Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Jak zwiększyć moc  
Autor Wiadomość
Eriu 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3 Long
Wiek: 28
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 98
Skąd: Rybnik (śląskie)
Wysłany: 2017-03-15, 09:29   [D3 03 4.2MPI ] Jak zwiększyć moc

Siemka mam silnik 4.2 mpi 335km pytanie jak zwiększyć "zeby coś odczuć" ; D
bo wiem ze w atmosferycznych silnikach nie doładowanych praktycznie nie da się zrobić szału ; D
czy się to opłaca i jaki będzie rezultat ; D
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-03-15, 09:32   

Turbo raczej wyjdzie najtaniej
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-15, 10:32   

Eriu napisał/a:
Siemka mam silnik 4.2 mpi 335km pytanie jak zwiększyć "zeby coś odczuć" ; D


haha padłem :D

mam propozycje. Przesiądź się do jakieś Corsy 1,2 albo Punto 1,4, polataj z tydzień i wsiądź spowrotem do A8... gwarantuję, że odczujesz te ponad 330KM. <faktycznie>
Chcesz mieć wyścigówkę, bo obecnie przeciętne diesle mogą się z benzynowym V8 równać to kup 4,2 TDI i zwirusuj na 500 koni ;)

poza tym zapraszam do lektury <hihi>

http://www.a8team.pl/-rs8...zac-vt13408.htm

http://www.a8team.pl/s8-d...-d2-vt16034.htm
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2017-03-15, 11:56   

lepiej zostaw a8 do jazdy normalnej, a do polatania cos innego, małego lekkiego , z dużą mocą , jakieś tt 225 + program i będzie zjadać 4.2 mpi na kresce nie mowiac juz o torze .
i jeszcze taka opcja ze poprzerabianej a8 nie będziesz mogl sprzedać
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-15, 13:03   

Cytat:
i jeszcze taka opcja ze poprzerabianej a8 nie będziesz mogl sprzedać


niekoniecznie, wiesz jak będzie dobrze zrobiona / przerobiona / swapowana itp.... to zawsze znajdzie się jakiś "amator" przeróbek itp., który chętnie kupi taką sztukę.

Nie w tym rzecz...Powtarzam raz jeszcze, że A/S8 to nie jest auto wyścigowe, do zapierd...nia, wyścigów bądź innych udziwnień.... Jest to dupowóz do dostojnego przemieszczania się z punktu a do punktu b z możliwością skrócenia czasu przemieszczania jaką daje dam moc silnika...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-03-15, 13:55   

Ale się spieliście.... a on normalnie pyta.
Jak dla mnie to wystarczy sama chęć posiadanie czegoś wyjątkowego, czegoś więcej niż ma każda inna napotkana z tym samym silnikiem... i już można się bawić.

Jak to mówią: "kto bogatemu zabroni" :)


Co do zwiększania mocy... tak kolego Eriu, da się coś zrobić.
Na ile to poczujesz... to zależy ile złotówek zamierzasz na to przeznaczyć.

Niestety, silnik wolnossący nie daje dużych możliwości ale moim zdaniem jakieś 10% jest osiągalne.
A dodatkowe 50Nm dostępne niżej można już poczuć - wiem bo robiłem ładnych parę lat temu program do swojej Ex S8D2.
Poza tym widziałem jak jedzie takie właśnie D3 4.2V8 po zrobieniu kilku rzeczy - ze staru zatrzymanego idzie tak samo jak D3 6.0W12. Pewnikiem nie w pełnym zakresie prędkości ale ze startu zatrzymanego do jakichś 120-150km/h tak :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-15, 14:05   

FOSS napisał/a:
Ale się spieliście.... a on normalnie pyta.


łoj tam już spieliście...wszystko na luzie Damianku....każdy wyraża po prostu swoją opinię.... <hihi> ;)

był temat tu o dołożeniu kompresora MTM, bodajże w DE zrobili to w A8 D3 podnieśli moc chyba do 500KM
Cena samego kompresora to koszt z rzedu 28.000€ natomiast caly pakiet MTM to koszt + 60.000€

<faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Eriu 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3 Long
Wiek: 28
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 98
Skąd: Rybnik (śląskie)
Wysłany: 2017-03-16, 10:48   

Narazie pytam jakie są dostępne formy wzrostu mocy a co mnie zainteresuje to będą brną w tą strone ; P ale jednak macie racje ze po raz to sie nie opłaca po drugie za cene podniesienia mocy moge kupić inny samochód do zapierd...nia ; )
Także dzięki za chęci podjęcia się tematu ; )

Eriu wyrażaj się proszę kulturalnie. Jeszcze raz i będzie kartka <onienie>
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-03-16, 11:37   

A ja może coś podłubię na wiosnę. Ciekawe co z tego wyjdzie <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-03-21, 12:42   

Eriu napisał/a:
Narazie pytam jakie są dostępne formy wzrostu mocy a co mnie zainteresuje to będą brną w tą strone ; P ale jednak macie racje ze po raz to sie nie opłaca po drugie za cene podniesienia mocy moge kupić inny samochód do zapierd...nia ; )
Także dzięki za chęci podjęcia się tematu ; )

