Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Łożysko Przód ?  
Autor Wiadomość
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-04-11, 23:31   [D2 95 4.2PB/LPG ] Łożysko Przód ?

Witajcie

Od zeszłego roku mam problem z warczącym kołem - lewy przód.

Przed wymiana "zawiasów" warczało jak jechałem prosto oraz przy skręcie w prawo natomiast w lewo cisza.
Po wymianie " zawiasów" oraz geometrii jak jadę prosto cisza, lewo cisza, ale w prawo warczy.
Im większa prędkość tym głośniej warczy - dźwięk podobny do ocierania bieżnika o jakiś wystający element. Oczywiście przenosi się to na budę.

Jak jadę z pochyłem na lewą stronę to warczy nawet przy jeździe na wprost.

Czy może to być łożysko ?

PS na oponie zero śladów zużycia, ząbków itp, itd.



Pamiętaj o TAGach.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-11, 23:37   

Tak moze byc,jak warczy to juz zle wrozy. ale sprawdz tez przeguby.
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-04-12, 01:21   

Przeguby wymieniałem około października bo miałem "chlupanie" i terkotanie przy skręcie.
Oczywiście komplet - wew. i zew.

W poniedziałek założę zapas i zobaczę bo może to opona - mniejszy koszt wymiany niz łożyska <hmm>
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-12, 06:56   

Ja obstawiam na 100% łożysko.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-12, 12:53   

Łożyska dwubieżne potrafią: miałczeć,buczeć,chrobotać,terkotać, szumieć a do tego modulacja zmienia się przy obciążeniu w zależności która cześć jak bardzo juz się zużyła.
 
 
speedanad 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 52
Skąd: Stegna
Wysłany: 2015-04-12, 13:22   

przełóż koło z tyłu na przód i zobacz co się dzieje, jak będzie dalej tak samo, to znaczy że łożysko, jak inaczej to znaczy że opona.
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-04-12, 13:27   

W prawym wymieniałem 3 lata temu - stukało podczas jazdy.

Jak wyczytałem przypadkowo na necie podczas poszukiwań tematu klocków hamulcowych to powinno wymianę łożysk robić się w obu kołach jednocześnie bo i tak za jakiś czas poleci drugie, ale dlaczego to ??

Z tego co pamiętam to jak miałem MB 123 to zawsze wymieniałem parami bez względu na zużycie - wymiana w tylnych kołach to była wyższa szkoła jazdy <jezu>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-12, 13:30   

Nigdy nie wymieniałem parami i bywało tak że jedna strona padła a druga zyła jeszcze wiele tyśkm. W ciagu dwóch lat wymieniałemw A8 lewe przednie dwa razy. Stare zaczeło miałczeć a nowe po 3 tys zaraz to samo. Kupiłem z górnej półki i cisza.
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-04-12, 13:41   

FAG to chyba górna półka ?

SKF to już Chiny, Malezja, Indonezja :/
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-12, 13:48   

Jak dobrze kojarze to mechanik kupił SKF i sie zaraz wykupkało a FAG od Michała śmiga juz ładnych 9tyś.
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-04-12, 13:57   

Możecie podać numer tego łożyska bo na necie mam 2 rodzaje - z "uszami" i bez a nie pamiętam co kupowałem poprzednio <niewiem>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-12, 14:02   

Z Uszami to jest chyba do Lifta. Jesli masz na myśli miejsce na śruby :)
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-04-12, 16:20   

4 śruby + 1 duża
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-12, 18:23   

W przedlifcie nie ma na śruby chyba że masz liftowe zwrotnice.
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-04-12, 20:49   

Mam na 99% bez śrub tylko zmylił mnie opis na Alledrogo.

Znalazłem na necie FAG za 300 zł i jakieś STS za 87 zł oraz jakieś CX za 54

Drogo za FAG-a ;(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.