Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 4.2PB/LPG ] Tryb awaryjny  
Autor Wiadomość
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-06-26, 17:29   [D2 02 4.2PB/LPG ] Tryb awaryjny

No więc tak Panowie skrzynia po remoncie u Radka we wrześnicy :) koszt 4 tyś. gwarancja 6miesięcy konwerter 36miesięcy. Lecz dalej się pali tryb awaryjny ponoć był do wymiany pozycjoner jeszcze dodatkowo którego nie mogliśmy dostać po wymianie dalej to samo tryb awaryjny i ciągle błąd ( PRZEŁĄCZNIK TIPTRONIC P1774 ) (F189) wymieniliśmy następnie kompletny lewarek skrzyni biegów wsadziliśmy od 3.7 po podłączeniu dalej to samo.. 2 opcje albo lewarek który kupiłem od kolegi z forum też jest walnięty albo nie może być od 3.7 i jest jeszcze 3 opcja lewarek jest dobry i elektryka lewarka też problem może tkwić gdzieś dalej w elektryce. I teraz czy kupić kolejny lewarek od 4.2 i sprawdzić czy odrazy wzywać elektryka który mnie pewnie skasuje 400zł za przegląd kabli... dodam ,że lewarek który mam teraz w aucie ten co siedział od początku zakupu jest od 3.3tdi przynajmniej tak na nim jest napisane.
w skrzyni był zrobiony kompletny remont bo się wcześniej posypała.

DODANO:

Dzisiaj pogrzebałem sam przy tym . zmieniłem lewarek jeszcze raz na ten nowy zakupiony zmieniłem w nim kostki wszystkie podłączyłem i dalej jest to samo dalej chwile pokazuje biegi i zaraz wpada w tryb awaryjny. nie mam pojęcia co może być przyczyną tego;/

DODANO:
tak to wygląda

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-26, 18:37   

a moze trzeba zrobic jakas adaptacje lewarka podobnie jak to sie robi ze sterownikiem ESP.... <niewiem> zaprogramowac pod dany numer czy cus..

tu znalazlem cos takiego, moze Ci pomoc:


_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-06-26, 19:34   

Tylko,że już podmieniałem na drugi kompletny lewarek . wymieniłem wszystko prócz tej linki/cięgna tego co idzie od lewarka do skrzyni bo do tego dojscia nie ma. Tylko zdemontowałem końcówke i zaczepiłem do nowego lewarka...
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-26, 20:01   

słuchaj a sprawdzałes moze ten przełącznik????



gdzies na kostce albo stykach <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-06-26, 20:06   

to jest pozycjoner zakupiłem także nowy oddałem do warsztatu na wymiane bo ja nie mam kanału:( i powiedzieli mi ,że po wymianie dalej było to samo i wsadzili spowrotem mój a ten mi oddali.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-26, 20:18   

to może przyczyna siedzi w sterowniku skrzyni ?? albo w najgorszym wypadku jak wspomniałes, gdzies na kablach.. a bezpieczniki / przekazniki sprawdziles :p :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-06-26, 20:40   

nie wiem czy sterownik skrzyni ma coś z tym wspólnego licze na to ,że ktoś mnie naprowadzi z forumowiczów na tą usterke.. kable odpadają na 99% ponieważ jak odłączę główną kostkę zasilającą ten lewarek to on zachowuje się tak samo odpalam auto i dalej są chwile biegi i zaraz znów awaryjny. nie wiem nawet do czego ta kostka i te mniejsze kostki służą wiem że na pewno jedna do podświetlenia biegów na lewarku a reszta nie mam pojęcia. Wydaje mi się ,że może trzeba lewarek hmm wypoziomować wycentrować? bo można go skręcić w różnych pozycjach o skoku różnym +/- 1 cm w każdą strone moge go odkręcić (4 śruby ) i przesunąć 1cm w lewo 1cm w prawo do przodu i do tyłu tak samo.. Tak ,że to (cięgno/linka) która idzie do no właśnie gdzie ona idzie? może być ona naciągnięta albo jak przesune go bliżej kokpitu to będzie na niej lekki łuk nie wiem czy to ma coś wspólnego z moją awarią ,ale już wszystkiego próbuje.

Generalnie to jest błąd P1774 a z kodów usterek VAG wynika ,że jest to

[- - - - - 18182 P1774 4706 Czujnik 1 ciśnienia hydraulicznego G193 - sygnał za niski]

ale to raczej odpada w sumei sam nie wiem...

brałem to z tej strony.

http://sprawdz.auto.pl/wp...usterek-VAG.pdf
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-26, 23:29   

swiezak1111 napisał/a:
Generalnie to jest błąd P1774 a z kodów usterek VAG wynika ,że jest to

[- - - - - 18182 P1774 4706 Czujnik 1 ciśnienia hydraulicznego G193 - sygnał za niski]

ale to raczej odpada w sumei sam nie wiem...


G193 to czujnik ciśnienia sprzęgieł (przód i tył) – jest to element zabudowany w sterowniku skrzyni. To bardzo ważny element dla skrzyni dlatego jego usterka jest sygnalizowana trybem awaryjnym (migające biegi na wyświetlaczu FIS). Dane z czujnika aktualnego ciśnienia są cały czas porównywane z odczytem czujnika zadanego ciśnienia sprzęgła G194.

możliwe, że do ustawienia będziesz miał wybierak lub coś zaśmieca sygnał z czujników halla (te znajdują się pod sterownikiem w drążku zmiany biegów skrzyni – jest tam bramka magnetyczna, która zależnie od pozycji drążka zmienia swoje położenie – to z kolei jest odczytywane przez czujniki halla i przekazywane do sterownika skrzyni)...

dane zapozyczone od kolegow z A4 Klub Polska

http://www.a4-klub.pl/arc...topic=94996.195
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-06-27, 00:11   

kurczę chyba to jednak informacje o skrzyni multitronic tam sterownik jest w oleju w skrzyni nie jak w naszych tipach, ale zajrzę jutro do sterownika..
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-27, 09:42   

a czy ci fachowcy to przy remoncie ASB wyczyścili płyte z elektrozaworami? Jak przed remonten juz nie hulało to po (jeśli nic z tym nie zrobili) też nie będzie różnicy... <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-06-27, 11:26   

Może czyścili tylko nie powsadzali kulek, albo im to gdzieś wypadło i nawet nie wiedzieli <lipa>
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-06-27, 18:42   

nie wiem ale ten tryb awaryjny jest odkąd kupiłem auto. to będzie jakoś już jakieś 8 miesięcy po 6 miesiącach padła skrzynia jak wymieniłem olej po remoncie wszystko super ale wpada w ten tryb. skrzynia chodzi perfekt to musi być coś na kablach albo może ten sterownik... nie wiem nawet gdzie jest i działa ta płyta z elektrozaworami przyznam szczerze to nie wiem czy to może mieć z tym związek.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-06-30, 02:10   

stuk przy zmienie z D na R i odwrotnie wczesniej tego nie było i na zimnym i na rozgrzanym to samo.
dołączam filmiki.

https://www.youtube.com/watch?v=QqDzhT200pc

https://www.youtube.com/watch?v=jWTJVsXqHJs
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-06-30, 16:32   

ktoś?
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-30, 17:07   

a tak jak Ci krzychu22.p1i pisal, jak wolniej przerzucasz to tez jest taki stuk?
Spróbuj przerzucic stopniowo z R na N i na D lub odwrotnie i zobacz czy wtedy tez stuka. U mnie np. wystepuje tez takie stukanie delikatne, ale to na rozgrzanym jak przrzucam lewarkiem jak z kałacha :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.