Eriu wyrażaj się proszę kulturalnie. Jeszcze raz i będzie kartka <onienie>



A nie łatwiej sprzedać 4.2 V8 i kupić 6.0 W12?? Masz pewność że wszystko jest fabryczne i do tego ten dźwięk W12 :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-03-21, 14:09   

Gecio napisał/a:
A nie łatwiej sprzedać 4.2 V8 i kupić 6.0 W12?? Masz pewność że wszystko jest fabryczne i do tego ten dźwięk W12 :)

Trafić W12 które nie będzie wkrótce skarbonką jest jeszcze trudniej niż trafić 4.2V8 :)

Co do dźwięku to zależy co kto lubi - wg. mnie klasyczne V8 brzmi lepiej.
Moim zdaniem W12 brzmi komfortowo i fabrycznie jest bardzo ciche i kulturalne. Ale jak ktoś ma zapędy na podnoszenie mocy to chyba nie szuka auta spokojnego, cichego i kulturalnego :)

Co do podnoszenia mocy w BFM to w przyszłym miesiącu będę już chyba mógł na ten temat coś więcej powiedzieć - Time Bandit by FOSS stage 66 in progress <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-21, 15:27   

Panowie

Juz wiem ze mnie wysmiejecie ale i tak zaproponuje.

Moze na poczatek Response Control

[ Dodano: 2017-03-21, 15:38 ]
ewentualnie jeszcze zmiana map wtryskowych + reponse control

[ Dodano: 2017-03-21, 15:48 ]
oczywiscie ciekawe co stworzy Damian

race_2.jpg
Plik ściągnięto 203 raz(y) 205,51 KB

Race.jpg
Plik ściągnięto 59 raz(y) 104,85 KB

_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-03-21, 18:31   

FOSS napisał/a:
Gecio napisał/a:
A nie łatwiej sprzedać 4.2 V8 i kupić 6.0 W12?? Masz pewność że wszystko jest fabryczne i do tego ten dźwięk W12 :)

Trafić W12 które nie będzie wkrótce skarbonką jest jeszcze trudniej niż trafić 4.2V8 :)

Co do dźwięku to zależy co kto lubi - wg. mnie klasyczne V8 brzmi lepiej.
Moim zdaniem W12 brzmi komfortowo i fabrycznie jest bardzo ciche i kulturalne. Ale jak ktoś ma zapędy na podnoszenie mocy to chyba nie szuka auta spokojnego, cichego i kulturalnego :)

Co do podnoszenia mocy w BFM to w przyszłym miesiącu będę już chyba mógł na ten temat coś więcej powiedzieć - Time Bandit by FOSS stage 66 in progress <faktycznie>




Fabryka to fabryka. Dobry serwis i jeździ się bezproblemowo a jak się przekombinuję podkręcanie to potem jest płacz i kartkowanie kasy...

Dla mnie A8 W12 to jest auto którym można dobrze jechać. 5s do 100km/h jest wystarczające do dobrej zabawy. Po to zrobili motor w A8 W12 na łańcuchach żeby tym latać a nie jeździć 50km/h w mieście i 100km/h w trasie <boisie> . Zakładam zajebiste wydechy końcowe i cel jest osiągnięty. Osiągi + dźwięk = to jest to :)

Tak jakbym teraz miał V8 jeździć tylko na przejażdżki... To wolałbym to sprzedać i kupić 1.4 :) A8 kupiłem po to by przemieszczać się znacznie szybciej z punktu A do punktu B a nie lansować po mieście <faktycznie>

Także ten tunigujta auta bo przecież kto biednemu zabroni bogato żyć ;) Ja wolę fabrykę Wy tuning i jest ok <okok>

Tak przy okazji ile najwięcej poszła Wam A8 D3 4.2??
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-03-21, 18:41   

Gecio napisał/a:
Dla mnie A8 W12 to jest auto którym można dobrze jechać. 5s do 100km/h jest wystarczające do dobrej zabawy. Po to zrobili motor w A8 W12 na łańcuchach żeby tym latać a nie jeździć 50km/h w mieście i 100km/h w trasie <boisie> . Zakładam zajebiste wydechy końcowe i cel jest osiągnięty. Osiągi + dźwięk = to jest to :)

No właściwie to nie do tego zrobiono W12 co widać po wielu rzeczach w tym aucie.
Na latanie po winklach czy od świateł do świateł zrobili S8D3 5.2V10 - niby te same moce ale charakter auta kompletnie inny :)

Gecio napisał/a:
Tak przy okazji ile najwięcej poszła Wam A8 D3 4.2??

Do końca zegara czyli 280km/h - dalej nie było nawet jak próbować <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-03-21, 19:37   

No słuchaj mi na tamtym silniku 260 ledwo łapała więc stąd pytanie.
Po przekładce leciałem 270 i jeszcze przyspieszała ale brakło drogi :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.