Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Problemy ze wspomaganiem  
Autor Wiadomość
Riccione79 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 44
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-21, 17:24   [D2 FL ALL ] Problemy ze wspomaganiem

Witam wszystkich serdecznie.

Od jakiegoś czasu w mojej A8 pojawił się dziwny problem ze wspomaganiem...

Otóż jest wyczuwalny spory opór przy skręcaniu w prawo. Opór ten jest mocny, i w trakcie dalszego skręcania "przełamuje się" i zanika. Po chwili bezruchu kierownicy, skręcamy w prawo a tu dalej opór (pół obrotu i się przełamuje)....

Natomiast w lewo kierownica wręcz sama się kręci, wystarczy użycie 1 paluszka .....
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-03-21, 18:41   

jesli w jedna strone to servo wykluczamy robiłes cos z maglem albo pompą w ostatnim czasie? na początek sprawdz poziom płynu

[ Dodano: 2010-03-21, 18:49 ]
http://www.a8team.pl/topics15/724.htm
nie potrzebnie zakładałes nowy temat trzeba byłosie podpisac pod tym
 
 
Riccione79 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 44
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-21, 20:22   

Jestem świeży w temacie Audi. Poziom płynu chciałem sprawdzić, ale...... Gdzie się znajduje zbiorniczek wyrównawczy? Pod maską go nie ma. Książka na te temat też nic nie mówi.
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-03-21, 20:40   

_________________

Ostatnio zmieniony przez gierobiala 2010-03-21, 20:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-03-21, 20:52   

Zbiorniczek jest na pewno:

Musisz szukać pod maską. Po prawej stronie.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
kkarol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2010-03-22, 18:47   Re: Problemy ze wspomaganiem

Riccione79 napisał/a:
Witam wszystkich serdecznie.

Od jakiegoś czasu w mojej A8 pojawił się dziwny problem ze wspomaganiem...

Otóż jest wyczuwalny spory opór przy skręcaniu w prawo. Opór ten jest mocny, i w trakcie dalszego skręcania "przełamuje się" i zanika. Po chwili bezruchu kierownicy, skręcamy w prawo a tu dalej opór (pół obrotu i się przełamuje)....

Natomiast w lewo kierownica wręcz sama się kręci, wystarczy użycie 1 paluszka .....


witam wszystkich
mam podobny problem w lewo chodzi ok natomiast w prawo albo dziala ok albo trzeba "przelamywac opor" mam servotronic.
czy to wina maglownicy ?
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-03-22, 21:09   

kkarol napisał/a:
witam wszystkich
mam podobny problem w lewo chodzi ok natomiast w prawo albo dziala ok albo trzeba "przelamywac opor" mam servotronic.
czy to wina maglownicy ?


jesli by to było servo to w obie strony by cieło sprawdz poziom oleju czy jest ok warto tez sprawdzic wszystkie weze moze gdzies łapac powietrze jesli to jest ok to wina tkwi w maglu
 
 
kkarol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2010-03-23, 11:38   

poziom plynu w normie , niedawno go wymienialem
wszystkie weze mam zrobione nowe bo wczesniej sie zapowietrzal uklad i szumialo mi z kierownicy.

czy pompa wspomagania może zapowietrzać układ ? slychac jak pracuje (raz ciszej raz glosniej). Zauwazylem tez ze jak zaparkuje samochod z kolami skreconymi w prawo to pozniej wspomaganie jakis czas pracuje prawidlowo.

podmienie pompe a jak to nie pomoze to kupie druga maglownice (nie mam zaufania do warsztatow ktore oferuja regeneracje).
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-23, 15:37   

u mnie podobnie z tym ze chodzi cieżej w obydwie strony i przełamywanie też jest

pompa sprawdzona jest ok, magiel zakwalifikowany do wymiany
ale niektórzy sugerują że takie przełamywanie to może być coś
w zawieszeniu
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
kkarol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2010-03-23, 16:46   

kupilem juz pompe i maglownice po wymianie dam znac czy pomoglo.
nie sadze ze to zawieszenie bo problem wystepuje tylko czasami a gdyby cos nie tak bylo w zawieszenie to problem ze skretem bylby non-stop.
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-03-23, 17:15   

kkarol napisał/a:
poziom plynu w normie , niedawno go wymienialem
wszystkie weze mam zrobione nowe bo wczesniej sie zapowietrzal uklad i szumialo mi z kierownicy.

czy pompa wspomagania może zapowietrzać układ ? slychac jak pracuje (raz ciszej raz glosniej). Zauwazylem tez ze jak zaparkuje samochod z kolami skreconymi w prawo to pozniej wspomaganie jakis czas pracuje prawidlowo.

podmienie pompe a jak to nie pomoze to kupie druga maglownice (nie mam zaufania do warsztatow ktore oferuja regeneracje).


masz racje ja zregenerowałem i tylko 1000 km na niej zrobiłem

[ Dodano: 2010-03-23, 17:23 ]
maciu napisał/a:
u mnie podobnie z tym ze chodzi cieżej w obydwie strony i przełamywanie też jest

pompa sprawdzona jest ok, magiel zakwalifikowany do wymiany
ale niektórzy sugerują że takie przełamywanie to może być coś
w zawieszeniu


jesli masz servo to radziłbym ci je sprawdzic ja miałem walniete i tak było w obie strony tnie
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-24, 09:59   

servo znaczy servotronic?
jezeli tak to juz sprawdzalem, z czy bez nie ma róznicy
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-03-25, 21:35   

maciu napisał/a:
servo znaczy servotronic?
jezeli tak to juz sprawdzalem, z czy bez nie ma róznicy


to wymien servo i bedzie ok trtoszke roboty jest
aa i jeszcze jedno pytanko w jaki sposob sprawdzałes ja sprawdzałem zwykłym zasilaczem
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-26, 08:48   

glinka napisał/a:
maciu napisał/a:
servo znaczy servotronic?
jezeli tak to juz sprawdzalem, z czy bez nie ma róznicy


to wymien servo i bedzie ok trtoszke roboty jest
aa i jeszcze jedno pytanko w jaki sposob sprawdzałes ja sprawdzałem zwykłym zasilaczem


po prostu wyciagnałem przekaxnik od servotronica i nie było praktycznie żadnej
zmiany, z innym sprawnym na 101% też to samo
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-03-26, 19:23   

maciu napisał/a:
po prostu wyciagnałem przekaxnik od servotronica i nie było praktycznie żadnej
zmiany, z innym sprawnym na 101% też to samo


aa widzisz przekaznik moze byc dobry samo servo sprawdz to ustrojstwo jest na maglu taki elektro zaworek jesli nie działa to jest otwarty i spada cisnienie płynu w maglownicy i stąd ten opor
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.