Autor |
Wiadomość |
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-01-27, 00:21 [D2 99 4.2PB/LPG
] Wibracje silnika
|
|
|
Po wymianie rozrządu i świec silnik wpada w wibracje tak jak by nie palił jeden gar, dzieje się to na gazie i na benzynie ale na benzynie w prawie że nie odczuwalnym stopniu. Swiece ngk 4 elektrodowe "Laser Platinum". Przy wymianie rązrządu okazało się że był leciutko przestawiony. Po zmianie rozrządu pojechałem do gazmajstra żeby wgrał na nowo mapy ale auto dalej szarpie przy przyspieszaniu. Vag nic nie wykazał. gaz majster stwierdził że to może byc któraś cewka bo słychac przy tłumiku taki dziwny dzwięk jakby jakies bańki wypuszczał. Dodam że na biegu jałowym silnik pracuje równo, PYTANIE - Swiece czy cewka? |
|
|
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-27, 00:49
|
|
|
a mzoe poduszki pod silnik lub skrzynie ??? |
|
|
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-01-27, 00:52
|
|
|
Własnie poduszke pod silnikiem też zmienili. Mechani znajomy także to co mógł to posprawdzał |
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-27, 01:31
|
|
|
a przewody zaplonowe moze gdzies jest pzreskok? |
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-01-27, 02:37
|
|
|
Nie masz zupełnie żadnych błędów?
Jak Twoje KATY? |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-01-27, 10:17
|
|
|
błędów silnika zero, katy niewiem jak, ale przypuszczenie klona z moim się potwierdza. myslę że przy zmianie swiec cos mogli naruszyc i jakas moze gumka czy osłonka popękała i przeskok iskry. dodam jeszcze ze zarpanie silnika nie jest regularne |
|
|
|
|
|
|
|
krystek
Użytkownik
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystek
Jeżdzę: a8
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: slaskie
|
Wysłany: 2010-01-27, 18:12
|
|
|
obczaj sobie jak wygladaja koncowki fajek co na swiece przychodza ja mialem poodrywane i podobny objaw one kruszeja od temperatury po jakim tam czasie |
_________________ ks |
|
|
|
|
Kuba 3,7 V8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 33 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 2010-01-30, 18:00
|
|
|
Witam, mam tez problem z lekkimi nierównymi drganiami silnika na benzynie jak i na gazie, rozrząd wymieniany niedawno, a co do świec nie mam pojęcia bo nawet nie wiem jak mam sie do nich dostac !! i w tej sprawie pisze jak dojść do świec ?? one są pod cewkami ?? bo po zdjeciu osłon widoczne są tylko cewki a gdzie sa swiece i kable no to wlasnie nie wiem, chce sam troche poznac auto wiec narazie nie jade do mechanika, dzieki za ewentualne wskazówki !!!
[ Dodano: 2010-01-30, 18:14 ]
aha dodam ale nie wiem czy to ma cos wspolnego, ze na gazie przy wyprzedzaniu gdy trzeba przytrzymac dluzej pedal gazu prawie w podlodze po kilku chwilach zapalaja sie kontrolki CAT i ASR i "kuleje" silnik wtedy musze sie zatrzymac jezeli to mozliwe zgasic silnik i ponownie uruchomic. |
_________________ <Kuba> |
|
|
|
|
|
|
|
krystek
Użytkownik
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystek
Jeżdzę: a8
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: slaskie
|
Wysłany: 2010-01-30, 18:21
|
|
|
moze to byc modul lub zle ustawiony gaz.swiece sa pod cewkami.trza odkrecic i odpiac cewke |
_________________ ks |
|
|
|
|
mmd317
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 57 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 2010-01-30, 22:46
|
|
|
Cytat: | aha dodam ale nie wiem czy to ma cos wspolnego, ze na gazie przy wyprzedzaniu gdy trzeba przytrzymac dluzej pedal gazu prawie w podlodze po kilku chwilach zapalaja sie kontrolki CAT i ASR i "kuleje" silnik wtedy musze sie zatrzymac jezeli to mozliwe zgasic silnik i ponownie uruchomic. |
Kolego dawka gazu jest z byt niska i po pewnym czasie silnik zalapie blad i tak go trzyma do puki go nie zgasisz i odpalisz ponownie. mam tak gdy wyjezdze gaz do konca i w pewnym momencie zapala sie te kontrolki przelaczenie na bendzyne nic nie daje. musze sie zatrzymac zgasic auto i odpalic |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-01-31, 11:37
|
|
|
mysle kolego ze z vagiem sie nie postarales. Wchodziles w bloki wartosci mierzonych? Jesli motor nie przepala na ktorys cylinder to po odkreceniu swiec bedziesz widzial a najlepiej by bylo abys sprawdzil blok spalania vagiem a wszystko bedzie jasne. Vag pokaze ktore cylindry maja chwilowe braki spalania a wtedy sprawdzisz swiece, fajki i cewki na tym cylindrze na ktorym sa braki.
Kolego Klon w tych silnikach nie ma przewodow zaplonowych juz ci to pisze drugi raz bo kiedys tez sie uczepiles przewodow a w tych autach ich poprostu nie ma, jest tylko- swieca,faja,cewka,wiazka elektryczna,modul i sterownik
[ Dodano: 2010-01-31, 11:40 ]
co do KATa to wina gazu albo zbyt uboga mieszanka albo tloczki w listwie juz wytarte. Do gazownika niech posprawdza listwy a jak ok to niech skalibruje wtryski i podniesie mapke troche i powinno byc git |
|
|
|
|
Kuba 3,7 V8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 33 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 2010-01-31, 17:33
|
|
|
Witam ponownie, dzisiaj zauważylem jeszcze jak jade np. 60km/h lekko dodając gazu , a gdy wcisne troche mocniej ale nie tak zeby zredukowal bieg to silnik wpada w wibracje (wtedy odpuszczam bo po dluzszej chwili pojawilby sie błąd pewnie ) dosyć mocne jakby nie dopalał na wszystkie "gary" dzieje sie tak tylko na gazie i to nie zawsze !! kurcze to mnie najbardziej martwi .. co to moze byc !! moze Wy macie jakies porady. |
_________________ <Kuba> |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-01-31, 20:00
|
|
|
Moim skromnym zdaniem posypał Ci się któryś wtrysk gazu ewentualnie cewka.Z tego co piszesz wina leży ewidentnie po stronie gazu. |
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-02-01, 08:28
|
|
|
AMSTAFF napisał/a: | Moim skromnym zdaniem posypał Ci się któryś wtrysk gazu ewentualnie cewka.Z tego co piszesz wina leży ewidentnie po stronie gazu. |
Kolego musisz wziąśc pod uwage to że problemy na gazie są odczuwalne 10 razy bardziej jak na benzynie. I to mi powiedział nie jeden gazmajster |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-02-01, 17:25
|
|
|
czy sprawdziles to o czym pisalem wyzej? Wydaje mi sie ze nie bo gdybys sprawdzil to pytan bys nie mial |
|
|
|
|
|