Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] Start zimnego silnika i skaczące obroty  
Autor Wiadomość
marcin28 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: a8
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 2
Skąd: opolskie
Wysłany: 2009-09-02, 16:01   [D2 94 4.2PB ] Start zimnego silnika i skaczące obroty

witam wszystkich!
mam pytanie odnośnie a8,przy zapalaniu na zimnym silniku skaczą obroty,czasami
włącza się kontrolka ładowania,trzeba chwilkę poczekac aby wskoczył na obroty
co to moze być?proszę o odpowiedż
dzieje się tylko tak na zimnym silniku,przewaznie pierwsze uruchomienie

czekam na odpowiedż
pozdrawiam! :-o
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-02, 16:17   

Dużo rzeczy i przyczyn np świeca,przepływka,czujnik masy powietrza,czujnik pozycji wału,czujnik temperatury,moduł zapłonu,nieszczelność układu zasilania powietrzem,nieszczelność podcisnienia..................................i wiele wiele innych
PIERWSZA to podłączyć VAG-a ;-)
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-09-03, 10:17   

podlacz vaga i sprawdz czy cos wykaze.Z reguly swiece nie maja nic do tego ani czujnik impulsow "walu",modul tez odpada- przy tych rzeczach sa inne objawy. Najczesciej jest to nieszczelny dolot,"krokowiec",moze byc czujnik temp silnika ale wtedy raczej ciezko by odpalal jest to tzw czujnik ssania. Bez vaginy sie nie obejdzie,temat dlugi i szeroki.Podepnij sie i zobacz a wtedy podejmiemy temat bo tak jak pisze zanjac powodow jest wiele
 
 
marcin28 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: a8
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 2
Skąd: opolskie
Wysłany: 2009-09-15, 20:29   

witam!
podłączyłem VAGA ale nic nie pokazuje,słyszałem,ze może to byc przepustnica ale nie wiem,co radzicie zrobić
pozdrawiam!
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2009-09-26, 00:47   

Witam. Stawiam moduł zapłonowy.
 
 
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-09-26, 12:05   

może gazownicy coś pokombinowali?
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2009-09-26, 13:18   

Witam.
Gaz bym raczej wykluczył, przy instalce 4 generacji odpalanie ranne tylko na benzynie, możesz spróbować wyjąć przepustnice i przeczyścić krokowca może pomoże, kolega pisał wyżej po kolei musisz eliminować wszystko.
 
 
chudy 
Użytkownik


Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: chudy
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 4
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2009-10-25, 22:41   

witam. Mam duży problem z odpalaniem ze swoim audi a8 3,7 z roku 1998. Muszę go długo chechłać żeby w końcu zapalił. Gdy się rozgrzeje to jest ok. Zmieniłem świece i filtr paliwa i nic nie dało. Mechanik sprawdził pompę i daje ciśnienie 4 bary, wtryski też raczej ok, chociaż bardziej leją niż rozpylają. Wyczyszczona przepustnica i nic, sprawdzone ustawienie rozrządu i wszystko dobrze. Mechanik zauważył że są zalewane benzyną świece i prawdopodobnie to jest przyczyną, bo samochód strzela z tłumika tak jak by coś było zalane. Niestety nie wiem co jest przyczyną zalewania świeć. Może ktoś miał podobny problem i może mi pomóc rozwiązać mój. Za wszelką pomoc z góry dziękuje.
 
 
00gtw00 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D2 FL
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 65
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-10-27, 10:23   

Może też regulator ciśnienia na listwie wtryskowej. Jest to często przyczyną problemów z rozruchem rano zimnego silnika. Warto też wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje VAGiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.