Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Nie chce odpalic  
Autor Wiadomość
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-08, 19:38   [D2 00 3.3TDI ] Nie chce odpalic

Witam kolegów

pierwszy raz od roku posiadania tego auta moja ósemka totalnie zdechła. Nie idzie jej odpalic kręci ale nie odpala ,wcześniej jeszcze odpalała w zime potem zaczeła kapryśic raz odpaliła raz nie a teraz zaniemówiła całkowicie. Stoji już trzeci dzień a ja nie wiem do kogo ją zaprowadzic bo nikt nie chcę się podjąc . moje pytanie brzmi ,,Czy mógł stracic kompresje ? , Czy może są to objawy wtrysków ?? , nadmienie że przy 90 stopniach też nie było mocnych żeby go odpalic , jeśli ktoś z kolegów mógł by mi podpowiedziec co z tym robic był bym wdzięczny

Pozdrawiam
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-04-08, 19:49   

na początek podpiąć pod kompa i odczytać błedy
 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-08, 19:54   

tomek87g,
Były 3 błędy związane z paliwem ale elektronik skasował i powiedział że były sporadyczne
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-04-08, 20:36   

a kody tych błedów pamietasz?
przy kilkukrotnym dłuższym kręceniu rozrusznikiem powracały te błedy?
 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-08, 20:48   

własnie mi się wydaje że to od tego długiego kręcenia
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-04-08, 21:05   

ale co od długiego krecenia ,błędy?
 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-08, 21:14   

tak tak chodzi mi o błędy , a nie mam pojęcia co mu jest
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-04-08, 21:21   

kolego podaj jakie to były błędy! ,bo nie mam szklanej kuli żeby Ci wywróżyć co mu jest i co ewentualnie dalej z tym robić,z tego co na razie podałeś to może to być pierdółka a równie dobrze poważna awaria silnika.
 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-08, 22:07   

kolego nie wiem jak. ale jak trzeba to mechanik go odpala , jutro podam błędy bo go zapytam
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-08, 23:20   

imho brak cisnienia na listwie. Kody bledow niezbedne...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-08, 23:36   

kolego szeryfish brak ciśnienia na listwie czyli to co się spodziewałem wtryski do wymiany ?
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2012-04-09, 10:24   

eloallxp, nir próbuj wróżyć z fusów. Podaj nr błędów to może się uda coś wymyślić.
 
 
sławek 36 
Moje A8


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: sławek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: czempiń wielkopolska
Wysłany: 2012-04-11, 19:03   

kolego niedawno o tym pisałem że w modelach 3.3 tdi często pada zawór rozdzielacza paliwa (u mnie tak było :/ ) to jest to urządzonko jak podniesiesz maskę i osłonę znajduje się przed tobą http://moto.allegro.pl/au...2256157431.html na zdjęciu brakuje rozdzielacza po prawej stronie a po lewej czujnika ale tak wygląda sam rozdzielacz żeby być pewnym że to zawór lub czujnik ( u kolegi padł czujnik) najlepiej niech mechanik zmierzy ciśnienie paliwa za pompą i za rozdzielaczem u mnie za rozdzielaczem 50atm a za pompą 500atm oczywiście może być całkiem inna przyczyna u ciebie (może być pompa :/ )ale najszybciej i najtaniej jest sprawdzić tak jak pisałem jakby co to dzwoń chętnie pomogę 601636163
_________________
pawlik 36
 
 
casanovak 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 138
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-05-01, 15:27   

sławek 36 napisał/a:
w modelach 3.3 tdi często pada zawór rozdzielacza paliwa


U mnie właśnie ten zawór regulacji ciśnienia padł te same objawy co u Ciebie, dodatkowo u mnie pojawiały się pęcheżyki powietrza w rurce od paliwa. Zawór wymieniłem na nowy i śmiga. u mnie były błędy zwarcie do masy i przekroczenie wartości maksymalnej ciśnienia, błąd odczytu z czujnika ciśnienia. Każdy mechanik powie Ci że to są błędy sporadyczne bo tak mu powie komputer. u mnie już wcześcniej fiksował ale po skasowaniu błędów odpalał bez problemu aż w końcu się skończył na dobre. wymieniłem na nowy u mnie koszt 300zł. Pozdrwiam
_________________
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
 
 
rentalPRO 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ??????
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: ?????????
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 1
Skąd: pomorze
Wysłany: 2012-05-01, 20:03   

Miałem 3,3, jeden z najgorszych motorów pozbyłem sie po podobnych problemach teraz mam benzynę i nareszcie jeżdżę :) ale z ciekawości daj znać co mu było
_________________
POPRAW PROFIL !!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.