Autor |
Wiadomość |
zbichu [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-02, 20:27
|
|
|
drago_o napisał/a: | Podaj realne dane to uwierzę. Może być szybsze, przy takim porównaniu ale nie uwierzę, że tyle. |
Nie wierzę, że wciągnąłem się w pojedynek na cytaty z gazet i internetu, które podają "realne" dane
Ale OK. Podam Ci je zaraz po tym jak ty podasz mi te "realne" dane odnośnie różnicy 1 sekundy do setki o której pisałeś powyżej. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-04-02, 20:33
|
|
|
zbichu napisał/a: | Nowsze nie są, ale mocniejsze. |
Przecie to te same skrzynie ale tylko z wyjściem napędu na tył a nie na obie osie. Mniejsze obciążenie i to może daje takie wrażenie mocniejszych?
zbichu napisał/a: | Piszesz, że D3 jest lepsze pod każdym względem. Ja znalazłem tylko jeden atut. Napęd na dwie osie i tyczy się to tylko zimy. |
Napęd na 4 lacze to nie tylko jest na zimę. To trakcja cały rok w każdych warunkach.. Bezprecedensowym atutem A8 jest alu konstrukcja, dzięki czemu masa całkowita jest mniejsza jak u konkurencji, pneumatyka też duży +. Można tego znaleźć trochę.
zbichu napisał/a: | Czy te gazety, które pisały o wspaniałości 4.2 tdi rozpatrują teraz w jakim stanie są rozrządy i wtryskiwacze tych silników? |
Mało co się rozpisują bo przeciętny użytkownik ma 1.2 twin dmuchawa albo 1,9-2.0tdi bo ciągnik ropa tyż Takie 4.2 w on to abstrakcja. Koszt rozrządu i wtryskiwaczy w takim 4.2tdi to równowartość używanego auta. Osoba, która bierze takie auto musi być świadoma tych potencjalnych wydatków i nie żyć od wypłaty do wypłaty. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
zbichu [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-02, 20:37
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: |
Przecie to te same skrzynie ... |
Uważasz, że 6hp26 i 6hp32 to te same skrzynie? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-04-02, 20:39
|
|
|
opicasso napisał/a: | jeździłem wszystkimi autami o ktorych mowisz, d3 pod kazdym wzgledem bije 7 ... |
Ja nie faworyzuję BMW... bądź co bądź jeżdżę AUDI i jak kupowałem D3 to ze wszystkich aut wybrałem właśnie AUDI ale....
skoro A8 D3 pod każdym względem bije 7er E65 to ja się pytam gdzie jest Head-Up Display w Audi?.... a gdzie jest Night Vision w Audi?.... niestety tego nam producent poskąpił
zbichu napisał/a: | D3 wygląda jak A6 c6. Jestem znudzony wnętrzem C6, a D3 różni się niczym poza monitorem z obrotowcem. |
Przesadziłeś
zbichu napisał/a: | Weź racelogic do auta i zobacz ile naprawdę A8 4.2tdi ma do 100. Zobaczysz także o ile przekłamuje licznik. |
Dobra rada, dobra
zbichu napisał/a: | W tych dużych dieslach interesuje mnie możliwość modyfikacji i tu Audi jest znacznie ograniczona skrzynią. |
4.2TDI samym programem robisz jakieś 400KM 800Nm i na tym można jeszcze normalnie jeździć....
