Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Prośba o pomoc w weryfikacji problemu z  
Autor Wiadomość
brayan0072 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 28
Skąd: NOS (Morąg)
Wysłany: 2015-09-10, 16:29   [D2 01 4.2PB/LPG ] Prośba o pomoc w weryfikacji problemu z

Witam, już zaczynam mieć dosyć tego samochodu. Rano jadąc do pracy oczywiście rundka aby rozgrzać autko...przy ok 100 km/h włożyłem gaz w podłogę, skrzynia redukując bieg wydała niefajny dźwięk (walnięcie-szarpnięcie) i samochód przestał ciągnąć a obroty poszły do góry. Nie wchodzi żaden bieg ani D ani R i żaden inny (przełączając wybierakiem reagują obroty a auto nie ciągnie), mało tego to jeszcze można wybierakiem wybrać każdą pozycję oprócz 2 (przy 2 lewarek napotyka gumowaty opór cofając się na 3 a wcześniej tego nie było). Brak błędów i trybu awaryjnego. Czy czeka mnie kosztowna naprawa (znowu...dopiero miesiąc temu skończyła się gwarancja bo skrzynia była remontowana), czy chociaż raz mi się poszczęści i da się to zrobić bez wywalania skrzyni na stół?? pomocy :(
_________________
Lord of the Ring CCCO A8L
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-10, 18:42   

Walnięcie czyli objaw urwanego kosza-jak nie masz urwanego przegubu czy połosi to cieńko to widze...
 
 
brayan0072 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 28
Skąd: NOS (Morąg)
Wysłany: 2015-09-11, 06:14   

Apophis napisał/a:
Walnięcie czyli objaw urwanego kosza-jak nie masz urwanego przegubu czy połosi to cieńko to widze...

Fuck...czyli nie ma wyjścia pacjent na stół i znowu kupa kasy. Jaki to model skrzyni jeżeli po rozkodowanym Vin'ie wychodzi Numer SKRZYNI BIEGÓW FBE, Dane transmisyjne G0Q 5-stopniowa automatyczna skrzynia biegów cztery koła pojazdu dysku, Typy transmisji danych / mechanizmy zmiany biegów 0G7 Tiptronic??? Da się to stwierdzić po VIN czy nura pod samochód??

DODANO:

Acha i nie wiem czy to coś pomoże ale próbowałem też ruszyć na zimnym silniku, słychać że po wyborze wybierakiem D albo R skrzynia coś zmienia (słychać coś jakby tłoczony przez przewody olej hydrauliczny) a na przełożeniu N coś lekko grzechocze. Po zgaszeniu auta z okolicy skrzyni jeszcze przez 1 sekundę wydobywa się ten dźwięk tłoczonego oleju (możliwe że pękł jakiś przewód albo jakaś inna tania pierdółka??)
_________________
Lord of the Ring CCCO A8L
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-09-11, 08:17   

Słuchaj, gdybac to sobie mozna. Musisz wleźć pod auto, zwalic osłony i patrzec. Zacznij od wyrypanych przegubów - jak zaden z nich nie jest urwany i nie masz kaluzy oleju pod autem to nie spodziwalbym sie cudów. Skrzynia będzie pewnie do wyjęcia.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-11, 12:20   

No masz automat,tiptronic FBE czyli znzne i słabe ale kulturalne 5hp24a
Kosze i to co pada sa do wszystkich takie same(5hp)

Tania popierdołka nie daje zwykle takich objawów ale jako że i tak sie dzieje w srodku to bez rozbierania nie dojdziesz nic.
Niestety te skrzynie padają na potege. W ostatnim miesiącu jestes chyba 6osobą A8,A6....
 
 
brayan0072 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 28
Skąd: NOS (Morąg)
Wysłany: 2015-09-11, 16:26   

Bugalon napisał/a:
Słuchaj, gdybac to sobie mozna. Musisz wleźć pod auto, zwalic osłony i patrzec. Zacznij od wyrypanych przegubów - jak zaden z nich nie jest urwany i nie masz kaluzy oleju pod autem to nie spodziwalbym sie cudów. Skrzynia będzie pewnie do wyjęcia.

Myślę że i bez wyjęcia się obejdzie bo oleju nie widać a przeguby mają 1 miesiąc a brałem z najwyższej półki (nie pamiętam dokładnie ale chyba FAG lub Lemforder)
Apophis napisał/a:
No masz automat,tiptronic FBE czyli znzne i słabe ale kulturalne 5hp24a
Kosze i to co pada sa do wszystkich takie same(5hp)

Tania popierdołka nie daje zwykle takich objawów ale jako że i tak sie dzieje w srodku to bez rozbierania nie dojdziesz nic.
Niestety te skrzynie padają na potege. W ostatnim miesiącu jestes chyba 6osobą A8,A6....

