Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Brak poziomowania,zielona i żółta kontrolk  
Autor Wiadomość
Kozioł 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi D3
Wiek: 35
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 7
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-12-25, 01:12   [D3 03 4.2MPI ] Brak poziomowania,zielona i żółta kontrolk

Witam serdecznie szanownych kolegów. Na wstępie chciałbym wspomnieć iż jestem zupełnie nowym użytkownikiem Waszego forum i za wszelkie błędy i pomyłki przepraszam a zarazem proszę o wskazówki jeżeli cokolwiek zrobie źlę. A teraz do tematu.

Posiadam Audi A8 D3 rok produkcji 2003 bodaj maj, to moja druga a8. Problem mam z zawieszeniem, a mianowicie, na desce rozdzielczej zapala się czasem żółta kontrolka pneumatyki, a czasem zielona i byłym skłonny stwierdzić, że zależy jaka nawierzchnia, w sensie zauważyłęm że jak jest jakaś górka np. tzw. leżący policjant. Być może jest to sam czujnik poziomowania ale nie jestem pewny natomiast zaobserwowałem również, że po nocy nie opada auto więc amory są szczelne i jak zamykam to sobie wypuszcza powietrze przez chwile i jest ok. Na wyświetlaczy MMI czasami mogę wybrać opcję LIFT czasami COMFORT a jeszcze czasami DYNAMIC ale reakcji zawieszenia nie ma. Bardzo prosze Was koledzy o poradę, może jest ktoś kto by mogł mi pomóć będę bardzo wdzięczny, jeśli takowej odpowiedzi nie dostane będę zmuszony jechać do serwisu.
_________________
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-12-25, 10:32   

Witaj , ładnie potrafisz używać kolorów , to TAGI też powinieneś ogarnąć ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2012-12-25, 12:13   

kolego pod kompa auto i trzeba zobaczyć co się w sterowniku zapisało
_________________

 
 
Kozioł 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi D3
Wiek: 35
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 7
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-12-25, 19:30   

mdamian napisał/a:
Witaj , ładnie potrafisz używać kolorów , to TAGI też powinieneś ogarnąć ;-)


Witaj kolego:) hehe staram się przybliżyć temat więc dlatego dałem te kolorki choć wolałbym by znikły z mojej deski;)

[ Dodano: 2012-12-25, 19:31 ]
badyl napisał/a:
kolego pod kompa auto i trzeba zobaczyć co się w sterowniku zapisało


kolego czekam do następnego tygodnia by zamówić sobie właśnie Vaga, tylko zastanawiam się czy taki mini na allegro w cenach do 600zł czy zakupić powiedzmy za 1600zł juz by na laptopie sobie sprawdzać. Poradź mi co wybrać? :?:
_________________
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2012-12-25, 19:41   

Zielony kolor jest naturalny, czasami podczas jazdy moze się pokazać, ale żółty(pomarańczowy) nie powinien, podłącz autko pod kopmuter i podaj błędy, będzie wszystko jasne.
Nie wymieniaj nic na ,,pałę"
Zdrowych i Wesołych Świąt.
 
 
Kozioł 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi D3
Wiek: 35
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 7
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-12-25, 19:46   

labas napisał/a:
Zielony kolor jest naturalny, czasami podczas jazdy moze się pokazać, ale żółty(pomarańczowy) nie powinien, podłącz autko pod kopmuter i podaj błędy, będzie wszystko jasne.
Nie wymieniaj nic na ,,pałę"
Zdrowych i Wesołych Świąt.


No właśnie nic na pałe nie chcę wymieniać bo może wyjść, że to nic poważnego. Myślałem też o serwisie bo poprzednią A8 serwisowałem i właściciel Mnie zna, z cenami nie ma aż takiej tragedi, ale za sam katalizator mi ponad 5 koła zawołali w poprzedniej. Więc zależy co siada. Czekam do następnego tygodnia chcę zakupić sobie VAGa by na bierząco wiedzieć co jest grane w Ósemce. Więc jak tylko podłącze napiszę jakie błędy. Od razu pytam jaki najlepiej zakupić VAG, wiem ze VCDS ale nic mi to nie mówi jestem zielony jak ta kontrolka na desce. Więc propozycje mile widziane.
Wesołych Świąt :-) :-)
_________________
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2012-12-25, 19:56   

