Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Oporne wspomaganie  
Autor Wiadomość
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-03-14, 11:02   

Hej magiel wymieniałem w sobotę, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie śruby od węży mają 2 rozmiary 19 i 22, odkręcałem je kluczem oczkowym wygiętym:

 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-03-18, 18:20   

a ja mam jeszcze pytanko mianowicie u mnie wymieniłem dwie maglownice trzy pompy wspomagania płyny przewody przekaznik servotronic i jakos czegos nie rozumie jak odpalam auto rano kierownica chodzi leciutko bardzo leciutko ale jak sie auto nagrzeje chodzi bardzo ciezko niemam pojecia o co chodzi?? :/
_________________

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-19, 12:42   

Masa, Widzę , że cały czas walczysz z tym dziadostwem :-? Jak wiesz mam to samo u siebie i jeszcze zimę przelatałem, bo w o tej porze roku objawy są mniej dokuczliwe, ale jak teraz zrobi sie ciepło wiem że juz bedę musiał się tym zając na 100%. Tylko jak czytam że wymieniłeś juz 3 pompy, 2 magle i przekaźnik to utwierdzam się że żaden typowy zakład naprawiający układy wspomagania nie dojdzie co jest przyczyna. Bedą wyminiać po kolei jak Ty i i tak nic to nie da. Tak mi sugerowali jak pytałem- "trzeba zacząc od pompy" . Fajnie ale pompę już zmieniałem. "To nic na pewno jest wadliwa" Itd... Samemu chyba bedę musiał dojść co jest przyczyną :roll:
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-03-19, 13:13   

ja jeszcze zrobiłem inny patent podpiołem sie bezpośrednio do czujnika w maglu prostownikiem i było ciut lepiej ale to jeszcze nie to także nie wiem pompe mam oryginał 120 bar wyciągnieta z auta gdzie chodziła kiera pieknie kurce jeszcze mysle czy czasami koła pasowa na pompie nie jest za małe moze ktos tam pazury wsadził jakby ktos mógł zmierzyc srednica koła pasowego na pompie byłbym wdzieczny albo to koło jest za małe albo czujnik w maglu jest walniety bo cały czas jest ten sam mechanicy go tylko przekładali z magla do magla a przekażnik pod nogami pasażera jest taki gorący ze aż nieda sie dotknąć :/ i moim zdaniem nie powinien sie tak grzac
_________________

 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2012-03-25, 22:52   

Masa napisał/a:
a ja mam jeszcze pytanko mianowicie u mnie wymieniłem dwie maglownice trzy pompy wspomagania płyny przewody przekaznik servotronic i jakos czegos nie rozumie jak odpalam auto rano kierownica chodzi leciutko bardzo leciutko ale jak sie auto nagrzeje chodzi bardzo ciezko niemam pojecia o co chodzi?? :/


a jaki olej zalany syntetyk czerwony? prawidłowo powinien byc minerał zielony
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-03-26, 17:46   

zielony Febi taki mi zalali mnie sie wydaje ze to cholerstwo servotronic w maglu jest walniete
_________________

 
 
Majki 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Majki
Jeżdzę: A8 D3,S8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2012-04-22, 20:26   

Masa napisał/a:
zielony Febi taki mi zalali mnie sie wydaje ze to cholerstwo servotronic w maglu jest walniete


Podpinam sie do tematu też mam problem z servotronikiem,a dokładnie jak kręce w lewo to wszystko ok a w prawo mam jakis opór-trzymam dalej na prawo puści i jakoś sie kręci-czyżby magiel?...
_________________
Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-04-23, 15:52   

Majki napisał/a:
Podpinam sie do tematu też mam problem z servotronikiem,a dokładnie jak kręce w lewo to wszystko ok a w prawo mam jakis opór-trzymam dalej na prawo puści i jakoś sie kręci-czyżby magiel?...

