Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Modyfikacje i obsługa 3.0 TDI  
Autor Wiadomość
justinos1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 131
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2017-02-06, 05:36   

Nie wiem co w niej padło ale remont kilka tysięcy złotych kosztował. Moc oscylowała koło 300km z tego co pamiętam, przebieg w okolicach 200tyś (ma ją od nowości) teraz przebieg w okolicach 300tyś i po zdjęciu chipa zero awarii.
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-02-06, 19:01   

rafalr93 napisał/a:
Jakoś nie mógł bym się przenieść z a8 do a5 , te plastiki trochę odstraszają . Jedyna myśl która mi się nasuwa jakość/komfort/cena to VW phaeton z 2011 można kupić za dobrą kasę a ogólnie komfort jak w A8


Nie chce VW bez szans, to już wole przy a8 zostać. Też nie jestem rad z przesadki A8->A5, ale ile mozna jeździć jednym autem ja juz mam 2 gą D3 i zaraz będą 4 lata jak kulam tym modelem.

Przeglądam inne autka i to fakt cięzko znależć coś godnego w zastępstwie na a8, na D4 się nie zdecyduje póki co, chce coś tańszego w eksploatacji i mniej awaryjnego wiec najbliżej mi do a5 która budową nie odbiega zbytnio od a4.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-02-06, 21:24   

A co w 8T będzie mniej awaryjnego od D3 ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-02-06, 23:06   

Czy awaryjnego to nie wiem, ale mniej skomplikowane auto, tańsze części, potencjalnie niższe przebiegi, mniejsza masa więc podzespoły więcej wytrzymują, wolniej zużywają sie opony, hamulce, mniej pali, nowszy wygląd, brak pneumatyki no i sporo by wymieniać .

Na plus dla mnie dużo tańsze eskowe body niż do d3, części w uzywce blacharki światła moduły itp 3 razy tańsze niz do D3, a wartość auta 2 razy wyższa :)

Reasumując koszty utrzymania mysle że dużo dużo dużo niższe :) Zresztą to tylko auto zawsze można sprzedać.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2017-02-07, 10:27   

Za dużo zakodowałeś sobie w głowie z tym przebiegiem,myślisz ze jak będzie miała mały to się nie zepsuje
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2017-02-07, 18:04   

Popsuc to moze sie i nowe, ale jak kupisz auto z przebiegiem 100tys km to nie bedziesz wymienial lozysk, rozrzadow ( mowa o lancuchu) wtryskow , zawieszen, amortyzatorow, przetwornic w lampach czujnikow poziomowania, zaciskow i innych tego typu rzeczy ktore meczy przebieg. A5 jest sporo nowsze konstrukcyjnie nie posiada tak czulych modulow na bledy.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-02-08, 00:00   

Inter32, no dokładnie tak myślę :) , mam znajomego który kupuje auta 2letnie przebiegi 50-60tyś ma je około 2 lat robi duże przebiegi i nigdy nic po za eksploatacja nie robił :) Obecnie posiada BMW F10 3 rok chyba leci no i ostatnio miał małą inwestycje w postaci wycieraczek do szyb, jeszcze nawet nie było w niej serwisu hebli tylko oleje.

O D3 książę bym mógł napisać mam 2 gi egzemplarz tego modelu i w zasadzie pewnie większość typowych usterek przerabiałem na przełomie ostatnich 3-4lat jak użytkuje to auto. Moze nie były to jakieś koszmarne usterki jednak nie przekonasz mnie że w A7 czy A5 padnie:
-mechanizm mmi
-czujniki poziomowani
-szczotki w urządzeniach elektrycznych v2
-uszczelniacze na zaciskach
-poduszki pod silnikiem
-wymiana modułu mmi przez niedrożny szyber
-moduł telefonu który wpływał na system audio i go rozłączało
-el klapa ilość cykli zabija silnik
-sterownik abs
-rozszczelniające matowiejące lampy tylne które kosztuja fortune do D3
itp itd

Przebieg i wiek robią swoje. Dużo oczywiście zależy tez od indywidualnego egz.

Może nie każdy o tym pisze na forum ale w przypadku D3 większość ćwiczy te same tematy i manewry.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.