Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.7PB/LPG ] Przeplywka dane z vag  
Autor Wiadomość
Bunio 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lis 2016
Posty: 5
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2016-11-29, 12:21   [D2 00 3.7PB/LPG ] Przeplywka dane z vag

Witam , proszę o pomoc , nie wiem czy dane z vag sugerują że pdzeplywka nie domaga już ?na jalowym przy 680 obrotach mam 4,8 g/s przepływ a przy 3200 obrotach przy obciazeniu 20% mam 27g/s czy to aby nie za mało trochę ? Silnik 3,7 260 KM aqg rok 2000 . Objaw taki że przy rozgrzaniu najczęściej na biegu d lub r gdy staje np w korku potrafi zgasnac , obroty faluja ,gorzej jeszcze jak wył klime . Przepustnica sprawdzona.

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-11-29, 12:43   

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty



Sprawdź przepływke na 2-3 biegu pod pełnym obciążeniem. powinno pokazać ok. 220g/s.

jakie inne błędy silnika jeszcze VAG pokazał ?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bunio 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lis 2016
Posty: 5
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2016-11-29, 15:30   

Nie ma innych błędów , niepokoi mnie jeszcze napięcie ladowania 13,5 v pod obciążeniem czy nie jest to za malo.

[ Dodano: 2016-11-29, 16:10 ]
Robiłem przedchwilka test pod max obciążeniem na 2,3 biegu wartości wahała się od 150-175 g/s . <bezradny>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-11-29, 19:25   

Bunio napisał/a:
napięcie ladowania 13,5 v pod obciążeniem


dobre jest

Bunio napisał/a:
test pod max obciążeniem na 2,3 biegu wartości wahała się od 150-175 g/s .


mało, ale mimo tonie powinien zgasnąć <hmm> moze gdzieś jakąś lewizne łapie... dzieje się tak samo na lpg i na pb ?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bunio 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lis 2016
Posty: 5
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2016-11-29, 19:39   

No tak samo na LPG i pb , zauwazylem że jak pojeżdżę kilka godz i auto jest mocno nagrzane to się zdecydowanie nasila , była guma niezzczelna w dolocie za przeplywka , wymieniłem dziś i muszę pojeździć chwilkę zobaczyć , no 170 g/s to mało ,choć wydaje mi się że kopa ma dobrego . Na wolnych nic nie faluje tylko na r albo d jak dojade się zatrzymam to spadek obrotów i faluja czasem z rzadka nawet zgaśnie , odpala potem od strzała , vag zero błędów , czujnik temp cieczy wymieniłem , przepustnice i adaptację też , odma działa . Brak mi już pomysłów , gorzej jest jeszcze jak klime wyłączę to też się nasila , spadek obrotów bo klima jednak jakoś obciąża .aku wymieniłem .
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-11-29, 21:36   

Zrób logi statyczne/dynamiczne, do odcinki na zblokowanym biegu i wrzuć na http://vaglog.pl/ i wrzuć tutaj wyniki
_________________
Black Cars Matters
 
 
Bunio 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lis 2016
Posty: 5
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2016-11-30, 00:04   

Niestety nie mam stałego dostępu do vaga bo za każde podłączenie place 50 zł a ostatnim tygodniem byłem już 3 razy , dziś robiłem te dane z przeplywki i adaptację przepustnicy bo była czyszczona , wydaje mi się że jest coś lepiej już poczekam parę dni jak się nie poprawi pojadę na te logi , co myślicie o tej przeplywce bo na 100% obciazeniu na 3 biegu 170g/s to chyba trochę za mało .
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-11-30, 06:14   

Bunio napisał/a:
co myślicie o tej przeplywce bo na 100% obciazeniu na 3 biegu 170g/s to chyba trochę za mało


Filtr powietrza nowy? Szczelność kolektora sprawdzona ?
Czasami zaniżone wartości przepływki nie robią się z jej niesprawności, lecz z lewego powietrza.
Silnik swoje zapotrzebowanie na powietrze ma stałe względem obrotów. Im większe obroty tym większy przepływ powietrza. Lecz jeśli po drodze jest nieszczelność to wiadomo ci się dzieje. Jakiś procent wciąga bokiem i rezultat mamy.
LEwe powietrze może być wszędzie, na wkrętkach gazowych, uszczelce kolektora ssącego, odma, uszczelki wtryskiwaczy itd.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Bunio 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lis 2016
Posty: 5
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2016-11-30, 11:11   

Dolot sprawdzony filtr też , zresztą lewe robiloby jaja cały czas chyba nie tylko gdy auto jest mocno rozgrzane po trasie , bo wtedy właśnie dzieją się te sceny , wczoraj po przejechaniu 50 KM wszystko ok na trasie żadnych objawów podjezdzam pod dom wrzucam wsteczny i brawo zgasł , obroty odrazu w dół i koniec <brawo> . Myślałem już może ze to wina samej skrzyni , ale nic nie szarpie , gładko zmienia biegi , błędów skrzyni nie ma . Brak mi już pomysłów. Wymieniać ta przeplywke czy myślicie że to nie to . <prosze>
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 515
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-12-03, 09:17   

Zanim rozbierzesz i wymienisz pół auta poczytaj http://www.a8team.pl/d2-9...nie-vt20746.htm Przy czym u Ciebie jest elpidżi więc może być kolejnych 1000 potencjalnych winnych.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.