Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 4,2 1998 LPG] Problem z wysokimi obrotami  
Autor Wiadomość
Limbo 
Moje A8


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic ZF
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 88
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-10-04, 14:47   [D2 4,2 1998 LPG] Problem z wysokimi obrotami

Mam kolejne pytanie.
Otoż odkąd kupiłem auto jest delikanty problem z wysokimi obrotami na LPG.
NA PB wszystko jest prawidłowo. JAk sie okazało ten problem LPG jest od czasu jego montażu lecz osoba od której auto kupiłem i gaz zakładałą sądziłą ze to coś ze skrzynią biegów no i oddał całą do serwisu. A potem już tak zostawił.
Auto sprawuje sie b. dobrze na gazie i nie czuje różnicy w jeździe jest rónie zrywne i rwie do przodu jak szalone. Jednak jeśli jade w trasie i chce kogos wyprzedzić to gdy wcisne w podłogę i będę długo trzymał wcisnięty "sandał" to zacznie przyszarpywać. Dopiero teraz o tym piszę bo problem wydaje mi sie być coraz większy. Gdy tak długo poszarpie to zapali sie CAT i esp. Po zgaszeniu auta zgaśnie. NA benzynie wszystko jest prawidłowo a objaw jest w okolicy 5 tys obrotów. POwyżej jest jakby ok. Zgodnie z tym podejrzewam, że auto jest źle dostrojone tzn mapa do gazu. Bylem u kilku gaziarzy każdy z nich zgodnie twierdzi ze reduktor jest ok bo jest do 350 koni i wtryski tez spokojnie muszą dać rade.
Jednak nikt z nich nie może sie podpiąc pod moją instalke. A jest to AG zenit. Udało mi się dorać ten program i mam go na pendrive jednak nie mam kabla a nawet gdybym mial to nie wiem jak to ustawic.
Kto wie gdzie moge ustawić AG? może to nie wina mapy? co jeszcze podejrzwać, pytam narazie teoretycznie bo serwis AG mam we wrocławiu wiec moge pojechac ale czy faktycznie to może być to?
Acha swiece są nowe, filtry gazu wszystkie również nowe. Auto chodzi równo, ładnie i zapie...ala.


Poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-10-04, 17:38   

gaz jest zle ustawiony poprostu, albo nie wyrabia reduktor albo wtryski sie gubia stad tan KAT bo brakuje dawki. Trzeba posprawdzac czasy wtryskow na podniesionych obrotach, skalibrowac je i to tyle na ta chwile
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2010-10-04, 21:40   

Witam
Ja obstawiam za słaby reduktor, nie wyrabia termicznie i ciśnieniowo przy dużym zapotrzebowaniu na LPG, a nie oszukujmy 4,2 przy ostrym i długim bucie ma ogromne zapotrzebowanie na gaz, wątpię aby reduktor z mocą do 350 kucy był w stanie obsłużyć prawidło 4,2, do tego silnika tylko 2 reduktory i to z dużym zapasem mocy i termiki, aby gaz nie zamarzał, w tym przypadku to pozostaje tylko jazda emerycka.
 
 
Limbo 
Moje A8


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic ZF
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 88
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-10-04, 21:46   

nie zgodze sie brat mój ma tez a8 4,2 310 koni wiec wiecej i tez ma jeden reduktor i to słabszy od mojego a u niego tego nie ma. Wiec reduktor jest na bank dobry i generalnie sprawe instalacji samej jako hardware bym odstawil na bok bo gaziarze mowia ze sprzet wyrabiac sie musi. Jak znajde gdzies papierki to wpisze co to jest:) Zreszta dowodem na to jest to ze od ok 5,5 tys do 6 tys obrotow problemu juz nie ma tylko od 5 do 5,5.
Gdzie to regulowac Paulo Twoj kolega nie ma tego programu:( co kombinowac?
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2010-10-04, 21:56   

Witam
Jeżeli twierdzisz że jeden reduktor "na bank jest dobry" i do 350 kucy ogarnia 4,2, to myślę, że jesteś w dużym błędzie, proponuje podłączyć ci się z lapciakiem do tych gratów co masz w samochodzie i w drogę na miasto, ostry but pod górkę i zobaczysz co wyjdzie z termiką i ciśnieniem. Może tak ci mówią druciarze a nie gaziarze, którzy zrobili w życiu ze dwie A8, z czego jedna jest twoja, ale, żeby nie było,bo oczywiście może masz jakiś mega super reduktor, proponuje troszkę zgłębić temat tutaj:
http://lpg-forum.pl/index.php
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-10-04, 22:13   

Panowie widziałem amerykańce 4,7 na jednym reduktorze. A mają one większy apetyt na paliwo.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-05, 00:49   

auto dostaje za mało gazu, lub gaz zamarza (źle podpięte węże wodne) jeśli reduktor nowy do 350KM to pewnie KME GOLD i on to obsłuży pod warunkiem że ma dobrze podłączone węże z podgrzewaniem, przy dochodzeniu do 5,5 poszarpuje potem zaczyna jechać to odpowiedź jest banalnie prosta - wspomaga się benzyną dlatego jedzie panowie 8-)
 
