Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Silnik nie odpala  
Autor Wiadomość
DuD 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 41
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-07-07, 17:28   [S8 D2 98 LPG ] Silnik nie odpala

Witam, dopadł mnie dziś problem a mianowicie, postanowiłem sprawdzić kompresje po odpinałem cewki i moduły zapłonowe i dawaj po kolei wykręcałem świece i dokonywałem pomiaru. Po złożeniu wszystkiego i odpaleniu silnik zaczął falować po przełączeniu na LPG wszystko normalnie. Na benzynie przy dodawaniu gazu silnik się dusił, żeby wszedł na wyższe obroty trzeba było bardzo delikatnie dodawać gazu. Potem silnik zgasł i już nie chciał odpalić. Po 30 minutach z problemami zapalił i dalej te same objawy, a na LPG wzorowo, aktualnie już nie odpala... Zbieg okoliczności i padła pompa paliwa? Czy mogłem coś innego uszkodzić ? Wcześniej po przekręceniu na zapłon za każdym razem było słychać bulgotanie przez 1-2s aktualnie tego nie ma. Można bez jakiś profesjonalnych narzędzi sprawdzić pompę?
_________________
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-07-07, 17:41   

Odkręć przewody zasilające listwę wtryskową od paliwa rozłóż jakąś szmatkę i jedna osoba niech przekręci zapłon . Pompa powinna podawać paliwo . Może się wydarzyć że ewidentnie za słabo będzie podawać paliwko lub z przerwami nie regularnie .
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
DuD 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 41
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-07-07, 18:44   

Powiem tak, auto postało z 2h i postanowiłem sprawdzić czy odpali łapał jak by chciał ale zaraz gasł za 5 razem kulejąc ale odpalił wskoczyło LPG i normalnie równo pracował, podjechałem na stacje wlałem 10 litrow benzynki i pali od strzała bez żadnych problemow... powaliło się coś w kompie że cewki i moduły odpięte? czy standardowy problem rezerwowy? sam nie wiem, wydaje mi się że gdyby była to pompa to kulał by już cały czas. Zobaczymy jak po nocy odpali :) może to cudowne auto i samo się naprawia :) Jak będą problemy to odkręcę te przewody i zobaczymy co się będzie działo
_________________
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-07-07, 19:11   

Czyli paliwa miałeś na rezerwie tylko? Jeśli tak to może zaciagnął powietrze w układ i cięzko mu było je przepchać. Jak bedziesz miał czas, to sprawdź później ciśnienie pompy paliwa.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-07-07, 20:24   

hehe też miałem podobny przypadek wymiana uszczelek pod ssącym . Poskręcałem wszystko i dupa przerywa ciężko pali itp. wyszło na to że jak postał trochę na dużym skosie to paliwka jednak było za mało dolałem i git. ale brałem pod uwagę że to już sprawdziłeś . Widzisz głupota jak u mnie :D
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
DuD 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 41
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-07-07, 21:10   

Miejmy nadzieje ze to tylko taka pierdoła, dziwi mnie ze przy przekrecaniu na zapłon nie chlupocze tak jak przedtem. Auto stalo praktycznie na rownym, a wskazówka dopiero wchodziła na rezerwe. Zobaczyny co bedzie rano i jak wyjezdze paliwko do rezerwy czy jakies problemy się pojawią.

Rano auto odpalilo bez najmniejszego problemu ;) znikneło chlupotanie. Teraz pozostaje sprawdzić pompe jakie cisnienie generuje.
_________________
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.