Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Podłączenie reduktora LPG  
Autor Wiadomość
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-12-26, 12:16   [D2 ALL ] Podłączenie reduktora LPG

Witam
Wydaje mi się, że mam coś skopane z podłączeniem reduktora LPG. Dosyć długo trwa zanim przełączy na LPG i zacząłem się temu przyglądać. Odpaliłem auto i zobaczyłem, że po chwili idzie ciepły płyn na nagrzewnicę, wąż w stronę reduktora zimny. Dopiero po dłuższym czasie zaczął robić się ciepły. Silnik parę minut pracował i cały czas była różnica w temperaturze węża idącego do nagrzewnicy a tego do reduktora. U mnie reduktor jest wpięty przez trójnik w wąż idący do nagrzewnicy, a drugi przy samym zbiorniczku wyrównawczym. Gdzie u Was są podłączone są te przewody i jak szybko przełącza na LPG ?
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2012-12-26, 12:30   

Ja mam ustawione na 35 stopni, przełącza mi się a gaz po przejechaniu 1-1,5 km, przy temperaturze zewnętrznej -8 stopni.
Reduktor mam wpięty równolegle (bodajże) do nagrzewnicy. Dokładnie nie pamiętam miejsc wpięcia. Wydaje mi się że musi tak być wpięty, ponieważ szeregowo, przy zamkniętych elektrozaworach nie było by przepływu.
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-12-26, 12:32   

oba weze powinny byc podpiete rownolegle do nagrzewnicy
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-26, 12:50   

Nie wiem nawet jak mam wpiety ale przełaczenie jet jak najbardziej prawidłowe. Nie za szybko. Wszystko zalezy tez od tego gdzie mamy ten reduktor czy jedziemy odrazu czy np stoimy w korku czy tez odśniezamy odpalone auto. Mi przy +8 spie po kilometrze,póltora przełacza ale jak odśnieżam przy -5 to z podwórka wyjade juz na gazie.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-26, 14:11   

mi po odpaleniu :mrgreen:
ma być równolegle bez trójniki 19/16/19 dwie sztuki
i wtedy jest ok
zazwyczaj jest przy grodzi z nagrzewnicy brane

[ Dodano: 2012-12-26, 14:13 ]
panowie temperatura jest różnie ustawiona przy przełączaniu
to jak tu porównywać
termostat i reduktory też mają sporo do gadania
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-12-27, 08:08   

Doszedłem do wniosku, że mam źle podłączony reduktor, i może nie tyle jest problem gdzie i jak jest wpięty, tylko ze sposobu jego montażu. Jest on obrócony w ten sposób, że wlot i wylot wody jest na górze i zasilanie ciepłej podłączone pod OUT :/ . Do reduktora idą węże 19 mm i mimo to długo trwa nagrzewanie. Wcześniej na to jak zamontowany był reduktor i że długo nagrzewa się nie zwracałem uwagi - sądziłem że "tak ma być". Wczoraj znalazłem trochę fotek aut gdzie był zamontowany ten reduktor i zawsze był obrócony o 90 stopni w stosunku do tego co jest u mnie, według mnie to logiczne aby wlot/wylot był góra/dół, a nie obydwa na górze. Co ciekawe jak już rozgrzał się nie miałem problemów, że nie trzymał temperatury, zamarzał, przełączało na Pb itp. Zatem biorę się za przeróbkę.
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-12-27, 10:19   

To czy wlot/wylot wody jest na górze czy na dole ma małe znaczenie pod warunkiem ze reduktor jest poniżej zbiorniczka wyrównawczego a układ jest szczelny i się nie zapowietrza.

Sylwek jaki masz model reduktora? W nie których nie ma znaczenia w którą strone płynie woda. Co nie zmienia faktu, że OUT i IN pownno być zgodne z obiegiem.

Wpięte masz prawidłowo o ile przy nagrzewnicy jest pod zasilanie a nie powrót.
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-12-27, 11:17   

Reduktor u mnie to Revo SGI. Dzisiaj już zdemontowałem niemal całą instalacje od strony komory silnika. Wszystko od nowa "po swojemu" zmontuję, wydaje mi się że wiem co i jak powinno być podłączone, aby było zgodnie ze sztuką. Zobaczymy czy efekt będzie pozytywny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.