Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 ] Zła praca wycieraczek  
Autor Wiadomość
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2010-05-10, 21:04   [D2 94 ] Zła praca wycieraczek

Witam. Przeglądałem forum i niestety nie znalazłem tematu który jest odpowiednikiem mojego problemu. Mój problem polega na tym że wymieniłem mechanizm wycieraczek (bez silnika) ponieważ był złamany i jedna wycieraczka nie wracała(nie wiem dlaczego się złamał jak kupiłem to już tak było). I teraz obydwie pracują tylko gdy wykonają jeden ruch to nie wrócą do stanu jak powinny czyli do podszybia tylko stają w połowie i dopiero jak wcisnę manetkę raz w dól to wracają. Problemu nie ma gdy włączę na najszybszy ruch. Proszę o pomoc pozdrawiam.
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-05-10, 21:14   Re: Zła praca wycieraczek

importcompany napisał/a:
Witam. Przeglądałem forum i niestety nie znalazłem tematu który jest odpowiednikiem mojego problemu. Mój problem polega na tym że wymieniłem mechanizm wycieraczek (bez silnika) ponieważ był złamany i jedna wycieraczka nie wracała(nie wiem dlaczego się złamał jak kupiłem to już tak było). I teraz obydwie pracują tylko gdy wykonają jeden ruch to nie wrócą do stanu jak powinny czyli do podszybia tylko stają w połowie i dopiero jak wcisnę manetkę raz w dól to wracają. Problemu nie ma gdy włączę na najszybszy ruch. Proszę o pomoc pozdrawiam.


Najprawdopodobniej problem na stykach może być, sprawdz prądy.Albo co gorsze silniczek ci padł.Jeśli w miarę wycieraczki chodzą to raczej bezpiecznik masz zdrowy chodż mi czasami się przepali i muszę wymieniać :->
_________________

 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-05-10, 21:30   

Miałem podobnie , okazało się że zacierały się wycieraczki na tulejkach. Żadne penetratory typu wd40 nie pomagają . Po rozebraniu wszystkiego i przesmarowaniu - wycieraczki pracowały już normalnie. Jutro jak mi się uda zrobię fotki w którym miejscu trzeba przesmarować.

20100511017.jpg
Plik ściągnięto 185 raz(y) 60,27 KB

_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Ostatnio zmieniony przez pioter 2010-05-11, 19:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2010-05-11, 10:02   

pioter napisał/a:
Miałem podobnie , okazało się że zacierały się wycieraczki na tulejkach. Żadne penetratory typu wd40 nie pomagają . Po rozebraniu wszystkiego i przesmarowaniu - wycieraczki pracowały już normalnie.

Potwierdzam, rozebrać i każdy element przesmarować.
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2010-05-11, 16:04   

koledzy, ale wczoraj wymienialem caly mechanizm i go smarowalem. Kostka ktora wychodzi z silnikama podajrze 6 przewodow nie pamietam nie moge jej odłączyć możliwe ze przez to sie tak dzieje ze sa zasniedzialem styki ?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-05-11, 19:13   

Na zdjęciu widać wtyczkę o której wczoraj rozmawialiśmy na gadulcu , spróbuj trochę rozginać ją na bokach to powinna się dać odłączyć . Jaj pęknie to dobrze owiń izolacją żeby wilgoć później się nie dostawała .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-05-14, 18:52   

importcompany, a czy wziąłeś w ogóle pod uwagę to że padł ci silnik od wycieraczek ?

U mnie było dosłownie to samo :)

Złamany mechanizm... wymieniłem mechanizm :) ... po kilku dniach zaczęło mi się dziać to samo co tobie... okazało się że padł mi silniczek wycieraczek :) bo właśnie smarowanie i cała reszta nie pomagała :)

Pojeździj trochę na szybkich wycieraczkach to i na szybkich przestanie działać a pióra będą stawać w dowolnym przez siebie miejscu :)

No ale mogę się mylić i może to być tylko zbieg okoliczności :) hehe
Może coś pochrzaniłeś podczas montażu :) ??
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2010-05-15, 20:06   

Koledzy kupiłem drugi silniczek od wycieraczek i sytuacja jest identyczna.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-05-15, 20:22   

A próbowałeś "pomagać" trzymając za wycieraczki w czasie ich przesuwania po szybie? Może jednak tulejki za mocno je trzymają.
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2010-05-15, 23:20   

nie możliwe, widać ewidentnie jakby silnik myślał że zakończył swój cykl pracy.... ręce mi opadają.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-05-16, 08:38   

No to jeszcze jest możliwe że coś jest źle składane , nie robiłeś przypadkiem zdjęcia jak wyglądał mechanizm przed wyjęciem ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-16, 10:59   

Po zamontowaniu nowego silniczka nie podłączaj cięgien. Włącz silniczek na pierwszym biegu niech skończy pracę wyłącz wycieraczki. I dopiero wtedy załóż cięgno na silniczek.
Wtedy powinno być dobrze.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2010-05-16, 13:49   

Wiem. Nie zakładałem mechanizmu na silnik, obserwowałem pracę wałka od silniczka i jego praca wskazywała na to że jest tak samo. Czytałem na forum innym, że w Audi 80 też mają takie problemy i możliwe że przekaźnik, albo manetka którą się załącza wycieraczki
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-05-17, 12:48   

Ja miałem takie problemy nawet po wymianie silniczka... ale ja już nie pamiętam jak to wszystko poskładałem że działa :D

Może tak jak piszą tutaj koledzy...

Wyciągnij silniczek, niech zrobi jeden obrót. Potem poskładaj cały mechanizm... ale sam mechanizm tez by trza chyba jakoś wyregulować... Cholera... nie pamiętam już tego :|
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-02-11, 12:16   

ciekawe czy kolega rozwiązał problem????
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.