Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] Dziwny pisk podczas hamowania  
Autor Wiadomość
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-30, 22:16   [D2 94 4.2PB ] Dziwny pisk podczas hamowania

Mam taki problem , od pewnego czasu kiedy jadę swoim autkiem i naciskam na hamulec słychać tak jak by pisk (ocieranie metal o metal) z prawego przedniego koła , jak puszczam hamulec to też przez moment słychać taki pisk .
Czy to może być coś z tłoczkami hamulcowymi czy coś innego :?: :?:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-01-30, 22:27   Re: dziwny pisk podczas hamowania A8 d2 1994 rok

mdamian napisał/a:
Mam taki problem , od pewnego czasu kiedy jadę swoim autkiem i naciskam na hamulec słychać tak jak by pisk (ocieranie metal o metal) z prawego przedniego koła , jak puszczam hamulec to też przez moment słychać taki pisk .
Czy to może być coś z tłoczkami hamulcowymi czy coś innego :?: :?:


W D2 pisk hamulcy to czesty przypadek przy nawet dobrych klockach i tarczach nawet toczonych ponownie.Sprawdzales stan tarcz i klockow?Wyglada mi to na typowy objaw zużytch tarcz i w pewnych miejscach bardzo zjechanych klockow na rantach.Chyba ze masz cos z tarczami
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-30, 22:29   

Właśnie że tarcze i klocki są okej , to takie wrażenie jak by tłoczek się klinował i z oporem wychodził i się chował po puszczeniu hamulca :shock:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-01-30, 22:35   

mdamian napisał/a:
Właśnie że tarcze i klocki są okej , to takie wrażenie jak by tłoczek się klinował i z oporem wychodził i się chował po puszczeniu hamulca :shock:


Sprawdzales z ktorej strony dochodza te piski?Bo jesli to tloczek sie blokuje to nie wielki problem ale tarcza dostanie po garnkach
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-30, 22:36   

PEPOL D2 napisał/a:
jesli to tloczek sie blokuje to nie wielki problem

właśnie muszę to sprawdzić , a zestaw naprawczy chyba istnieje co nie :?: :?:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-01-30, 22:43   

mdamian napisał/a:
PEPOL D2 napisał/a:
jesli to tloczek sie blokuje to nie wielki problem

właśnie muszę to sprawdzić , a zestaw naprawczy chyba istnieje co nie :?: :?:


Zdejmi kolo i sprawdz uszczelke tloczka.Sprawdz jaka masz srednice tloczka ile mm i wtedy na pewno znajdziesz zestaw naprawczy.
_________________

 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-01-31, 00:12   

jeśli nie zniszczone reparaturki to można rozebrać wyczyścić, ale potem nasmarować smarem do zacisków (są we wszystkich sklepach moto), jednak piszczenie też potrafi występować gdy zbyt delikatnie jeździmy.. :-D jak byś miał okazję troszkę energicznej pojeździć i hamulce by się troszkę starły to możliwe, ze samo ustąpi :-)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-31, 09:52   

colln napisał/a:
gdy zbyt delikatnie jeździmy


Akurat ja mam ciężką nogę i nie potrafię za długo jeździć spokojnie , no chyba że jadę z kimś to tak , jak samemu jeżdżę to lubię czasami depnąć np na Obwodnicy Trójmiejskiej , fascynuje mnie ten samochód przyśpiesza :mrgreen: Ja mam spalanie praktycznie około 22-24litry gazu , tak że sam wywnioskuj , jak mogę jeździć .
Też nie depczę go non stop , np od świateł do świateł .
Jestem rozważnym kierowcą , choć nie lubię się (ciągnąć) za kimś .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
nynek16 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2011-01-31, 10:32   

poprzyciskaj pare razy tak do końca może puści choć nie bardzo mi sie wydaje że by to tłoczek piszczał zobacz czy na postoju masz to samo..
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-31, 10:41   

tak , jak stoję i wciskam i puszczam hamulec to też piszczy .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-01-31, 11:12   

jak klocki na oko wygladaja na dobre to nie swiadczy o tym ze faktycznie sa dobre. Najczesciej zuzywa sie ten klocek ktory ma czujnik a czestym objawem piskow jest blaszka ktora odstaje od tego klocka mimo ze klocek jest jeszcze gruby to podczas hamowania ta wlasnie blaszka trze po rancie tarczy
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-31, 11:29   

paulo79 napisał/a:
podczas hamowania ta wlasnie blaszka trze po rancie tarczy

Nawet na postoju ??
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-01-31, 11:56   

nie no na postoju to nie. A nie ubywa ci plynu?
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-31, 11:57   

właśnie nie , jest tyle samo .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
nynek16 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2011-01-31, 12:48   

weż narazie sprobuj psiknąć wd 40 w ten tłok jak jest wyciśnięty tz niech ktoś ci trzyma hamulec i psiknij dookoła niego piski powinny ustąpić przynajmniej na jakiś czs przy okazji sprawdzisz czy to napewno to
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.