Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 ] Skrzynia uślizguje miedzy 1-2 tys obr  
Autor Wiadomość
Zalek976 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 7
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2014-06-30, 17:41   [D2 94 ] Skrzynia uślizguje miedzy 1-2 tys obr

Witam. A więc tak jak w temacie auto normalnie jeździ, może dochodzić do czerwonego pola i nic nie szarpie nie skacze wszystko normalnie.. Ale gdy jeździ się po mieście spokojnie w granicach 1-2 tys obr, obroty tak jakby zaczynają falować miedzy np. 1300-1500 obr i czuć delikatne szarpnięcia .. :/ Na LPG i PB objawy takie same bez różnicy..
Jest to lekko denerwujące przy spokojnej jeździe. Prosiłbym o pomoc w zlokalizowaniu gdzie leży problem.. :( ?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-30, 19:45   

Osobiście obstawiam kończące się sprzęgło hydrokinetyczne.

Masz tak że dajesz gazu a obroty wzrastają a jak ujmujesz to opadają ?
Na których biegach Ci się to dzieje ? Sprzęgło będzie ślizgać podczas obciążenia. Najczęściej zaczyna to być zauważalne na 3 biegu. Potem dochodzi 4.
Jeśli już na ciepłym ślizga 1 i 2 to nie jest to dobry znak, sprzęgło do wymiany.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Zalek976 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 7
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2014-06-30, 21:52   

Nie wlasnie problem w tym ze dzieje sie to jak trzymie równo gaz .. :/ przewaznie od 3 do 5 biegu. Wiem jakie sa objawy gdy sprzegło slizga dlatego raczej to eliminuje przynajmniej w normalnym aucie tzn manual.. I bez roznicy czy auto cieple czy zimne .. Niemam pojecia co to moze byc niewiem czy elektonika zawodzi czy o co chodzi ósemeczce :o ? :/
 
 
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2014-07-02, 23:27   

Może szwankować sterownik elektrohydrauliczny, ale tak przez internet trudno coś więcej powiedzieć. Przyczyn może być wiele włącznie z uszkodzeniem mechanicznym skrzyni. Jeśli będzie puszczało ciśnienie na którymś sprzęgle wewnątrz skrzyni to też tak może się dziać.
Może też kończyć się konwerter, jak kolega wyżej napisał. A może stary olej.
Trudno powiedzieć. Podłącz go najpierw pod VAG i sprawdź błędy na skrzyni, silniku i hamulcach.
Pozdrawiam.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-07-03, 22:36   

Wyglada na konwerter, on tak poszarpuje przy delikatnym jezdzeniu własnie w okolicy 1500-2000rpm - cos jakby autem jechał po tarce.
Jesli masz takie objawy to sie sprezaj z wymiana bo bedziesz remontował skrzynie.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Zalek976 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 7
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2014-07-04, 13:25   

Jedynie jaki blad pokazal komp to modul sterujacy-przerwa o obwodzie czy cos - to blad w silniku ale skasowalem i nie wyskakuje spowrotem.. na skrzyni zero bledow tak samo hamulce.. Auto zachowuje sie razcej jakbys w manualu wciskal sprzeglo do polowy i puszczal.. wiem trudno to wytlumaczyc przez internet.. a jak wygladaja koszta roboty konwertera ? i moze jestescie w stanie polecic kogos ogarnietego w takich sprawach na sląsku ? Idzie jakos sprawdzic na vagu te cisnienie na sprzeglach ?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-07-04, 16:08   

Konwerter możesz kupić np w midparts , kosztuje chyba 1350zł . Z tego co patrzyłem wysyłasz swój i dostajesz po regeneracji , 3 lata gwarancji bez limitu kilometrów .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-07-06, 11:55   

Zalek976, czy może podesłać mi VIN swojego auta?.... sprawdzę co to tam u ciebie dokładnie siedzi ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.