Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] Przegub wewnętrzny, strona prawa  
Autor Wiadomość
pawelec 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 98
Skąd: München/Geretsried/Łódź
Wysłany: 2017-04-23, 07:53   

Hmmm zawsze patrzę aby osłona była w tych rowach co powinna być i dokrecam 74 Nm te śrubki na spline. Kiedyś wyrwało mi aż z tą flanszą ze skrzyni i zobaczyłem pierścień i dla świętego spokoju wymieniłem kupując pierścień w ASO i kupiłem osłony Löbro i jebana pękła na tym pierwszym zwoju .... dlaczego ? Nie wiem
To fajnie jak można dokupić bez problemu bo na tym numeru nie ma a serwisówka mówi ze przegub wew jest dostępny tylko razem z półosią i dlatego bawię się w używki bo nowa 950zl chyba jak pamiętam
Tak jak mówisz dracus6662 bez kanału (bo taki garaż mam w polsce) na spokojnie z czyszczeniem wahaczy godzina
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-04-23, 11:14   

pawelec napisał/a:
nowa 950zl chyba jak pamiętam
Dokładnie to ponad 400 euro netto bez rabatu ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-04-23, 21:24   

Zadnych wahaczy nie rozpinasz !

odkręcasz srube przegubu

odrecasz 6 srub przegubu wewnętrznego skrecone kola w lewo lub prawo w zaleznosci od strony która robisz

i wyciągasz pol os

nie wyciągniesz ori przegubu z ori oski bo ma zabezpieczenie jest zabity /zapunktowany i miejsca jest za pało żeby wyciagnac bez odkręcenia przegubu zewnętrznego

osłony alu przegubu nie musisz ruszac obracaj polosia i odkręcaj po kolei

robiłem na podnośniku zabkowym

jak przegub odkręcisz oske wyciągasz z auta bez stresowo leciutko

guma ma rowki w które musi najść jeżeli chcesz dobre osłone to zamów w aso bo te oslony podrabiane maja slabą jakość a uzywki również

przy prostej polosi i sprawnym przegubie oslona nie peka

u mnie przegub się kończył i oslona tez ale jesze nie pekła ale wymieniłem komplet

jeżeli naprawdę chcesz to naprawić sam i umiesz troszkę posługiwać się kluczami to zrobisz to w godzinkę max a jeżeli nie to max 1,5 :P

smieszna robota a kasa jaka chcą za wymiane już tak smieszna nie jest <onie>

jak będziesz robił to daj znac to pomoge ci krok po kroku

mam porobione fotki musze zrobić poradnik i wrzucić na forum może się przyda komus jeszcze
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
gwiktor02 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-05-04, 22:46   

pawelec napisał/a:
Kiedyś wyrwało mi aż z tą flanszą ze skrzyni i zobaczyłem pierścień i dla świętego spokoju wymieniłem kupując pierścień w ASO


Kolego a ten pierścień to wymieniałeś bez rozbierania skrzyni?? Spuszczales olej i wymieniałeś od zewnątrz ??

Mnie delikatnie lata ta flansza z przegubem i chciałem się za to zabrać przy okazji wymiany oleju.

Chyba ze ktoś coś wie na ten temat to proszę o info.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-05-05, 23:28   

troszke zagłębiłem temat, flansza osadzona jest na łożysku igiełkowym , ja w swoim przypadku wymieniam flansze + łożysko igiełkowe i łożyskowanie samego mechanizmu różnicowego
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-05-06, 16:24   

Przemek - zrób proszę pare zdjęc przy wymianie
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-05-06, 18:27   

Nie ma problemu. Jak tylko będę robił to zrobię sesje i wrzucę. Skrzynia z D2 i D3 podobne są jeśli chodzi o te sprawy.
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
gwiktor02 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-05-09, 00:23   

Już sam nie wiem, ta flansza u kolegi w 4.2tdi 170 tys przebiegu (autentycznego) tez ma luz ...

U mnie zlokalizowałem drgania auta i kierownicy - wywazarka hunter i okazało się ze 2 nowe opony de facto założone na tył miały takie bicie (Góra-dół) że drgał samochód i kierownica w ok 80-100km/h zmienione opony na zimie na czas reklamacji i zapomniałem o drganiach 😉
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-08-10, 09:53   

Ja już po zabiegu. Z wymiana łożysk nie ma najmniejszego problemu, ja postanowiłem rozebrać cały mechanizm różnicowy w celu wyciśnięcia łożyska igiełkowego, prasa niezbędna przy montażu nowego.

[ Dodano: 2017-08-10, 09:54 ]




_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-08-10, 23:03   

swietna robota <brawo>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Jarekdelu 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 2
Skąd: pabianice
Wysłany: 2017-08-18, 08:11   

Czyli po wymianie łożyska igiełkowego luz na flanszy został skasowany? Dobrze zrozumiałem?
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-08-18, 17:14   

ja w swoim przypadku wymieniłem łozysko igiełkowe i dałem nową flansze, luz jest tyci tyci,
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-04-08, 10:10   

Panowie może głupie pytanie ale... luz na przegubie wewnętrznym sprawdzacie jak auto stoi na kołach czy jest podniesione??

Wczoraj przy wymianie felg na letnie zauważyłem rozwaloną gumę na przegubie wewnętrznym, i tez przy okazji złapałem za półoś i zacząłem szarpać góra duł i luz byl wyczuwalny, natomiast drugie koło które stało tego luzu nie było.
Po opuszczeniu auta ani z jdne aniz drugiej strony nie ma luzu gura dół.
A od jakiegoś czasu borykam się z wibracjami auta najpierw w przedziale 120-140
Obecnie juz lekko przy 80 zaczynam czuć wibrację....


No i jak to jest z przegubami wewnętrznymi są dostepne czy tylko ASO
Czy w przyadku ASO jest tak samo jak z tylejami sanek, w ASO występuja jako jedna cześc sanki z tulejami a ja kupiłem ori tuleje do sanek poza ASO...
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-04-09, 00:57   

W ASO dostaniesz tylko w komplecie z półosią a za wibracje to w 90% przypadków winne są koła albo stare wybite dystanse.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-04-09, 07:32   

To mam nadzieje ze trafiłeś w przysłowiową 10tkę i bedzie to wina dystansów których uzywałem na 19 latem i zimą, obecnie na aucie wyladowały 20 bez dystansów i za niedługo lece w trase sprawdzić :-)
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.