Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] kontrolka ładowania i nie ładuje  
Autor Wiadomość
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-12-17, 13:43   [D2 96 4.2PB/LPG ] kontrolka ładowania i nie ładuje

Witam dwa dni temu zapaliła się kontrolka od ładowania po przegazowaniu auta zgasła i zaczynała się pojawiać na chwilę przy 4 tys obr . A jak obroty spadały to gasła . Od dzisiaj pali się cały czas i nie ładuje aku ledwo do domu dojecjałem . Pasek sprawny przewody też co może być przyczyną?
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-17, 14:37   

Regulator napięcia i szczotki pewnie skończone. Koszt niewielki. U mnie było podobnie lecz jeszcze działał ale szczotek już nie było praktycznie wcale.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-12-17, 18:27   

Również obstawiam szczotki. Miałem podobnie, jakiś czas temu i winne były szczotki.
Ale jak wyjmiesz altek na stół, to warto wymienić łożyska i jeżeli zużyty to i komutator. Koszt nie wielki, ale fachowiec coś weźmie, no chyba że sam zreperujesz, ja się pokusiłem i jakoś to poszło.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-17, 18:47   

Gabriel napisał/a:
Ale jak wyjmiesz altek na stół, to warto wymienić łożyska i jeżeli zużyty to i komutator. Koszt nie wielki, ale fachowiec coś weźmie, no chyba że sam zreperujesz, ja się pokusiłem i jakoś to poszło.


Dokładnie też tak zrobiłem i wsio hula jak nowe. Koszt łozysk,regulatora ze szczotkami i komutatora do 200zł.
 
 
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: LUB
Wysłany: 2017-07-05, 22:00   

Podepnę się do tematu chociaż inny silnik - zapalająca się kontrolka ładowania, spadające obroty na ,,luzie", przy dodawaniu gazu takie jakby gwizdanie z okolic alternatora to albo sam alternator na stół albo regulator napięcia?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-07-05, 22:47   

Cały alternator.
Żeby wyjąć regulator to trzeba go wyjąć.
Sprawdzić wszystko.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.