Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.0TDI ] Zawieszenie pneumatyczne - padł kompresor?  
Autor Wiadomość
cypek41 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A6 C7
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 10
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2013-01-25, 23:08   [D3 03 4.0TDI ] Zawieszenie pneumatyczne - padł kompresor?

Witam
Koledzy ostatnio mam problem z zawieszeniem pneumatycznym. Zaczęło się od tego że podczas jazdy zaświecała się żółta kontrolka zawieszenia i nie aktywna stawała się pozycja LIFT w mmi. Zauważyłem również ostatnio, że podczas załączania się kompresora chodzi on bardzo głośno i ma problem z podniesieniem auta z pozycji AUTO do pozycji LIFT. Trwa to dobrą minute czasami nawet i dłużej. Dodam również że auto opada w szczególności z przodu. Teraz siadło na maxa w dół i nie chciało się podnieść.
Wcześniej nie było żadnych problemów. problemy zaczęły się wraz z niższymi temperaturami na zewnątrz. Poniżej wklejam błędy które odczytałem w sterowniku

01583 - Leak in System Detected
000 - - - Intermittent

01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
008 - Implausible Signal - Intermittent

01316 - ABS Control Module
008 - Implausible Signal - Intermittent

01400 - Suspension Level Control
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Przeszukałem już forum i przypuszczam że umarł kompresor, jednakże zanim wydam kase na regenerację bądź na nowy prosił bym również was o opinię.
Pozdro
 
 
fogg 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 40
Skąd: Gdańsk - Taunton
Wysłany: 2013-02-02, 21:18   

Mialem podobne objawy,tyle ze u mnie auto z tylu siadalo,zregenerowalem kompresor,wymienilem rozdzielacz powietrza i teraz wszystko hula bez problemu
 
 
DavidA8 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 2
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2013-02-07, 15:23   

kolego fogg ile regenracja kompresora i moze jakies namiary do firmy regenerujacej bo u mnie jeszcze wszystko dziala ale czasami zalaczy sie i chodzi jak traktorek dziwnie tyrkocze i zaraz przestaje
 
 
cypek41 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A6 C7
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 10
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2013-02-07, 15:33   

Problem rozwiązany. Poszedł nowy kompresor i wszystko hula. Ja kupiłem nowy w firmie Limak w brzegu dolnym. Zajmują się naprawą zawieszeń airmatic, nie regenerują kompresorów tylko mają nowe. Koszt 1500 zł
 
 
fogg 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 40
Skąd: Gdańsk - Taunton
Wysłany: 2013-02-07, 22:10   

DavidA8 napisał/a:
kolego fogg ile regenracja kompresora i moze jakies namiary do firmy regenerujacej bo u mnie jeszcze wszystko dziala ale czasami zalaczy sie i chodzi jak traktorek dziwnie tyrkocze i zaraz przestaje


Sam regenerowalem,zakupilem zestaw naprawczy (35 funta )wypatroszylem pompke i w dwa dni ogarnalem temat.

http://www.ebay.co.uk/itm...=item257aa56f0a
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-01-12, 21:50   

Panowie mam takie oto błedy :

Tuesday,12,January,2016,19:22:01:62939
VCDS Version: Release 12.12.0

Address 34: Level Control Labels: 4E0-910-553.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 553 C HW: 4E0 907 553 C
Component and/or Version: LUFTFDR.-CDC H04 4190
Software Coding: 0015500
Work Shop Code: WSC 00768 444 64523
VCID: 23450907E2202306A91-8076
2 Faults Found:

01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 37
Reset counter: 255
Mileage: 254818 km
Time Indication: 0
Date: 2015.12.30
Time: 11:58:45

01400 - Suspension Level Control
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 255343 km
Time Indication: 0
Date: 2016.01.10
Time: 14:09:43
Tuesday,12,January,2016,19:24:25:62939
VCDS Version: Release 12.12.0

na postoju auto ma opcje:

