Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 preFL ALL ] Lewy zawór regulacji tłumienia - błąd  
Autor Wiadomość
McBoss 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 109
Skąd: KO
Wysłany: 2017-10-16, 16:04   [D3 preFL ALL ] Lewy zawór regulacji tłumienia - błąd

Address 34: Level Control Labels: 4E0-910-553.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 553 D HW: 4E0 907 553 D
Component and/or Version: LUFTFDR.-CDC H03 6230
Software Coding: 0015500
Work Shop Code: WSC 54321 123 45725
VCID: 24470A12E77BF23ED0B-8071
1 Faults Found:

00142 - Left Front Dampening Adjustment Valve (N336)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 176
Reset counter: 255
Mileage: 141873 km
Time Indication: 0
Date: 2017.09.14
Time: 14:54:22


Taki oto błąd posiadam od poczatku eksploatacji auta. Zadnych problemow z poziomowaniem auta, lub nie trzymaniem cisnienia zauwazylem. Mimo to blad jest uciazliwy, na liczniku caly czas swieci sie kontrolka od poziomowania. Bardzo bym prosil o pomoc w usunieciu bledu, znalezieniu przyczyny... Na wiki ross nie ma nic o tym bledzie.

Poki co staram sie zlokalizowac ten zawor, czy w ogole jest mozliwosc jego wymiany, czy trzeba caly amortyzator wymienic...

Tyle znalazłem:
http://www.audi-portal.co...tors_19058.html

Miernikiem co mam zmierzyć? Pomoże ktoś mi to przetłumaczyć z EN na PL?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-10-17, 10:18   

Jedyne zawory, jakie są, znajdują się w wyspie za tylną częścią przedniego lewego nadkola.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
bertarz 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D3
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-10-17, 18:52   

Witam jutro podam Ci opór który ma wychodzić z amorka.
Być może miałeś regenerowany amorek, a przy regeneracji trzeba odciąć wtyczkę.
Na tą chwilę możesz zdjąć gumową osłonę z wtyczki i zobaczyć czy nie była nigdy lutowana.
Wtyczke znajdziesz pod maska ściągasz osłonę plastikową i z dwóch stron masz gumowe zaślepki z którym wychodzą kable z wtyczkami. O nie właśnie chodzi. Przy ustawieniu miernika na 2000 lub 200 (nie pamiętam) omów na mierniku powinienieś zobaczyć wartość około 0,3 w zależności od temperatury otoczenia.
 
 
McBoss 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 109
Skąd: KO
Wysłany: 2018-02-18, 13:18   

Miernik ustawiony na 200 i wykazuje:
Na prawym amortyzatorze okolice 2.6
Na lewym amortyzatorz około 20.

(Prawy dziala jak trzeba, nie sypie bledami).


Więc co panowie, cały amor do wymiany?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.