Magiel i czujnik servotronika który jest w środku... ale najpierw sprawdź wiązkę od magla bo z upływem lat tam potrafi się zacząć rozłączać... ale raczej magiel do regeneracji albo do wymiany.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-09-01, 08:59   

czesc,
mialem luzy na maglu, kupilem uzywke z auta o przebiegu niecale 100kkm.
poprzednia stara, mimo ze czasem stukaly luzy, chodzila tak, ze na postoju moglem jednym palcem krecic dookolo fajera.
nowa jest caly czas jakby ciasna, urzywam sily nawet sporawej.

mam auto z 2001 roku, czujnik skretu mialem nie w maglu, tylko w kolumnie.

nowy magiel byl z 2002 roku, mial czujnik w maglu.

mechanik ucial kabel od czujnika w maglu, zostawil moj w kolumnie.
po wymianie zadnych bledow nie ma, wszystko podlaczone ok,
tylko chodzi dosyc ciasno...

co jest ?

:-(



PS. juz conieco poczytalem, i wiem napewno:
1-musze zmienic mechanika, rece opadaja korvaa...
2-moze fabrycznie/moze nie, kupilem auto z maglownica bez servotronic. na wymiane kupilem magiel ktory posiadal servotronic.
ale "kumaty" mechanik upitolil przewod od zaworka przy maglu, i zadowolony...
- na moje informacje, ze chodzi mi ciezko kiera, a na wytelepanym poprzednim maglu bylo o niebo lepiej, stwierdzil ze to wina magla, zlozone jest ok.


ja pierdziele....
mam dosyc juz mechanikow,
ktorzy sie edukuja na moich autach.
- nie chce juz szukac, czy faktycznie bylo servotronic fabrycznie, i jakis "zdolny" mechanik wsadzil zwykly magiel,
chce poprostu miec lekkie wspomaganie

nowy magiel mam z autka o smiesznym przebiegu, nawet oslony i drazki orginal.
chce juz zostawic ten magiel u siebie.
- tylko teraz do Was mam prosbe:

Doradzcie mi Chlopaki, co mam zrobic zeby servotronik[zaworek na maglu] nie blokowal sily wspomagania ?

- da sie usunac ten zaworek na maglu poprostu ?
- a moze rozebrac go, i ustawic w pozycji takiej, zeby nie blokowal sily wspomagania juz nigdy, w zadnym stopniu ?

pomocy :/
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2012-09-05, 21:21   

smoczek, Trzeba było kupić nówke w ASO po VIN'ie i nie byłoby problemu. ;-)
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-09-06, 15:48   

:-)
jasne...
bylem w aso na przegladzie zawiechy,skrzyni,itd.
zrobili mi nawet kosztorys...
za magiel, poloski z przegubami na przod, oraz tarcze z klockami,
wyszlo im ponad 20 000 zl

[ mnie cale auto, z akcyza i lpg kosztowalo 30 tys ]

- to co z tym zrobic teraz, wyjac magiel i zablokowac ten zawor od servotronica ?
powie mi ktos zorientowany ?
bo jak mam znow wstawiac auto na demontaz/montaz magla, robic geometrie i poprawiac / bo kierownica krzywo itd,
pomijam juz stracony czas i koszt,
to juz mam dosyc eksperymentowania...
-


wogole dziwne ze nie mialem tego servotronica,
mam praktycznie full opcje, navi,tv,alcantara na podsufitce i boczkach, pelna elektryka,grzanie,webasto,solardach,rolety, wersja Long 2001r 310 koni.
tylne zawieszenie pneumatyka, no wsio ma, a servotronika nie mial ?
- moze ktos juz grzebal przy maglu,
obejrze stary, czy on byl od nowosci czy jakas inna data produkcji jest wybita.
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-09-06, 17:13   

jakbyś nie potrzebował tego zaworu to go odkupie 8-)
_________________

 
 
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-09-06, 17:49   

dam ci go za darmo, tylko go wymontuj :-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-09-06, 20:54   

smoczek napisał/a:
:-)wogole dziwne ze nie mialem tego servotronica,
mam praktycznie full opcje, navi,tv,alcantara na podsufitce i boczkach, pelna elektryka,grzanie,webasto,solardach,rolety, wersja Long 2001r 310 koni.
tylne zawieszenie pneumatyka, no wsio ma, a servotronika nie mial ?
- moze ktos juz grzebal przy maglu...

Najlepiej sprawdzić wyposażenie po numerze VIN... tam będzie jasno i czytelnie napisane czy Servotronic fabrycznie był czy nie.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-09-08, 12:37   

smoczek, to jest najwiekszy problem z tym durnym czujnikiem
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.