- lift
- comfort
- auto

Brakuje opcji : dynamic

W czasie jazdy pozostaje comfort podswietlony i auto brak opcji dynamic

Mało tego dynamic nie podswietla sie nawet po właczeniu samego zaplonu

Stało sie to 2 dni temu na drodze zapaliło kontrolka obnizania auta ale auto było w trybie comfort

po jakims czasie zapaliły sie sie równoczesnie zółta i zielona

po zgaszeniu auta lampki znikły

na stepnie wieczorem przy odpaleniu auta pokazała sie kontrolka obnizania i po chwili zółta tez

zgasiłem auto odpaliłem i nie było kontrolek z lewej strony

było z przodu słychac takie terkotanie jakby metalowa kulka w plastikowym kubku i cykanie przekaznika

błędy powyższe skasowałem i nie wróciły narazie ale pozycji dynamic nie ma?

czy to kompresor sie skonczył i zablokował komputer tryb dynamic zeby nie zeszło a pozniej nie mogło sie podnieść?

nie ustawiałem jeszcze auto trybu i nie próbowałem jechac szybko żeby zobaczyc czy tryb dynamic sie właczy ale pewnie wyskoczy błłąd czyli dwie kontrolki nie chce ryzykowac bo do domu nie dojade bo pokazywałem jakie podjazdy mam <boisie>

mozecie cos o tym mi powiedzieć co podejrzewacie .... jezeli to kompresor to :

kupic uzywke ori czy regenerowany czy samemu zregenerowac tylko boje sie że mój może nie nadawac sie do regeneracji a jezeli rozgrzebie to bedzie lipa... może i dałoby sie zregenerować ale jak nie wyciagne i nie rozgrzebie to nie sprawdze ale wolałbym miec sprawny najpierw na podmianke

podpowiedzcie co to moze byc
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
rav85 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-13, 08:44   

Poczekaj na wyzsze temperatury, pojezdzij autem z 10 km i zacznij sie bawic regulacja gora dol aby sie rozruszal
 
 
TOmii a8 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Konin
Wysłany: 2016-01-15, 16:30   

chcial bym zamowic zestaw naprawczy z ebaya , ktory zestaw byscie polecili bo umnie tez traktorek słychac dzieki z gory pozdrawiam :)
 
 
maciek.bielsko 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A6 C6
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 22
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2016-01-18, 09:09   

fogg napisał/a:
Sam regenerowalem,zakupilem zestaw naprawczy (35 funta )wypatroszylem pompke i w dwa dni ogarnalem temat.



TOmii a8 napisał/a:
chcial bym zamowic zestaw naprawczy z ebaya , ktory zestaw byscie polecili bo umnie tez traktorek słychac dzieki z gory pozdrawiam



Panowie podłączam się do pytania, ogólnie nie mam problemu z moim zawieszeniem i włączanie kompresora (głos traktorka) słyszę TYLKO wtedy jak robię nową adaptację zawieszenia. Po wszelkich programowaniach, w normalnym użytkowaniu tzn podczas jazdy, lub na postoju gdy opuszczam lub podnoszę samochód nigdy go nie słyszę.

Czy ten terkot oznacza kończący sie kompresor??
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-01-20, 21:55   

a czy stukajace nastawniki oznaczaja ze sie kończa? wszystko zalezy jak dlugo i jak glosno .. sprawny kompresor nie traktorkuje <jezyk> no chyba ze mu cos juz zaczyna powoli dolegac
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
maciek.bielsko 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A6 C6
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 22
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2016-01-26, 17:31   

dracus6662,
czyli kompletnie ma nie wydawać żadnego głosu??
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-26, 17:43   

Coś tam słychać ale bardzo delikatnie... W środku praktycznie wcale.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciek.bielsko 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A6 C6
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 22
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2016-01-27, 20:03   

drago_o, a wiesz może jakie po teście zawieszenie / kompresora są dobre wyniki??

Kurde u mnie słychać traktorek jak daje na maxa do góry...

Na odpalonym silniku test kompresora pokazał 13bar i prawie 40C..

w trakcie testu też słychać traktorek..
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-28, 06:25   

Jeśli chodzi o ciśnienie to u mnie do 17 aktualnie w trakcie pracy rośnie maksymalnie. Gdzieś mam pełną rozpiskę bloków pomiarowych z przedziałami w jakich powinny oscylować wartości. Jak ją odnajdę to postaram się podesłać.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciek.bielsko 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A6 C6
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 22
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2016-01-28, 15:10   

drago_o, to u mnie bije 13 i 40C
Czas rozglądać się za zestawem naprawczym...
Ktoś kiedyś coś takiego tu wrzucał.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.