Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h  
Autor Wiadomość
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-05, 14:16   [D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h

Witam. Od niedawna zauważyłem że samochód powyżej 130 zaczyna strasznie wibrować, w mniejszych predkościach chyba tego nie ma albo jest tak delikatne zę prawie nie wyczuwalne ze wzgledu na stan dróg w mojej okolicy. zrobiłem kilka testów i z mojej opini wynika ze gdzieś sa luzy na przeniesieniu napedu.

Mogłby ktoś mi powiedzięc ile jest przegubów, krzyżaków itp. bo zastanawiam sie nad wymiana wszystkiego, zeby potem co chwila nie robic po kolei.

aha dodam ze opony mam nowe a koła były wyważane
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-05, 14:36   

O wibracjach tu juz ksiązki pisano. Podpore sprawdzałes? przeguby,poduchy także tylnego dyfra?
 
 
pawelbtw 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-05-05, 19:28   Re: Wibracje samochodu powyżej 130km/h

grzybek86 napisał/a:


Mogłby ktoś mi powiedzięc ile jest przegubów, krzyżaków itp. bo zastanawiam sie nad wymiana wszystkiego, zeby potem co chwila nie robic po kolei.



Przegubów łącznie masz 8, po 2 na każdą półoś. Jeśli zdecydujesz się na wymianę półosi, to postaraj się razem z przegubami. Mi drgania ustały, właśnie po wymianie przegubu wewnętrznego z tym, że u mnie działo się to w mniejszym przedziale prędkości.

Ale tak jak kolega wyżej napisał, multum rzeczy ma na to wpływ :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-05, 20:39   

Przegubów jest 10 bo wał ma jeszcze dwa.
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-05-05, 22:25   

i mimo, że opony i koła wykluczyłeś to warto jeszcze dodać do listy pierścienie centrujące - u mnie to stwarzało problem w podobnym przedziale prędkości :)
_________________

 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-06, 21:36   

u mnie jest podpora do wymiany i zobaczymy co jeszcze, bo wyczaiłem ze jak szybko zahamuje i dam gaz to jak uderzenie czyli gdzies bedzie spory luz juz
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-05-06, 22:14   

grzybek86, Poduszki tylnego mostu polecam jeszcze sprawdzić
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-25, 18:45   

no i tak wymienione 2 półośoski bo były luzy i nadal jest pukniecie ale naprawde znikome ale wibracje nie ustąpiły.
jeszcze obstawiam czy czasami tarcze juz nie beda biły bo kwalifikuja sie do wymiany ale te pierścienie ktore ktos opisał wyzej
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-05-25, 21:02   

o le dobrze pamiętam do danishow miał takie objawy i przesmarował na nowo wszystkie przeguby i pomogło.

U mnie natomiast była przyhamowana opona i lekko podgięta felga. Felge wyprostowałem a opony tak pozamieniałem miejscami że teraz tylko przy 110-120km/h mam lekkie wibracje a poza tym smiga jak "cza" .Albo mi sie zetrze ta jedna opona albo bede musiał kupić inną <niewiem> zobaczymy
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-25, 22:04   

no ja koła bym wykluczyl bo na poczatku roku z autem bylo wszystko ok i zaczeło sie robic na zimowkach przekladka na letnie nie rozwiazala problemu. jedynie albo pierscienie albo tarcze bo juz zjechane sa
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-05-25, 22:26   

Jeśli wibracje są podczas jazdy to nie tarcze. Jeśli bije przy hamowaniu to wtedy na 80% tarcze.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-25, 22:29   

no tak przy krzywych tarczach bicie jest na kierownicy odczuwalne. a u mnie na kierze nic tylko cale auto wpada w rezonans brak mi juz pomyslow. a dyfer?
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-25, 22:30   

no tak przy krzywych tarczach bicie jest na kierownicy odczuwalne. a u mnie na kierze nic tylko cale auto wpada w rezonans brak mi juz pomyslow. a dyfer?
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-26, 18:57   

no i jak chłopaki ewentualne luzy na dyfrze moge miec wpływ ze samochów wpada w wibracje?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-05-26, 22:18   

Może mieć jeśli podpora boczna lub tylna będzie wywalona. Tylną jeszcze można z kanału zobaczyć, jak wygląda, w jakim stanie są gumy, ale z tą boczną to już gorzej.

Posciągaj osłony przegubów szczególne wewnętrznych zobacz w jakim są stanie i je na nowo przesmaruj.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.