a jak jest z 4.4V8 w BMW?... pytam bo przyznaję, że nie wiem
zbichu napisał/a: | Piszesz, że D3 jest lepsze pod każdym względem. Ja znalazłem tylko jeden atut. Napęd na dwie osie i tyczy się to tylko zimy. |
- quattro
- "amelinium" - nie rdzewieje i jest lżejsza
- dla miłośników V8 w benzynie w Audi łatwiej znaleźć jakieś normalne auto bo w BMW to ciężki temat
zbichu napisał/a: | Piszesz o osiągach. Najbardziej znany parametr to 0-100 i audi tu jest szybsze według gazet, ale jest to jeden parametr, na który ja podam Ci trzy gdzie BMW jest szybsze 0-120, 80-120 i 40-140 gdzie jest szybsze o ponad 3 sekundy. |
Chciałbym to zobaczyć |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
zbichu [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-02, 20:48
|
|
|
Rzeczywiście Audi jest cała z aluminium, a E65 tylko przód. No i jest lżejsza. To są niewątpliwe zalety Audi. Jeśli chodzi o program bez modyfikacji mechanicznych czy wycinania dpf w BMW wychodzi 400KM i 900NM po zaokrągleniu w dół. |
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2016-04-02, 21:26
|
|
|
A czasem BMW 7 nie występuje w wersji 4x4 xdrive czy cos podobnego ? Pamietam ze przed zakupem D4 rozważałem zakup tez BMW ale o dziwo BMW tańsze jest od audi nawet o 30 procent . Fajna furka po lifcie ale jakość wnętrza mnie odstraszyła chodź nie zmienia faktu ze w przyszłości chciałbym kupić BMW nawet jako 2 auto bo po prostu lubię od czasu do czasu jakaś odmianę a mercedes jakoś mnie już nie rajcuje . |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-02, 21:27
|
|
|
No wystepuje ale to xdrive do kłatro to jak piernik do wiatraka |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5071 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-04-02, 21:28
|
|
|
zbichu napisał/a: | D3 wygląda jak A6 c6. Jestem znudzony wnętrzem C6, a D3 różni się niczym poza monitorem z obrotowcem. |
Jeśli dla Ciebie to wygląda tak/samo podobnie to nie mam pytań
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2016-04-02, 21:36
|
|
|
Może pomyliło mu sie z q7 bo tam to faktycznie wyglada to kiepsko . |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-02, 21:37
|
|
|
Dyć to jedyn uj.. jest tu i tu jakies kółko, jakas wajcha jakies zegarki jakis monitorek jakies drewienka. W D2 mam gorzej bo brak monitorka |
|
|
|
|
|
|
|
gregor_wroc
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Greg
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 23 Lip 2014 Posty: 53 Skąd: DW
|
Wysłany: 2016-04-02, 21:58
|
|
|
Panowie czas 0-100 nie oddaje w pełni dynamiki samochodu. Tak jak tu ktoś wcześniej napisał BMW jesty szybsze przy starcie 'z biegu',do tego napęd na wszystkie łapy ma większe straty mocy na suchej nawierzchni. Jak ktoś nie wierzy, to jest filmik (wprawdzie pomiędzy E39 540 i a8 4,0 tdi). Na papierze powinny iść równo, a w rzeczywistości było trochę inaczej.
Porównując oba modele bądźmy obiektywni - na plus w Audi to amelinium, quattro, lepszy system multimedialny, natomiast BMW miało lepsze (szybsze) skrzynie po lifcie, rewelacyjne fotele komfortowe oraz parę opcji wyposażenia, których Audi nie miało. Wydaje mi się, że silniki też są mniej awaryjne w bmach (np 3,0D czy4,0D, benzynowe 2,5 2,8). Nie było takich problemów z rozrządami czy wtryskami. |
|
|
|
|
gregor_wroc
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Greg
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 23 Lip 2014 Posty: 53 Skąd: DW
|
Wysłany: 2016-04-02, 23:04
|
|
|
opicasso napisał/a: | jeździłem wszystkimi autami o ktorych mowisz, d3 pod kazdym wzgledem bije 7 ktora po prostu wyglada staro, 4.2 tdi jest o sekunde szybszy to naprawde duzo, srodek D3ki dużo ładniejszy, nowszy nie ma co równać, tak samo z d4ka bije 7 f1 na głowe dlatego też audi są droższe |
Czy ja napisałem, że 745d jest Lepsze? nie. Tylko odniosłem się do szybkości pracy samej skrzyni. A wygląd to rzecz gustu. Niektórym E65 się bardziej podoba.
Natomiast nie zgodzę się, że A8 BIJE NA GŁOWĘ 7-er. A tym bardziej D4 vs F01. No i w ogóle co to za porównanie, że Audi są droższe? |
|
|
|
|
|
|
|
opicasso
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 49 Skąd: ONY
|
Wysłany: 2016-04-03, 13:56
|
|
|
Ja tak uważam ze a8 bije na głowe 7 i tyle porównaj sobie chociaż by plastyki w D4 dużo lakierowanych i w wykończeniu w chromie, a 7 zwykly matowy plastyk, a co do cen to sprawdź sobie kolego ile trzeba dac za a8 a ile za 7 moze dlatego ze 7mki szybciej wyszly i są starsze |
|
|
|
|
zbichu [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-03, 15:18
|
|
|
opicasso napisał/a: | ... porównaj sobie chociaż by plastyki w D4... |
Wątek jest o d3 lci i e65 lci. |
|
|
|
|
|
|
|
opicasso
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 49 Skąd: ONY
|
Wysłany: 2016-04-03, 19:19
|
|
|
wnętrza e65 wole lepiej nie komentować;) hhehe |
|
|
|
|
|