Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 2.8PB/LPG ] Nie wchodzą biegi, manual  
Autor Wiadomość
pawele38 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 7
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-01-13, 17:53   [D2 95 2.8PB/LPG ] Nie wchodzą biegi, manual

Witam wszystkich. Posiadam Audi A8 D2 z 1995 roku z silnikiem 2.8 174km, i mam następujący problem. Dziś wsiadam do samochodu i nie chce bieg wejść jak by nie miał sprzęgła. Dzień wcześniej było normalnie. Czy tak od razu sprzęgło się skończyło? Proszę o pomoc bo mechanicy takie koszty wyliczają. Skrzynia manualna.
 
 
Hjeniu 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-01-13, 18:24   

Pewnikiem szlag trafił siłownik/pompę . Sprawdź poziom płynu hamulcowego
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-13, 18:31   

Zapraszamy do Działu Powitań według regulaminu oczywiście <tjaa>

.A swoją drogą nie odczuwasz różnicy na pedale sprzęgła przed i po awarii?.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pawele38 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 7
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-01-13, 18:33   

Plynu jest ponad połowa ale nie max. Moze zapowietrzyła się?
 
 
pawele38 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 7
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-01-13, 18:40   

Jest różnica. Leciutko się wciska. A jak na hama wrzucę bieg jak mam wciśnięte sprzęgło to powoli jedzie
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-15, 11:26   

Z tego co rozumie to nie wchodzą lub ciężko. Zrób tak:
Silnik zgaszony ( wciśnij sprzęgło i zobacz jak wchodzą biegi powinny delikatnie, normalnie, bez dużych oporów )
Silnik zapalony na wolnych obrotach ( z tego co piszesz to nie chcą wchodzić, sprawdź czy wszystkie biegi )
Silnik zapalony z przy-gazówkami do 3000 tyś na postoju. ( czy wchodzą, lekko czy z oporami )

Na początek sprzęgło do odpowietrzenia, jeśli to nie pomoże to oznacza że się kończy. Co do wymiany to zalecam całość ( tarcza, docisk, siłownik )
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-16, 08:33   

Jeżeli na zgaszonym silniku biegi wchodzą normalnie to na 100% uwalony jakiś podzespół sprzęgła ,a jeśli na zgaszonym masz problem z wbiciem biegu to już nie sprzęgło .Jak widzę masz ośkę więc może może przegub lub coś z półośką ,taki objaw wbijasz bieg a auto nie jedzie.Nic nie hałasuje?
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-16, 09:07   

Może takie cyrki też powodować zerwana poduszka lub pokrzywione sterowanie cięgieł. Obadaj też poduchy zanim zaczniesz rwać skrzynie
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pawele38 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 7
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-01, 10:20   

Witam. Przepraszam ze teraz pisze ale w delegacji bylem. Na zgaszonym silniku biegi fajnie leciutko wchodza bez zadnego oporu i to bez sprzegla. Sprzeglo sie wciska na moze jeden cm, prawie wogole, jest przy samej ziemi. Na zapalonym silniku biegi nie chca wejsc czy wciesne sprzeglo czy nie. Co to moze byc i +- jaki koszt. Z gory slicznie dziekuje pozdrawiam
 
 
Hjeniu 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-02-01, 11:42   

zapowietrzony układ sprzęgła

koszt naprawy od kilku dych za odpowietrzenie do paru stów w przypadku gdy zmarł wysprzęgli i/lub pompa sprzęgła
 
 
pawele38 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 7
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-01, 12:01   

Dziękuje slicznie :) więc nie jest aż tak źle. Pozdrawiam
 
 
pawele38 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 7
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-11, 19:02   

Witam wszystkich. Odebrałem Audi od mechanika. Było zapowietrzone sprzęgło, koszt naprawy 50zl. Pozdrawiam :)
 
 
Hjeniu 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-02-11, 19:10   

układ nie zapowietrza się sam z siebie

moim zdaniem temat wróci
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-12, 11:53   

Jeżeli siłownik hydrauliczny jest zasilany płynem hamulcowym to powinieneś monitorować poziom tego płyny na początek. Nie masz wycieków pod autem w okolicach połączenia skrzynia-silnik?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.