 
Limbo 
Moje A8


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic ZF
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 88
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-10-05, 08:03   

tak tak! to jest włąsnie jakiś tam GOLD coś mi mówił gaziarz czy też druciarz jak sobie wolicie.
W każdym razie musze gdzieś tu wyregulować tylko gdzie? może ktoś umie obsłużyć tego zenita? jaki kabel kupić jak to sie ustawia itp?
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-10-05, 08:20   

mysle ze kolega weze ma wpiete dobrze bo gdyby bylo inaczej to reduktor zamarzal by przy jezdzie na niskich temp klimatronika a przy wlaczonym ogrzewaniu reduktor byl tez grzany, gaziarze czesto zle wpinaja weze na tzw krotki obieg i wtedy wystepuje takie zjawisko jak opisalem. Kolega limbo ma problemy tylko przy wysokich obrotach i jesli reduktor daje rade to znaczy ze wtryski nie daja i sie gubia. Dla pewnosci sprawdz czy reduktor jest goracy i weze dochodzace do niego.
Podjedz do Dawidowicza to gazownik-pijaczek ale moze ma program (przyjmuje za meblarzem za torami w lewo), lub tez dobry gaziarz w Legnicy 768544143 - to na warsztat lub tez dobry gaziarz Głogów 501666476. Zadzwon i zapytaj o ten program
 
 
Limbo 
Moje A8


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic ZF
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 88
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-10-05, 17:55   

dzieki Paulo na Ciebie mozna zawsze liczyc.bede dzwonil.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-06, 01:07   

paulo79 napisał/a:
Kolega limbo ma problemy tylko przy wysokich obrotach i jesli reduktor daje rade to znaczy ze wtryski nie daja i sie gubia. Dla pewnosci sprawdz czy reduktor jest goracy i weze dochodzace do niego.


jeśli się gubią wtryski to dlaczego jedzie przy 6 tys?
jak ma ręką dotknąć reduktora przy 200km/h, tu nie chodzi czy on jest ciepły na postoju - bo na postoju do będzie gorący jakby go nawet pod wężyk podgrzewający kolektor podłączyli , ma sprawdzić w programie przy długim butowaniu jaka jest temperatura reduktora i gazu za parownikiem. Pewnie pierwsza spada do kilku stopni a druga poniżej zera będzie. Jak ma reduktor na zwężce trójnikowej to tak może być
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Limbo 
Moje A8


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic ZF
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 88
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-10-06, 13:54   

jestem umowiony z dawidowiczem- powiedzial ze ma oprogramownie do zenita.
Byłem tez u kolejnego gaziarza. Ten na małomickiej powiedzial ze to na 100% zle ustawiony komp a wdg niego wszystko jest dobrze zrobione i na odpowiednich komponentach. Zobaczymy co z tego bedzie- dowiem sie w sobote
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-10-06, 16:52   

kolego colln i tu sie wlasnie mylisz. Jedzie przy 6 tys bo moze benzyna go ratuje itd a na postoju nie zawsze reduktor bedzie goracy skoro np zle sa podpiete weze wodne ale szkoda mi sie rozpisywac zeby ci to wyjasniac. Najlepiej powiedziec: sprawdz temp reduktora na kompie... ale widzisz caly problem polega na tym ze moj szanowny kolega Limbo nie posiada programu do tego gazu i stad caly ten temat. Jak chcesz to moge ci wyjasnic dokladnie zasade podlaczenia instalki lpg do V8 w a8, zasade jej pracy i na czym popelniaja blad gazownicy w tym celu moge ci podac moj nr tel i dokladnie ci wszystko opowiem bo poprostu nie chce mi sie pisac. Dodam jeszcze ze nikt nie pisal o tym zeby sprawdzac reduktor czy jest goracy przy 200 km/h wiec nie wiem skad to wziales a druga sprawa to to ze kolega Limbo tak szybko nie jezdzi bo jest to nie zgodne z przepisami
 
 
mastacrx 
Użytkownik



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 38
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: 2010-10-06, 19:47   

Limbo napisał/a:
tak tak! to jest włąsnie jakiś tam GOLD coś mi mówił gaziarz czy też druciarz jak sobie wolicie.
W każdym razie musze gdzieś tu wyregulować tylko gdzie? może ktoś umie obsłużyć tego zenita? jaki kabel kupić jak to sie ustawia itp?


2.8 AAH wymaga dwóch goldów żeby dobrze jeździło, a co dopiero 4.2...
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-10-06, 20:30   

ja mam staga300 na jednym reduktorze, roznicy w przyspieszeniu nie mam a przy gwaltownym dodaniu gazu zapier..dala az fotele gnie do tylu i nawet nie pierdnie i nie sapnie wiec nie pierdzielic ze V ósema musi miec dwa reduktory bo to bzdura, kazdy reduktor ma swoje przeznaczenie (wydajnosc) i jesli jest instalka dobrze zgrana to nie ma bata i jechac musi. U mnie tez byly problemy z lpg, zaden gaziarz nie mogl poradzic sobie z tym, gdy tylko podnosilem maske to wszyscy mowili ze to do dupy itd i nie ma prawa jezdzic wiec zabralem sie za to sam bo jesli sam czegos nie zrobie to nikt tego nie ogarnie a efekt tego jest piorunujacy az mnie kark od tego boli i unikam gwaltownych przyspieszen co by oparcia nie zlamac.... ....... i jak to tak lata na jednym reduktorze, wtryskach valteca zoltych 1 ohmowych? Cos podobnego, przeciez to nie mozliwe, tam powinny byc dwa reduktory .... nie, tam powinny byc cztery reduktory hahaha :diabel:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.