą przy AUDIKU dość OSTRO !!!!!!
..
WRESZCIE woda chłodnicza nie kapie pod autkiem z tej nieszczęśliwej rurki za chłodniczką oleju <chura>
A od kiedy 8-kę kupiłem - dolewałem ponad litra na miesiąc - i nie miałem chęci i jak się za to zabrać, a że ostatnie dni zaczęło LECIEĆ ostro - bo litr na 3 dni !!!
Zadziałałem...

Krótki opis dla nie-wtajemniczonych <amasz>

Aby wymienić rurkę plastikową w A8 D3 4.2mpi - wartą w ASO 36zł + 3 uszczelki za 50zł należy:

1) Spuścić całą wodę chłodniczą i odłączyć akumulator,
2) odkręcić cały filtr powietrza itp,
3) zdemontować alternator i rurki chłodzące go,
4) odkręcić rurkę wody idącą od góry obudowy chłodniczki oleju,
5) spuścić olej z obudowy przez ten mały korek spustowy,
6) odkręcić napinacz paska alternatora,
7) zdjąć osłony rozrządu,
8) odkręcić poduszkę silnika przednią z całą łapą, (inaczej NIE wyjdzie obudowa chłodniczki)
9) odkręcić 4 śruby od obudowy i zdjąć ją,
10) wymienić resztki starej rozsypanej rurki na nową z uszczelkami,
11) wymienić uszczelkę w kształcie okularów (u mnie była ok. i tylko lekutko ją potraktowałem silikonem uszczelniającym do misek)
12) wymienić uszczelki rurek alternatora (miałem takie)
13) wymienić uszczelkę górnej rurki wody,
... Składanie:
14) Wkładamy delikatnie obudowę razem z łapą silnika (razem sprawniej wchodzą bo potem ciężko wcisnąć łapę jak obudowa przykręcona)
15) przykręcamy obudowę i łapę,
16) .... i reszta w odwrotnej kolejności rozbierania <brawo>

Na koniec zalewamy układ nowym płynem i podłączamy akumulator.
Odpalamy i samo się odpowietrza (można pomóc odpowietrznikiem na podszybiu z prawej strony od pasażera)

Bite 5h. roboty - bo robione z kanału i dostęp do śrub jest masakryczny i normalne klucze nie pasują - trzeba sporo główkować :)

W ciul roboty!!!! <jezyk2> i to jej się najbardziej jakoś obawiałem <cicho> ale JEST !

Pozdro :]
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-10-01, 20:56   

gratulacje za wytrwałość :)
niestety tak to jest z tymi naszymi autami ze zrypie się jakaś pierdoła ale żeby ją naprawić to pod drodze pół auta 3a rozkręcić :/
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-03, 16:00   

Dzieki ;)

Najważniejsze że mam już to za sobą - bo ta robota siedziała mi na głowie już prawie 8 miesięcy :P
Ale namiętnie dokupowałem płyn i dolewałem z wodą dystylowaną :D
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-03, 17:33   

No jest to rozwiązanie,latem destylat zimą koncentrat :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-10-03, 17:53   

ManiekJames napisał/a:
Najważniejsze że mam już to za sobą - bo ta robota siedziała mi na głowie już prawie 8 miesięcy :P
Ale namiętnie dokupowałem płyn i dolewałem z wodą dystylowaną :D

No jeżeli robiłeś to sam, tak jak piszesz, to zdecydowanie taniej było to zrobić od razu niż kupować płynu przez 8 miesięcy <faktycznie>

Gratki za udaną robotę - jak pewnie zauważyłeś, niby nic trudnego ale parę słówek na K i CH można przy tej robocie rzucić <cicho>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-03, 17:56   

Woda 5zł za 5l to nie jest drogo a ostatnie 8 miesięcy mrozów wielkich nie było :D
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-03, 18:01   

FOSS, No sam, kolega wspomagał kanałem i czasami pomocną dłonią aby coś potrzymać :)
A i fakt - trudne nie jest, ale dostęp MEGA wredny !!
co do słów wieloznacznych - poszło WIELE takich nieładnych <muzyka>

Oj no płynu nakupowałem się troszkę - ale rozrabiałem 1/3 z wodą destyl, więc nie tak źle...
Ale przynajmniej zawsze świeży był <fujarka> :]

Apophis, na szczęście jest zrobione i zima nie straszna już ;)
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-10-03, 22:56   

Apophis napisał/a:
Woda 5zł za 5l to nie jest drogo a ostatnie 8 miesięcy mrozów wielkich nie było :D

Tak jest, lej se wodę... pewnie poparte jest to głęboką analizą <hihi>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-03, 22:59   

A co ma złego woda demineralizowana? Jak masz spore wycieki i nie masz na juz czasu robić to lejesz se wode,jak bedzie jej za duzo wrzucisz kolejna dolewka sam koncentrat G12 i na jedno wychodzi.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-10-03, 23:06   

Apophis napisał/a:
A co ma złego woda demineralizowana? Jak masz spore wycieki i nie masz na juz czasu robić to lejesz se wode,jak bedzie jej za duzo wrzucisz kolejna dolewka sam koncentrat G12 i na jedno wychodzi.

Przez 8 miesięcy.... nawet nie podejmę próby wyjaśnienia ci mojego stanowiska w tym temacie... i tak wiesz wszystko i lepiej <hihi>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-03, 23:26   

Nie wiem czy zauważyłeś w tamtym poście na końcu zdania umiesciłem taki symbol " :D "

Jak wiesz w każdym płynie chłodniczym wiekszość to woda dlatego niczym złym nie jest lanie wody i czasami koncentratu a nie tylko koncentratu czy juz "gotowca" :)

PS. Tak samo wiem lepiej jak i ty :]
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-04, 11:46   

Oczywiście aby nie było że lałem samą wodę <jezyk>

Zawsze wlewałem 1/2 lub 1/3 z płynem chłodniczym ....

A teraz po naprawie zalane 1/1 woda/płyn i co ciekawe kupiłem nową gamę którą sprzedają teraz w ASO -> G13 :)
jest bardziej z różu pod fiolet w kolorku.

ps: nie kłócić mie sie tu !! <faktycznie>
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.