Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] drgania przy hamowaniu  
Autor Wiadomość
ahmar 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 38
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 82
Skąd: chełm
Wysłany: 2016-06-27, 17:24   

naprawde te hamulce przednie w d2 to jakaś porażka kupiłem auto z nowymi hamulcami (no name) do tej pory nie wiem co to było biło kierownicą zakupiłem tarcze plus klocki trw zrobiłem 5 tysi km znów zaczeło lekko i było tak jak tu wszyscy piszecie w przedziale 120-80 km/h poczytałem na forum teraz siedzą zimmerman sport klocki zostały trw bo są jak nowe i tak coś odczuwam przy zagrzanych hamulcach ze już pomału daje znać o sobie to telepanie szlak mnie już trafia bo to nie passat gdzie tarcza kosztuje 100 zł . wrażenie mam takie że robotę robi lewa strona auta. chciał bym podkreslić że mój egzemplarz ma przejechane niecałe 130tys km i zaciski są jak nowe żadnych luzów i teraz pytanie od czego zacząć ???? łożysko??? piasta ???
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-27, 17:28   

zacisk?
 
 
ahmar 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 38
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 82
Skąd: chełm
Wysłany: 2016-06-27, 17:34   

zacisk czterotłoczkowy tarcza 323mm
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-27, 18:06   

No wiem,we czwartek dwa komplety takich na wage oddałem :]
 
 
ahmar 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 38
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 82
Skąd: chełm
Wysłany: 2016-06-27, 18:58   

Czyli co sugerujesz ze mam zaciski do wymiany
 
 
lesiu117 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 48
Skąd: Sulechów
Wysłany: 2016-06-27, 19:28   

mi właśnie kierownicą nie bije tylko całym autem.... na kierownicy czuć tylko drgania całego auta... stad szukam z tyłu...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-27, 19:40   

Na dziś moge wymienic kilka osób w tym siebie tu w klubie które sa tuż po wymianie bądź tuz przed tych super seryjnych 4klockowych hebli. Oczywiście nie sam hebel winny ale jak juz ktos zrobił wszystko poza tym to warto pomyslec nad nowszym lepszym heblem.

Ja NIE POLECAM naprawiania tego w formie jakiejkolwiek regeneracji. Sam to zrobiłem i niestety kasa wyrzucona w błoto.
 
 
ahmar 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 38
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 82
Skąd: chełm
Wysłany: 2016-06-27, 20:26   

Jaki kpl mam założyć ?

[ Dodano: 2016-06-27, 20:27 ]
W sumie auto mam całe w oryginale bez żadnych udziwnień i chciał bym by tak zostało
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-06-27, 22:42   

lesiu117 napisał/a:
mi właśnie kierownicą nie bije tylko całym autem.... na kierownicy czuć tylko drgania całego auta... stad szukam z tyłu...

Sprawdź jeszcze czy przeguby wewnętrzne na półosiach nie mają luzu poprzecznego. Zarówno przód jak i tył.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-06-29, 15:43   

Dla walczących od dawna z biciem na auto podczas hamowania podpowiem, iż
w trzech przypadkach na dziesięć... tak u mnie w statystykach wychodzi, powodem telepania są tylne heble (luźne jarzma, krzywe tarcze, zużyte max tarcze).

Mimo wyraźnego odczucia, że telepie z przodu, po wymianie hebli z tyłu, problem zostawał rozwiązany.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-06-29, 22:51   

Dokładnie tak miałem w fordzie kiedyś. Telepało całą budą i kierownicą, myślałem, że zaraz się rozleci na kawałki ta moja fura, i wymieniłem tylne tarcze i klocki bo z przodu były jak nowe i problem został rozwiązany. Także w takich przypadkach trzeba brać cały układ hamulcowy po uwagę tym bardziej, że napęd na 4 kółka.
_________________
xyz
 
 
lesiu117 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 48
Skąd: Sulechów
Wysłany: 2016-07-27, 12:01   

Hamulce zrobione... nic nie trzepie :)

Wyszło tak:
Przód: rozebrany zacisk, jedna z prowadniczek była zablokowana... rozebrane, wyczyszczone, przesmarowane, wymienione gumki i teraz działa jak trzeba. Tarcze już były na wykończeniu... więc przy okazji weszły nowe tarcze Zimmerman + klocki Ferodo
Tył: rozebrany zacisk, blaszka/uchwyt od ręcznego "na stole" obsłużone, pracuje delikatnie, ręczny działa już jak trzeba. Dodatkowo weszły nowe klocki Textar
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.