Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] Naprawa zagłówków tylnych .  
Autor Wiadomość
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-05-05, 18:41   [D2 95 4.2PB ] Naprawa zagłówków tylnych .

W końcu wziołem się za tą naprawę bo pogoda ładna i brak zajęcia daje mi się we znaki .
A wiec potrzebujemy:
1- wkrętarkę
2- klucz nr. 8
3- szlifierka kątowa lub brzeszczot
4- wężyk 2x 4cm
5- opaski zaciskowe lub inny myk który ja zastosowałem .
6- chęci <okioki>
Odkręcamy dolną kanapę 2 wkręty


Unosimy lekko do góry i odsuwamy w kierunku przednich siedzeń


Wykręcamy wkręty z pod oparci sztuk 2


Oparcie unosimy do góry aby wypiąć z haków i odsuwamy oparcie


Tak wyglądają haki za oparciem z których trzeba wypiąć oparcie


Namierzamy silniczki które mieszczę się w środkowej części oparcia szt.2


Demontujemy je i wypinamy linkę





Wycinamy około 8 mm pancerza


Po czym łączymy pancerz wężykiem i zaciskamy końcówki


Wkładamy linkę do skróconego już pancerza ,montujemy w obudowę silnika i przykręcamy silniczek



I gotowe


Z drugim mechanizmem zagłówka postępujemy podobnie



Po czym składamy wszystko w odwrotnej kolejności , I możemy się cieszyć ze sprawnych tylnych zagłówków.
A oto efekt końcowy:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

I to by było na tyle.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-05-05, 20:11   

Artur jesteś wielki :D :D :D :D
Dziękuję w swoim imieniu i pewnie kolegów za fotorelację. Ja się zabieram w przyszłym tygodniu. Powiedz mi jeszcze czy linka spokojnie wychodzi z silniczka i pancerza ? Z pancerz znaczy się gdzie jest jej drugi koniec ? Też nie będzie problemów z ucelowaniem ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-05-05, 20:20   

Ernest ,linkę bez problemu wyciągniesz z pancerza u mnie były w smarze czyściutkie ale z przodu musiałem oczyścić ze starego smaru i nanieść nowy , z powrotem wchodzi bez problemu . Naprawa tylnych przebiega znacznie szybciej niż przednich ,bo 4 wkręty i wszystko masz na wierzchu.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-05-11, 14:58   

No więc :D :D

Przyłączam się do szczęśliwego grona z działającymi zagłówkami.
Szczerze 30min roboty i można się cieszyć bajerem :D :D





Dziękuje Arturo ;) jak się stykniemy na zlocie to stawiam kawkę ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-05-11, 19:58   

No to fajno <brawo2> ,cieszę się że już naprawiłeś .Kawka murowana i to nie jedna <okioki>
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
wilku 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 96
Skąd: Leszno/Oslo
Wysłany: 2014-08-14, 23:56   

Mam pytanko duzo roboty zeby dolozyc sobie takie elektryczne zaglowki z tylu posiadam D2 po
Lifcie pozdrawiam
 
 
Konradviper 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2 ahc i A80 b2Q ahc
Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 85
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-10-19, 19:26   

Super tutorial. Dzięki.
Właśnie jestem po wykonaniu naprawy.
Od siebie mogę dodać tyle, że oryginalne pancerze z łatwością przecina się nożem do tapet, nie potrzeba brzeszczotu.

Dokładnie tak samo przebiega naprawa pompowanego oparcia kanapy (niedziałające przyciski góra/dół na kółku sterowania)
 
 
sebek1195 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 28
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 41
Skąd: ostrowiec sw
Wysłany: 2014-10-19, 23:38   

Konradviper, możesz rozwinąć temat braku pompowania? U mnie jest z tym problem lecz w przednim rzędzie. Podejrzewam że zasada będzie ta sama. Masz jakieś foto ?
 
 
Konradviper 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2 ahc i A80 b2Q ahc
Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 85
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-12-02, 22:58   

Sorry za zwłokę, nie zaglądałem do tematu.
U mnie z tyłu nie dzialały przyciski góra/dół na kółku od sterowania. Słychać było jakiś silniczek ale bez skutku.
Zdjęć nie robilem ale obstawiam, że przód i tył wygląda podobnie w środku.
 
 
papajec 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 99
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-16, 12:53   

Hehe.
Sam się za to ostatnio wziąłem tylko jeszcze przed obejrzeniem tutoriala :/
Głowiłem się przez jakąś godzinę co to może być.
Jeśli głośno pracuje i nie działa to oznacza że ten metalowy cypel wystający z wężyka nie dochodzi do mechanizmu, ja zastosowałem 2 "trytytki" i kawałek wężyka od instalacji keg - nalewak :P
Ta metoda działa ze wszystkim, z odcinkiem lędźwiowym itd.
_________________

 
 
TMEA 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 48
Skąd: Okolice Kielc
Wysłany: 2015-10-21, 11:37   

Fajnie. Dobrze, że pokazałeś jak to zrobić bo czasem strach się wziąć aby czegoś bardziej nie zepsuć :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.