Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

radio reklama audi reklama reklama Audi A8 Audi a8 Tarcze, hamulce lampy LED
Sklep alufelgi Motostacja.pl Regeneracja lamp AZ Auto Serwis Express Parts Regeneracja Układy hamulcowe Regeneracja HC Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Kody błędów  
Autor Wiadomość
mayday_neo 

Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 4
Miasto/Region: Przemyśl
Wysłany: 2010-07-13, 18:28   [D3 03 4.2MPI ] Kody błędów

Witam.Posiadam a8 d3 2003r 4,2 benzyna.Właśnie wróciłem z dość dalekiej podróżny i w czasie drogi zaczęło cos dziwnego sie dziać z autem,po zatankowaniu auta paliwem do pełna na czeskiej stacji,jakaś godzine póżniej podczas drogi auto zaczeło mi sie mulic tzn. gdy chce kogos wyprzedzic i depne na pedał to muli auto,jak jade spokojnie bez raptownego przyspeszania to nic sie nie dzieje na sporcie tez wszystko ok tylko na normalu przy przyspieszaniu tak robi.Znajomy podłaczyl vga i wyszły takie błedy:
Szukałem opisu błedów ale nie moge znaleść,prosze o opis jak ktoś zna.

P0022
P1128
P1130
P1573
P1534
P1874
 
 
A8Team.pl
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: Automat
Imie: Erazm
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: A8Team
pebo 
SUPER Klubowicz


Pomógł: 17 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 971
Miasto/Region: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-07-13, 18:56   

Tyle udało mi się znaleźć:

5 cyfr/kody P/hex

17536/P1128/4480 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture),
17538/P1130/4482 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture),
17981/P1573/463D - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - otwarty obwód - przewody,
17942/P1534/4616 - Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 - zwarcie do plusa.

Pytanie, jakie to było paliwo, ile oktanów? Z postów wynika, że to może być wina czujnika, prawdopodobnie masy powietrza (przepływomierz) tzw. MAF sensor.
Zerknij tu:
1. http://www.audiforums.com...ead.php?t=75258
2. http://forums.pelicanpart...code-p1130.html

Pozdro.
_________________
http://www.a8team.pl
http://www.audiklub.boo.pl
http://www.audiklub.org/phpBB2/
niesamowite auta, niesamowici ludzie...
 
 
A8Team.pl
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: Automat
Imie: Erazm
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: A8Team
daro72 
SUPER Klubowicz



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 1109
Miasto/Region: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-13, 19:05   

Co do kodów to:
1. Nie zidentyfikowałem;
2. 17536 P1128 4480 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
3. 17538 P1130 4482 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
4. 17981 P1573 463D Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - otwarty obwód - przewody
5. 17942 P1534 4616 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 - zwarcie do plusa
6. Też nie mogłem znaleźć.
Moim zdaniem masz problem z czujnikiem położenia wału korbowego lub przepływomierzem.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
mayday_neo 

Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 4
Miasto/Region: Przemyśl
Wysłany: 2010-07-14, 17:22   

Paliwo było 98 bo tylko takie leje,po skasowaniu błędów i po tym jak auto trochę odpoczęło jest trochę lepiej ale dalej się muli.Bede musiał sprawdzić przepływomierz bo na to wychodzi ze to jego wina.A czy mozliwe ze przez jakaś padnięta sonde tak się dzieje??

Jeszcze pytanie jak mogę sprawdzić czy to przepływomierz w najprostszy sposób,bo obecnie jestem za granica i nie mam możliwości podpięcia auta po vga.
 
 
A8Team.pl
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: Automat
Imie: Erazm
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: A8Team
pebo 
SUPER Klubowicz


Pomógł: 17 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 971
Miasto/Region: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-07-15, 22:01   

W D3 bez VAG'a to niewiele sprawdzisz, a można więcej napsuć. Jeśli to 4,2 benzyna to masz 4 sondy lambda, przed i za katalizatorami na każdym leżaku od wydechu. Która nawala, to sprawdzisz po wartościach mierzalnych w blokach danych (VAG). Często przy uszkodzeniach przepływomierza błędnie działa sonda, a może być dobra i odwrotnie, padająca sonda może fałszować i wywalać błędy przepływomierza.
_________________
http://www.a8team.pl
http://www.audiklub.boo.pl
http://www.audiklub.org/phpBB2/
niesamowite auta, niesamowici ludzie...
 
 
Cosa Nostra 

Wiek: 32
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 3
Miasto/Region: Podkarpackie
Wysłany: 2010-08-02, 17:15   

witam
Mam dokładnie ten sam problem co kolega, wszystkie błędy se powtarzają, czy udało się znaleźć przyczynę tego problemu?
poz
_________________
QUATTRO
 
 
A8Team.pl
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: Automat
Imie: Erazm
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: A8Team
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


hamulce, klocki, tarcze forum audi a6 audi hamulce, klocki, tarcze


| Sklep internetowy | Forum Audi A6 | Alufelgi sklep | Forum Toyota Avensis | Sklep klocki | AZ Auto Serwis | Wahacz | Tarcze hamulcowe | Blog audi-a3.com.pl | dpf poznań | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Duet muzyczny | regeneracja turbosprężarek białystok | regeneracja wtryskiwaczy wrocław | regeneracja turbosprężarek kraków | Amortyzatory | Czyszczenie tapicerki Legionowo |