Autor |
Wiadomość |
justinos1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Gru 2011 Posty: 131 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: 2017-02-06, 05:36
|
|
|
Nie wiem co w niej padło ale remont kilka tysięcy złotych kosztował. Moc oscylowała koło 300km z tego co pamiętam, przebieg w okolicach 200tyś (ma ją od nowości) teraz przebieg w okolicach 300tyś i po zdjęciu chipa zero awarii. |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-02-06, 19:01
|
|
|
rafalr93 napisał/a: | Jakoś nie mógł bym się przenieść z a8 do a5 , te plastiki trochę odstraszają . Jedyna myśl która mi się nasuwa jakość/komfort/cena to VW phaeton z 2011 można kupić za dobrą kasę a ogólnie komfort jak w A8 |
Nie chce VW bez szans, to już wole przy a8 zostać. Też nie jestem rad z przesadki A8->A5, ale ile mozna jeździć jednym autem ja juz mam 2 gą D3 i zaraz będą 4 lata jak kulam tym modelem.
Przeglądam inne autka i to fakt cięzko znależć coś godnego w zastępstwie na a8, na D4 się nie zdecyduje póki co, chce coś tańszego w eksploatacji i mniej awaryjnego wiec najbliżej mi do a5 która budową nie odbiega zbytnio od a4. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5071 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-02-06, 21:24
|
|
|
A co w 8T będzie mniej awaryjnego od D3 ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-02-06, 23:06
|
|
|
Czy awaryjnego to nie wiem, ale mniej skomplikowane auto, tańsze części, potencjalnie niższe przebiegi, mniejsza masa więc podzespoły więcej wytrzymują, wolniej zużywają sie opony, hamulce, mniej pali, nowszy wygląd, brak pneumatyki no i sporo by wymieniać .
Na plus dla mnie dużo tańsze eskowe body niż do d3, części w uzywce blacharki światła moduły itp 3 razy tańsze niz do D3, a wartość auta 2 razy wyższa
Reasumując koszty utrzymania mysle że dużo dużo dużo niższe Zresztą to tylko auto zawsze można sprzedać. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2017-02-07, 10:27
|
|
|
Za dużo zakodowałeś sobie w głowie z tym przebiegiem,myślisz ze jak będzie miała mały to się nie zepsuje |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2017-02-07, 18:04
|
|
|
Popsuc to moze sie i nowe, ale jak kupisz auto z przebiegiem 100tys km to nie bedziesz wymienial lozysk, rozrzadow ( mowa o lancuchu) wtryskow , zawieszen, amortyzatorow, przetwornic w lampach czujnikow poziomowania, zaciskow i innych tego typu rzeczy ktore meczy przebieg. A5 jest sporo nowsze konstrukcyjnie nie posiada tak czulych modulow na bledy. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-02-08, 00:00
|
|
|
Inter32, no dokładnie tak myślę , mam znajomego który kupuje auta 2letnie przebiegi 50-60tyś ma je około 2 lat robi duże przebiegi i nigdy nic po za eksploatacja nie robił Obecnie posiada BMW F10 3 rok chyba leci no i ostatnio miał małą inwestycje w postaci wycieraczek do szyb, jeszcze nawet nie było w niej serwisu hebli tylko oleje.
O D3 książę bym mógł napisać mam 2 gi egzemplarz tego modelu i w zasadzie pewnie większość typowych usterek przerabiałem na przełomie ostatnich 3-4lat jak użytkuje to auto. Moze nie były to jakieś koszmarne usterki jednak nie przekonasz mnie że w A7 czy A5 padnie:
-mechanizm mmi
-czujniki poziomowani
-szczotki w urządzeniach elektrycznych v2
-uszczelniacze na zaciskach
-poduszki pod silnikiem
-wymiana modułu mmi przez niedrożny szyber
-moduł telefonu który wpływał na system audio i go rozłączało
-el klapa ilość cykli zabija silnik
-sterownik abs
-rozszczelniające matowiejące lampy tylne które kosztuja fortune do D3
itp itd
Przebieg i wiek robią swoje. Dużo oczywiście zależy tez od indywidualnego egz.
Może nie każdy o tym pisze na forum ale w przypadku D3 większość ćwiczy te same tematy i manewry. |
|
|
|
|
|