Skoro serwisowałeś w ASO i znasz właściciela to nie warto ,,babrać" się w podrzędne serwisy stodołowe, zdiagnozuj u nich- w 90% zyskasz na kasie.
,,A propo" diagnozy, najlepszym sprzetem jest VAS, oczywiście w ASO, potem VCDS, potem długo, długo nic, a dalej to tylko chińszczyzna-zaraz odezwią się malkontenci :lol:
 
 
Kozioł 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi D3
Wiek: 35
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 7
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-12-25, 21:15   

labas napisał/a:
Skoro serwisowałeś w ASO i znasz właściciela to nie warto ,,babrać" się w podrzędne serwisy stodołowe, zdiagnozuj u nich- w 90% zyskasz na kasie.
,,A propo" diagnozy, najlepszym sprzetem jest VAS, oczywiście w ASO, potem VCDS, potem długo, długo nic, a dalej to tylko chińszczyzna-zaraz odezwią się malkontenci :lol:


Serwisowałem poprzednią a8, tą kupiłem dwa tygodnie temu. Te kontrolki się już paliły ale pneumatyka reaguje i niereaguje czyli jak jej się chce to zadziałą a nie jak jej sie nie chcę to nie zadziała.
_________________
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
 
 
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2012-12-26, 10:37   

na 90% kompresor się kończy, w moim przypadku było identycznie, klikałem LIFT a po chwili zapalała się żółta kontrolka auta i samochód nie unosił się. takie oznaki daje przegrzewanie się kompresora, spowodowane nieszczelnością układu bądź samym zużyciem "pompki"
 
 
Kozioł 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi D3
Wiek: 35
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 7
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-12-26, 14:44   

mazur6662 napisał/a:
na 90% kompresor się kończy, w moim przypadku było identycznie, klikałem LIFT a po chwili zapalała się żółta kontrolka auta i samochód nie unosił się. takie oznaki daje przegrzewanie się kompresora, spowodowane nieszczelnością układu bądź samym zużyciem "pompki"


Pytam bo chcę wiedzieć co ewentualnie mógłbym brać pod uwagę przy wymianie, ale tak jak koledzy wspominają kontrola VAGiem wszystko powie.
_________________
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 44
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2017-04-23, 21:28   

labas napisał/a:
Zielony kolor jest naturalny, czasami podczas jazdy moze się pokazać, ...


Wlasnie wczoraj jechalm na COMFORT pod ostra gorke i na jakas minute mi sie zielona lampka zapalila (tylko zielona). Podlaczylem potem kompa i zadnych bledow nie bylo w zawieszeniu. Czyli myslisz, ze to normalka? Czemu ona sie zapalila?
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-04-23, 21:47   

jak jedziesz pod góre auto obniza się troszkę to jest prawidłowa reakcje

dlatego jest to adaptive air suspension

ogolnie pierscien za 21e ze srubami i uszczelka i jazda z regeneracja

na początku zdychania kompresora zaczynają się takie rzeczy
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 44
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2017-04-23, 21:53   

dracus6662 napisał/a:
jak jedziesz pod góre auto obniza się troszkę to jest prawidłowa reakcje

dlatego jest to adaptive air suspension

ogolnie pierscien za 21e ze srubami i uszczelka i jazda z regeneracja

na początku zdychania kompresora zaczynają się takie rzeczy


Ok Dzieki
Ale co masz na mysli z tym pierscieniem? Bo nie zrozumialem 3 i 4 zdania..
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-04-23, 22:38   

zestaw naprawczy pierscien tłoczka kompresora http://www.ebay.de/itm/Fu...u8AAOxyUylTPsD4

wyciągasz kompresor i rozbierasz i wymieniasz

robiłem to i nic trudnego max 1,5 godziny ;) i hoola az miło a ja kurde kupiłem nowy dodatkowo bo odwrotnie pierscien założyłem przy składaniu :P
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Michall2107 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 109
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2017-05-22, 20:03   

Dobra to mnie ostatnio kolega uswiadomil. Ani razu odkąd mam a8 nie zapaliła mi sir zielona kontrolka. Nie wiem czy sie cieszyć czy tez nie. Czy to wazna kontrolka ? Jesli powinna sie zapalac gdzie szukać proboemu? Do dnia dzisiejszego nir miałem problemu opuszczał podnosił. Na samym początku wymieniłem tylko kompresor i od tamtej pory nie moge narzekac. Ktos wie o co chodzi?
_________________
"Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.