Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.


Audi A8 reklama reklama Audi A8 forum a6 Tarcze, hamulce lampy SKLEP AUDI
Wyświetlacze LCD Sklepledowy.pl Regeneracja lamp AZ Auto Serwis Express Parts Auto Oświetlenie Układ hamulcowy Regeneracja HC Sklep, części


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Kody błędów  
Autor Wiadomość
mayday_neo 
Nowy user


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 4
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2010-07-13, 18:28   [D3 03 4.2MPI ] Kody błędów

Witam.Posiadam a8 d3 2003r 4,2 benzyna.Właśnie wróciłem z dość dalekiej podróżny i w czasie drogi zaczęło cos dziwnego sie dziać z autem,po zatankowaniu auta paliwem do pełna na czeskiej stacji,jakaś godzine póżniej podczas drogi auto zaczeło mi sie mulic tzn. gdy chce kogos wyprzedzic i depne na pedał to muli auto,jak jade spokojnie bez raptownego przyspeszania to nic sie nie dzieje na sporcie tez wszystko ok tylko na normalu przy przyspieszaniu tak robi.Znajomy podłaczyl vga i wyszły takie błedy:
Szukałem opisu błedów ale nie moge znaleść,prosze o opis jak ktoś zna.

P0022
P1128
P1130
P1573
P1534
P1874
 
 
Warsztat Audi A8 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: D3
Wiek: 41
Dolaczył: 17 Wrz 2009
Posty: 1829
Skąd: Polska
pebo 
QUATTRO


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic/GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 24 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1281
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-07-13, 18:56   

Tyle udało mi się znaleźć:

5 cyfr/kody P/hex

17536/P1128/4480 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture),
17538/P1130/4482 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture),
17981/P1573/463D - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - otwarty obwód - przewody,
17942/P1534/4616 - Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 - zwarcie do plusa.

Pytanie, jakie to było paliwo, ile oktanów? Z postów wynika, że to może być wina czujnika, prawdopodobnie masy powietrza (przepływomierz) tzw. MAF sensor.
Zerknij tu:
1. http://www.audiforums.com...ead.php?t=75258
2. http://forums.pelicanpart...code-p1130.html

Pozdro.
_________________
http://www.a8team.pl
http://www.audiklub.boo.pl
http://www.audiklub.org/phpBB2/
niesamowite auta, niesamowici ludzie...
 
 
daro72 
Klubowicz bez Quattro



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 1175
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-13, 19:05   

Co do kodów to:
1. Nie zidentyfikowałem;
2. 17536 P1128 4480 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
3. 17538 P1130 4482 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
4. 17981 P1573 463D Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - otwarty obwód - przewody
5. 17942 P1534 4616 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 - zwarcie do plusa
6. Też nie mogłem znaleźć.
Moim zdaniem masz problem z czujnikiem położenia wału korbowego lub przepływomierzem.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Warsztat Audi A8 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: D3
Wiek: 41
Dolaczył: 17 Wrz 2009
Posty: 1829
Skąd: Polska
mayday_neo 
Nowy user


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 4
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2010-07-14, 17:22   

Paliwo było 98 bo tylko takie leje,po skasowaniu błędów i po tym jak auto trochę odpoczęło jest trochę lepiej ale dalej się muli.Bede musiał sprawdzić przepływomierz bo na to wychodzi ze to jego wina.A czy mozliwe ze przez jakaś padnięta sonde tak się dzieje??

Jeszcze pytanie jak mogę sprawdzić czy to przepływomierz w najprostszy sposób,bo obecnie jestem za granica i nie mam możliwości podpięcia auta po vga.
 
 
pebo 
QUATTRO


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic/GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 24 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1281
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-07-15, 22:01   

W D3 bez VAG'a to niewiele sprawdzisz, a można więcej napsuć. Jeśli to 4,2 benzyna to masz 4 sondy lambda, przed i za katalizatorami na każdym leżaku od wydechu. Która nawala, to sprawdzisz po wartościach mierzalnych w blokach danych (VAG). Często przy uszkodzeniach przepływomierza błędnie działa sonda, a może być dobra i odwrotnie, padająca sonda może fałszować i wywalać błędy przepływomierza.
_________________
http://www.a8team.pl
http://www.audiklub.boo.pl
http://www.audiklub.org/phpBB2/
niesamowite auta, niesamowici ludzie...
 
 
Cosa Nostra 
Nowy user


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: MR B
Jeżdzę: A8
Wiek: 32
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2010-08-02, 17:15   

witam
Mam dokładnie ten sam problem co kolega, wszystkie błędy se powtarzają, czy udało się znaleźć przyczynę tego problemu?
poz
_________________
QUATTRO
 
 
Warsztat Audi A8 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: D3
Wiek: 41
Dolaczył: 17 Wrz 2009
Posty: 1829
Skąd: Polska
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


forum audi a8
warsztat warszawa


| Forum Audi A6 | Alufelgi sklep | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Blog audi-a3.com.pl | dpf poznań | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Amortyzatory | tapicerki Legionowo | Anteny CB radia | Serwis samochodowy | Nowe wahacze w sklepie MotoCentrum.pl | Regeneracja turbiny |