Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Gaśnie przy hamowaniu na benzynie  
Autor Wiadomość
TelWorld 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-15, 23:28   [D2 97 4.2PB/LPG ] Gaśnie przy hamowaniu na benzynie

Witam
Przy odpalaniu samochód od razu gaśnie. Muszę przytrzymać pedał gazu i obroty przez około 30sekund i dopiero wtedy przestaje gasnać, ale ledwo pracuje na ok 300obrotach. Po przejechaniu ok. 10km obroty się stabilizują i są normalne ok. 800obr. Następny objaw jest taki, że podczas hamowania samochód gaśnie. Wyczyściłem przepustnice i silniczek krokowy i dalej to samo.
Jak samochód przełączy się na gaz to już nie gaśnie podczas hamowania.
Czy ktoś wie co to może być ?
_________________
Pozdrawiam
TelWorld
 
 
ahmar 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 38
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 82
Skąd: chełm
Wysłany: 2012-04-16, 06:27   

kolego sprawdź cisnienie paliwa
 
 
toom_ek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL AQF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 107
Skąd: warmińsko-mazurskie
Wysłany: 2012-04-16, 06:41   

podłącz vaga odczytaj błędy i wrzuć na forum.
_________________
toom_ek
 
 
TelWorld 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-16, 10:22   

17916 Regulacja wolnych obrotów - górna wartość graniczna
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16685 Brak zapłonu cylinder 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16687 Brak zapłonu cylinder 3
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16692 Brak zapłonu cylinder 8
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16691 Brak zapłonu cylinder 7
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17546 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa - wolne obroty
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Takie są błędy.
_________________
Pozdrawiam
TelWorld
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2012-04-16, 10:32   

ahmar napisał/a:
kolego sprawdź cisnienie paliwa
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-04-16, 11:25   

Zresetuje kompa (odłącz akumulator na ok 15 minut). Podłącz zasilanie i przejedź kilka kilometrów na PB. Po podłączeniu zasilania warto abyś wykasował błędy. Nie przełączaj na LPG. Napisz jak się auto zachowuje po tym zabiegu i jakie błędy się pojawiły. Możliwe, że będzie O.K. Jeśli będzie O.K. śmigaj na regulację LPG
 
 
TelWorld 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-17, 15:20   

Właśnie zapomniałem dodać, że stało się to od kiedy rozładował mi się akumulator. Spróbuje zrobić tak jak kolega radzi.

[ Dodano: 2012-04-17, 13:52 ]
Koledzy, po zresetowaniu (odłączeniu akumulatora) samochód odpala teraz i trzyma obroty bez problemu, ale przy hamowaniu od razu gaśnie i zapalił się tryb awaryjny skrzyni biegów. Odczytałem błędy na silniku (po skasowaniu od razu powraca):
16505 Czujnik położenia przepustnicy zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

i na skrzyni biegów:
Potencjometr przepustnicy G-69

też powraca po skasowaniu i skrzynia jest w trybie awaryjnym.
_________________
Pozdrawiam
TelWorld
 
 
Arecki 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A6 C5
Wiek: 41
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-18, 02:22   

Może wystarczy adaptacje przepustnicy zrobić.. zawsze warto spróbować..
http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=9
_________________
Arkadiuso
..........
Darmowy Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolicę
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-04-18, 08:35   

Według mnie przyczyną wszystkich problemów to: G-69:
"Potencjometr G69* przepustnicy. Zwarcie z masą. Przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie. Brak sygnału. *Potencjometr G69 jest podzespołem jednostki J338 sterującej klapą przepustnicy."
Możesz mieć przepustnicę do wymiany... ale czyszczenie (to robiłeś) i nowe nastawy jej nie zaszkodzą - adaptacja
 
 
TelWorld 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-18, 10:12   

Próbowałem wielokrotnie zrobić adaptacje przepustnicy, ale w nastawach nic się nie zmienia. Poza tym jest to przepustnica na linkę i słyszałem, że w takim przypadku adaptacji się nie robi ?
_________________
Pozdrawiam
TelWorld
 
 
Arecki 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A6 C5
Wiek: 41
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-18, 13:57   

Czyściłeś?? tak jak kolega sylwekr, radzi.. jak tak to trzeba pomyśleć o wymianie.. powiedz jeszcze czy dochodzą z niej jakieś odgłosy tykanie itp.
_________________
Arkadiuso
..........
Darmowy Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolicę
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2012-04-18, 15:58   

Nawet jesli na linke, ale jak układ jednostki pełen jest trąbek, pąpek, czujniczków, rureczek, kabelków i Bóg jeden wie co jeszcze to wymagana jest adaptacja.
Dla porównania Mój silnik jest o połowe mniejszy od Waszych a i tak po czyszczeniu przepustnicy adaptacja jest podstawą. Nie wiem jak jest w V8 bo dopiero się ucze :D i nabieram wiedzy czytając, ale w moim przypadku mycie bez wyciągania dało poprawe tylko na 2 miechy. A srednio robie 160km po mieście dziennie. Najlepiej na zewnątrz i opór :D
 
 
TelWorld 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-18, 16:37   

Wymieniłem przepustnice, próbowałem zaadaptować, niby wszystko ok, lecz nie było napisane nigdzie, że adaptacja trwa. Samochód teraz w ogóle nie odpala (Odpalił raz na 20 prób i po minucie zgasł). Skrzynia jest w trybie awaryjnym, świeci się kontrolka oleju i hamulców (wcześniej nic takiego nie było).
Jeszcze chwila i będziecie czytać moje posty w dziale OGŁOSZENIA, o sprzedaży A8 na części :)
_________________
Pozdrawiam
TelWorld
 
 
SPAM-wojtek_gtx
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-20, 18:45   

Teraz to nie wiem ale wcześniejsze objawy to typowe objawy regulatora wolnych obrotów - te że go przeczyściłeś to nie znaczy że działa - może się uszkodził . A jakie masz oznaczenie silnika ??
 
 
TelWorld 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-20, 19:17   

Silnik ABZ. Nie mam pomysłów co zrobić. Dziwi mnie tryb awaryjny skrzyni, nie wiem czym to moze byc spowodowane tak nagle...
_________________
Pozdrawiam
TelWorld
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.