Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Zabezpieczenie panela MMI przed zalaniem  
Autor Wiadomość
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-09, 08:02   [D3 ALL ] Zabezpieczenie panela MMI przed zalaniem

Jako że jestem kolejnym który musi wydac parę stówek po zalaniu panela MMI
(gdybym raz na wakacjach nie musiał postawić auta nosem w dół chyba długo
albo nigdy bym się nie dowiedział że akurat przednie odpływy z szybra mam zatkane)

to chciałbym odpytac czy ktoś trnował coś w stylu

http://www.prodin.pl/p,14...yjny-200ml.html

http://www.semicon.com.pl/plastik_70_super

na zabezpieczenie przed zalaniem.... przyciski mają swoje gumki.... więc można
czymś takim pojechać grubo i szczodrze uważam...

koledzy elektronicy co sądzicie?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
byku 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 79
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-11-10, 14:24   

Ja bym wolał spróbować z zalewą ochronną do elektroniki, np.: http://edostawca.pl/pl/c/...-elektroniki/84
Aczkolwiek nie wiem jak tam wygląda płytka i czy jest to wykonalne. A może lepiej po prostu przetkać sączki szyberdachu i mieć spokój na wiele lat?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-11-10, 16:21   

byku napisał/a:
A może lepiej po prostu przetkać sączki szyberdachu i mieć spokój na wiele lat?

Czyli na sezon chciałeś powiedzieć jeśli auta nie garażujesz :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2016-11-10, 19:21   

Nie lepiej odpływy doprowadzić do kultury i mieć święty spokój niż kombinować z panelem ? Przecież to dopiero dzieje się po 10 latach od produkcji. Więc po czyszczeniu na 5 może starczy.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-10, 21:11   

nie no fajnie... ale jak pisałem o tym że mam zatkane przednie pewnie i przez 5 lat mógłbym
się nie dowiedzieć gdybym przypadkiem nie musiał postawić auta w ulewie ostro nosem w dół...

po za tym zostaje kwestia zalania nie przez szyber...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
czaruś 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 120
Skąd: szczecin
Wysłany: 2016-12-03, 21:49   

Myślę jednak że najlepszym rozwiązaniem będzie przeczyszczenie ( udrożnienie ) odpływów i co jakiś czas ich profilaktyczne przeczyszczanie. Mi zalało panel sterowania - niestety i ja dopiero wtedy dowiedziałem się o tym że mam zatkane przednie rurki. Woda przelała się przez szyber i zleciała do środka auta przez przyciski od otwierania szyberdachu i sterowania oświetleniem. Oj kosztowało to troszkę i nerwów i szukania . Wymieniłem panel sterowania na nowszy i ładniejszy ( niby taki sam ale jednak przyciski w nowszym działają inaczej ). Mój stary panel miał numer 4E1919610B . W serwisie sprawdziłem że 1 czerwca 2006r został zastąpiony przez 4E1919611B i taki też kupiłem ( z audi S8 z 2009r). Jestem z niego zaj...iście zadowolony. Teraz raz w miesiącu - profilaktycznie przeczyszczam przednie odpływy ( wystarczy otworzyć szyber i do otworów psiknąć płynu do mycia szyb - i to wszystko ( 5 minut roboty ) - jeśli są drożne to płyn odrazu wyleci w okolicy przednich nadkoli ). Niestety z tylnimi odpływami jest troszkę gorzej - ja przeczyszczałem je od tyłu - czyli zciągałem tylnie koła i osłony nadkoli. I tam wychodzą rurki odpływowe - udrożniłem je i teraz mam spokój. Więc polecam raczej przeczyszczać te rureczki co jakiś czas niż zaklejać panel.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.