A może są jakieś bardziej trwałe od mojej i lepszym wyjściem będzie kupić inną, o ile będą pasowały bez większej rzeźby (np od s8 albo w12 ??).
Przepraszam że pytam o tak oczywiste rzeczy ale nie chciałbym pojechać do speca od automatów a on wymieni mi jakiś głupi przewód za 50 zł a skasuje mnie 4 tys zł...poprostu próbuje się przygotować aby nikt mnie nie wydymał na kasę, stąd te głupie pytania. Ale widzę że i tak jestem na straconej pozycji. I tak wielkie dzięki za pomoc...Pozdrawiam
_________________
Lord of the Ring CCCO A8L
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-11, 20:08   

brayan0072, Bardziej trwałe od 5hp sa 4 hp i 6hp oraz manuale :)
 
 
brayan0072 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 28
Skąd: NOS (Morąg)
Wysłany: 2015-09-11, 20:59   

Apophis napisał/a:
brayan0072, Bardziej trwałe od 5hp sa 4 hp i 6hp oraz manuale

A da się moją 5hp zastąpić 6hp?? Oczywiście bez większej rzeźby??
_________________
Lord of the Ring CCCO A8L
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-09-12, 00:08   

Z W12 (D2) nie podejdzie skrzynia, 6hp26 też zostaw w spokoju bo jak to sparujesz ze sterownikiem D2? Dla chcącego i $$ nic trudnego..

Masz pewność czy przy ostatniej naprawie naprawili to co powinni a nie na zasadzie: "to przetrzyma okres gwarancyjny a potem do nas wróci"?
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-12, 02:47   

Wszelkie zmiany ASB na inne automaty to rzeźba większa jk z manualem
 
 
brayan0072 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 28
Skąd: NOS (Morąg)
Wysłany: 2015-09-12, 18:09   

krzychu22.p1i napisał/a:
Z W12 (D2) nie podejdzie skrzynia, 6hp26 też zostaw w spokoju bo jak to sparujesz ze sterownikiem D2? Dla chcącego i $$ nic trudnego..

Fakt jak sobie policzę ile włożyłem w to auto w ostatnim czasie...wyszła mnie już 50 tys. A mam wobec niej jeszcze air ride, 20" Z-Performance, zregenerować skóry i przede wszystkim będę chciał dołożyć kompresor i stąd chciałbym mocniejszą skrzynie
krzychu22.p1i napisał/a:
Masz pewność czy przy ostatniej naprawie naprawili to co powinni a nie na zasadzie: "to przetrzyma okres gwarancyjny a potem do nas wróci"?

Nie mam pewności absolutnie ponieważ kupiłem auto 2 miesiące po regeneracji skrzyni a robiona była w żurominku, tu znowu możesz mieć rację, pewnie weszły liche graty i będzie robota na przyszłość (nie chcę obwiniać speca od asb bo winny może być również koleś który sprzedał mi auto "może miało być po taniości aby tylko jeździło")
Apophis napisał/a:
Wszelkie zmiany ASB na inne automaty to rzeźba większa jk z manualem

Fakt, lepiej dobrze ogarnąć ori skrzynie (pewnie da się ją jakoś wzmocnić)

Jeszcze raz THX ;)
_________________
Lord of the Ring CCCO A8L
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-12, 19:38   

Osobiście nie znam metody wzmacniania 5hp do tuningu silnika. One wzmocnione to sa juz w dolnej granicy normy.
 
 
brayan0072 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 28
Skąd: NOS (Morąg)
Wysłany: 2015-09-13, 13:56   

Apophis, http://www.a8team.pl/inne...-vt9037,120.htm
Tu jest coś o wzmacnianiu ale osobiście też nie wiem na czym ono polega...czy przy regeneracji skrzyni są do wyboru lepsze lub gorsze części?? (tańsze lub droższe??)
_________________
Lord of the Ring CCCO A8L
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-13, 20:34   

Ja sie pytałem kiedyś o to i mowili że sa opcje jakiegos wzmacniania ale czy to się sprawdzi to watpliwe.
 
 
brayan0072 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8Long D2 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 28
Skąd: NOS (Morąg)
Wysłany: 2015-09-14, 07:21   

Apophis napisał/a:
Ja sie pytałem kiedyś o to i mowili że sa opcje jakiegos wzmacniania ale czy to się sprawdzi to watpliwe.

No to faktycznie nie fajny temat bo wydać 7 tysi na coś co się nie sprawdzi mija się z celem
_________________
Lord of the Ring CCCO A8L
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.