Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.0MPI/LPG ] Spadek mocy  
Autor Wiadomość
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2017-02-25, 10:28   [D3 04 3.0MPI/LPG ] Spadek mocy

Witam od dłuzszego czasu mam wrazenie ze mam spadek mocy tak jakby auto było mułowate nie ma kopa i dobrego przyspieszenia ? jakies sugestie ? pomysly ? <hmm> <hmm>
 
 
kerys102 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 9
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-02-25, 10:38   

A czy przypadniem nie wymieniałeś rozrządu?
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2017-02-25, 11:00   

wymieniłem 2 tygodnie temu mianowicie wszystko co sie dalo :) (zwiazane z rozrzadem)
 
 
kerys102 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 9
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-02-25, 11:06   

A na blokadach wymieniałęś rozrząd?

Podpinałeś pod komputer/diagnozowałeś .
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-02-25, 12:09   

Podpinałeś kompa?? Zacznij od tego bo może jakaś pierdoła być :)
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2017-02-25, 12:41   

autko dalem do specjalistow w audi oni robili mi roząd . podepne go dzis jakie to byly na vcds grupy pomiarowe ?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-02-25, 17:23   

PITER82 napisał/a:
autko dalem do specjalistow w audi oni robili mi roząd . podepne go dzis jakie to byly na vcds grupy pomiarowe ?

90, 93

Pozostaje mieć nadzieję, że to nie po wymianie rozrządu bo wtedy będzie do poprawki.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2017-02-25, 22:03   

FOSS napisał/a:
PITER82 napisał/a:
autko dalem do specjalistow w audi oni robili mi roząd . podepne go dzis jakie to byly na vcds grupy pomiarowe ?

90, 93

Pozostaje mieć nadzieję, że to nie po wymianie rozrządu bo wtedy będzie do poprawki.


o ile wiem i z tego co wyczytalem to musi byc poprawnie ustawiony na wszystkich wałkach 0 0 0 0 co wiadomo ze po zalozeniu blokad uzyskujesz to ale nie jestem pewny bo podobno jest tez zabawa z wariatorami ?
dodam ze autko na D jest dla mnie mułowate nawet na gazie czy bezynie dopiero od 4 tys obr. zaczyna przyspieszac dodam ze quattro nie jest bo ma cvt skrzynie ale jesli chodzi o tryb S to zachowuje sie zupełnie inaczej i mozna uznac ze ma przyspieszenie

a zapomnialem jeszcze jak podpiołem kompa to w silniku błedy byly :
poduszka pod silnikiem (standard)
18672 oraz 18686 - sonda b2 s1
po mojej szarzy autostrada : 16804 - catalyst system bank 1 efficiency below threshold
i to tyle i nie swieci mi check engine ( na szczescie )

co do pomiarow blokow :

grupa 090 - 720/min g28 , adjustment bank 1 (0.0 kw) adjusment bank 2 (0.0kw)

grupa 93 - phasenleg intake bank 1 (8.0kw)

phasenleg intake bank 2 (4.0kw)

phase position bank 1 11.0kw

phase position bank 2 (5.0kw)

[ Dodano: 2017-02-25, 22:44 ]
dodam ze widzialem auto rozebrane dekle górne i blokady osobiscie wiec nie mozna stwierdzic ze nie bylo blokad
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-01, 10:35   

Witam

wtrace sie bo wlasnie wymienialem u siebie rozrzad wraz z termostatem.

Przed wymiana w bloku pomiarowym 93 mialem wartosci +4°

Auto zachowywalo sie bardzo leniwie w dolnym zakresie obrotow.

Po ponownym ustawieniu rozrzadu tzn.

Wal na OT i blokada pinem , blokada walkow rozrzadu, oczywiscie luzne kola walkow , napinacz zblokowany z podkladka 5mm , rolka napinajaca (prawa strona) na 70 Nm i dokrecona , dokrecenie srub walkow rozrzadu na 55-60 Nm , sciagniecie podkladki pod napinaczem i uwolnienie napinacza no i usuniecie bolca blokujacego z walu.

Po ustawieniu mialem na obu stronach -2° i auto nie do poznania .
dynamicznie wchodzi na obroty , jest ciche i nie ma wibracji.

Z ustawieniem na wczesny auto potrzebuje napewno ulamek sekundy dluzej do odpalenia. Nie odczuwalne .

Z tymi wartosciami napewno sprawdzilbym ustawienie rozrzadu

Pozdrawiam
Michal
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2017-03-02, 22:53   

mam fazy rozbierzne ale w normie
walki pozycja na 0 wiec gdzie dalej szukac ? sprawdzalem gruszki wszystko z nimi ok :)
moze odme trzeba zmienic ? albo gdzies w podcisnieniach moze jakas nieszczelnosc :( nie wiem jak sie sprawdza poprawnie pomiar przepływki ? <bezradny>

swiece cewki wymienione na nowiutkie , filtr paliwa tez bo robie to co roku , ehhh
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-02, 23:22   

na podstawie czego stwierdzasz ze masz ustawienie rozrzadu w normie?
podales blok 93 ktory wogole nie jest w normie.
Wg tego pomiaru rozrzad jest przestawiony

Pozdrawiam

Michal
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2017-03-03, 18:52   

rozmawialem z 2 osobami co roba mechanike i stwierdzili ze pomiar w grupie 090 jest na zero i to ok a 93 to poprostu zmienne fazy i ze w tym silniku (ASN) nie da sie ustawic nigdy prawidłowo nastepnie rozrzad byl na blokadach to w jaki sposób jest przestawiony sam widzialem blokady załozone wiec nie moge powiedziec ze ich nie bylo <hmm> <hmm>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-03, 20:55   

bo ludzie głupoty piszą i pewnie to piszą ludzie co tylko widzieli jak ktoś ustawiał :>
blokuje się wałek ale ten wałek jest spięty łańcuchem z drugim wałkiem i w środku jest jeszcze napinacz -tu jest problem .
Moim zdaniem jeśli wynik po blokadach jest bliski zeru świadczy to o dobrym stanie napinaczy i łańcuchów a jeśli jest wynik dziwny i było blokowane prawidłowo to przyczyna jest tam gdzie napisałem .
Czujnik jest na drugim wałku i może być rozjazd
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-03, 23:00   

Pepi

bladego pojecia o ASN nie masz
O jakim lancuchu ty opowiadasz.
Wez prosze zerknij do ELSY na ASN i wymiane paska rozrzadu.
Walki wydechu i ssania sa na jednym pasku i trzeba sciagac dekle i stosowac blokady
T40030 x2
z momentem 10 Nm do tego blokada T40026 i dopiero mozna zluzowac napinacz i rolke i sciagac kola walkow rozrzadu

Nie wciskajcie ze tak ustawione walki zaworow ssacych sa ok

Pozdrawiam

Michal

asn-zahnriemen2-8644543334684450734.png
Plik ściągnięto 8461 raz(y) 46,64 KB

_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-03-04, 10:22   

mmalinas napisał/a:
Pepi

bladego pojecia o ASN nie masz
O jakim lancuchu ty opowiadasz.
Wez prosze zerknij do ELSY na ASN i wymiane paska rozrzadu.

To samo chciałem napisać <hihi>

Nie doczytał kolega że to 3.0 ASN - myślał że to 4.2 BFM <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.