Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Nowości FEBI - koncentraty G13, DSG, 8HP  
Autor Wiadomość
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5078
Skąd: Těšin
Wysłany: 2013-06-17, 15:33   Nowości FEBI - koncentraty G13, DSG, 8HP

Koncentrat do chłodnic G13:
febi 38200 = 1,5L
febi 38201 = 5L
febi 38202 = 60L
Numer OE: G 013 A8J M1.
Przy okazji chciałbym Was zaznajomić z charakterystyką produktu i różnicami do jego poprzedników.
febi 19400 (G12+)
febi 37400 (G12++)
febi 38200 (G13)
Od teraz Febi ma trzy koncentraty chłodnicze, które mają ten sam kolor i są wykonane na podstawie MEG – monoetyloglikolu, z kilkoma różnicami:
19400 (G12+) nie zawiera krzemianu oraz nie zawiera gliceryny
37400 (G12++) zawiera 400-500mg/l krzemianu, ale nie zawiera gliceryny
38200 (G13) zawiera 400-500mg/l krzemianu, oraz 20% gliceryny, jako podstawa roztworu.
Wszystkie trzy koncentraty są mieszalne bez najmniejszego problemu! A G13 może być mieszalny z wszystkimi poprzednimi koncentratami jak G11, G12, G12+, G12++.
Obecnie VW i Audi oferują wyłącznie koncentrat G13 do wszystkich samochodów wspomnianych marek.

Zmiany w olejach do DSG
Oleje do skrzyń DSG febi 32380 / 32390 zostaną zastąpione nowymi 39070 / 39071.
Głównym powodem zamiany jest szersze zastosowanie olejów 39070 i 39071.
Febi 39070 oraz 39071 nie tylko mają zastosowanie do VW 6-stopniowych skrzyń biegów typu DSG, ale również do 7-stopniowych DSG koncernu VAG oraz również do wielu innych przekładni typu DSG, takich producentów jak BMW, PSA, Mercedes-Benz, Renault, Ford czy Mitsubishi.
Dla uniknięcia wątpliwości z tą zamianą, stworzono nowe numery:
32380 zostaje zamieniony na nowy numer 39070 -> 1L
32390 zostaje zamieniony na nowy numer 39071 -> 5L
Numery OE dla 39070:
VAG: G 052 529 A2
BMW: 83 22 0 440 214
Chrysler: K680044345EA
PSA: 9734.S2
Volvo: 1161838


Nowy olej do automatycznych skrzyń biegów (8-biegowa skrzynia ZF)
1 l = febi 39095
5 l = febi39096
20 l = 39097
60 l = febi 39098
Febi wprowadza do oferty produkt będący zamiennikiem oleju ZF Lifeguardfluid 8. Ten niebieski olej przekładniowy typu ATF nadaje się do stosowania we wszystkich automatycznych skrzyniach biegów produkcji ZF – typ 8HP – montowanych przez wielu producentów samochodów.
Prezentowany olej to świetna alternatywa wobec bardzo drogiego produktu w serwisach VW, nadający się do stosowania we wszystkich standardowych automatycznych skrzyniach biegów produkcji ZF:
5-biegowa automatyczna skrzynia biegów ZF 5HP = febi 14738 (1 litr)
6-biegowa automatyczna skrzynia biegów ZF 6HP = febi 34608 (1 litr)
8-biegowa automatyczna skrzynia biegów ZF 8HP = febi 39095 (1 litr)
_________________
Black Cars Matters
Ostatnio zmieniony przez dice111 2014-08-26, 13:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-10-10, 20:31   

Dobrze sie czyta :) , lecz:
Czy do D2 mogę też zalać G13?
Może lepiej G12, lu G12+, lub G12++.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-10-14, 14:47   

Specyfikacja bardzo ważna rzecz .Ja wymieniałem 2 x na płyn który zalewany był do MAN-a Nawet nie wiem jakiego producenta , ale daje rade .Układ jest czysty ,nie zamarza a co najważniejsze nie ma destrukcyjnego wpływu na elementy układu chłodzącego .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2013-10-25, 10:13   

kmicic-lt napisał/a:
Dobrze sie czyta :) , lecz:
Czy do D2 mogę też zalać G13?
Może lepiej G12, lu G12+, lub G12++.

http://www.a8team.pl/d2-a...nia-vt10842.htm
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.