Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)  
Autor Wiadomość
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2011-05-12, 22:46   

moje zawsze rano piszczą przy wyjeździe z podwórka :D później jest cisza. i mam TRW

[ Dodano: 2011-05-12, 22:49 ]
;) ale jeśli chodzi o hamowanie to są naprawdę ok :)
_________________
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2011-05-13, 01:47   

Mam TRW i nic nie piszczy.
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2011-05-13, 06:45   

a te heble ktoś sprawdzał: http://www.tarox.com.pl/index.php ??? czytałem kilka opinii i ustępują im nawet ebc ale cena to już kosmos
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-05-13, 10:43   

Tak mi przyszło do głowy, może ktoś jest w temacie i wie ile może kosztować Kit systemu hamulcowego Porsche na przednią oś? Nie raz widziałem taki zestaw w A8/S8, ciekawe jak to hamuje i jak się sprawuje w użytkowaniu "na co dzień" ?
_________________

 
 
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2011-05-14, 12:40   

skoro nowe tarcze na przód do porsche kosztują ok 5 tyś. zł to kompletny kit wyjdzie pewnie koło 30 tyś :P tam jest ceramika i zaciski 8 tłoczkowe do tego znaczek porsche na heblach i rachunek jak ta lala ;>
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-05-14, 20:46   

mazur6662 napisał/a:
skoro nowe tarcze na przód do porsche kosztują ok 5 tyś. zł to kompletny kit wyjdzie pewnie koło 30 tyś :P tam jest ceramika i zaciski 8 tłoczkowe do tego znaczek porsche na heblach i rachunek jak ta lala ;>

Ale przecież nie we wszystkich Prosiakach były seryjne ceramiki...
kolega Kiziulek w swoim A8 D2 pre-lift miał właśnie przedni zestaw od Prosiaka i na pewno nie były to ceramiki więc i nie były to takie bajońskie kwoty...
co więcej tarcze i zaciski pasowały jakoś bez większego problemu bo pamiętam że powrót do ori zestawu nie sprawił mu jakichś większych kłopotów ;-)
niestety nie wiem od jakiego to dokładnie Prosiaka było :roll:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2011-05-14, 21:38   

w porsche i tak płacisz za markę także tanio na pewno nie będzie ;)
 
 
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2011-06-14, 10:39   

Jak większość z nas przerobiłem piszczące hamulce, na klockach TRW przejechałem raptem 3 tyś km i już więcej nie wytrzymałem... okazało się że tarcze również mam do wymiany więc , po przeczytaniu wielu postów wybrałem taki zestaw Tarcze gładkie Zimmermann ( nie nawiercane- sprzedawca odradził do tego auta ) od firmy Lewian koszt 400 zł komplet oraz klocki Ferodo Premier komplet chyba 250 zł , w następujący sposób dotarłem tarcze i klocki -, mianowicie pierwsze jakieś 20 km rozpędzałem się do ok 100 km/h i delikatnie przyhamowywałem do ok 30-40 km/h i tak w kółko, ważne żeby jak natrafimy na światła w kolorze czerwonym bądź musimy się zatrzymać nie trzymać nogi na hamulcu tylko przerzucić na N i ewentualnie zaciągnąć ręczny . Po jakiś 20 km takiej jazdy zatrzymałem się i ostudziłem heble, jakieś 30 minut albo na drugi dzień jak kto woli kolejne dotarcie znowu jakieś 20 km jazda podobna tak jakoś do 120 km/h i zwalniałem do jakiś 20 km/h ale energiczniej hamowałem, tylko bez przesady. Zasada taka sama jak poprzednio przy światłach i ostudzeniu hebli. Kolejne km jeździłem raczej spokojnie hamując. Tak przejechałem już jakieś 700 km ( zdarzyło mi się już ostrzejsze hamowanie ) i cisza jak makiem zasiał. Te pierwsze km dotarcia nie były łatwe do wykonania w mieście ale jakoś dałem rade, kierowcy trochę dziwnie na mnie patrzyli co jakiś czas przyspieszając i zwalniając ale po takim piszczącym pterodaktulu jakiego miałem na poprzednich klockach miałem do gdzieś... Może komuś się to przyda.
Nie wiem czy piszczenie było spowodowane zużytymi tarczami czy to może wina klocków
więc jakby ktoś chciał zaryzykować mam klocki TRW do sprzedania prawie jak nowe :) Mechanik poradził je zostawić na następną zmianę ale jeśli jest ktoś chętny mogę je sprzedać.
_________________

 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-03-14, 12:00   

Ja do Siebie założyłem tarcze zimmerman klocki TRW i kupa, po kilku tysiącach tarcze jak się rozgrzeją to biją, na początku obstawiałem zawieszenie, wymieniałem co się dało bez rezultatów, dawałem tarcze do sprawdzenia u tokarza niby proste, i wyszło szydło z worka tej zimy, gdy temperatury spadły ustało bicie, natomiast przez te pare dni gdzie temperatury zaczynają sięgać 8-10*C i uda mi sie zagrzać tarcze zaczynają bić.
Nawet jak chciałbym dać tarcze na gwarancje jak tylko zaczęły bić jak bym im udowodnił że bija jak u tokarza wyszło że są proste.
Chyba trzeba zrobic tak jak przedmówcy i kupować tarcze za 120zł/szt i wymieniać co sezon ;) w końcu tyle samo wytrzymują, co oryginalne.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-14, 12:37   

Standard w D2. Chyba każdy to przechodził. To bicie jest często spowodowane gazami, które wydobywają się z przypalonych klocków na chwilkę odbijając je od tarcz. Efekt podobny do pokrzywionych tarcz właśnie. Kup klocki EBC Yellowstuff i będzie spokój. Ja właśnie chce zamontować gładkie tarcze lub EBC ultimax 345mm plus zaciski Brembo od S8 polift. Do tego te klocki z żółtej serii i heble powinny być w końcu przyzwoite :mrgreen:
 
 
maras 
Użytkownik


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Prelude
Wiek: 42
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2012-03-15, 11:28   

Mucholejkolator napisał/a:
Chyba każdy to przechodził. To bicie jest często spowodowane gazami, które wydobywają się z przypalonych klocków na chwilkę odbijając je od tarcz.


tak czytam,i widzę,ze najlepszą opcją do A8 jest założenie nawiercanych tarcz, żeby uniknąć tego zjawiska, do tego dobre klocki i chyba będzie dobrze :) Zauważyłem takie rozwiązanie w S klasie W220 i tam nawet po ostrzejszej jeździe z wieloma hamowaniami nie ma tego efektu "pogiętych" tarcz, także chyba by zdało egzamin i tu.
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-03-15, 17:13   

maras napisał/a:
Mucholejkolator napisał/a:
Chyba każdy to przechodził. To bicie jest często spowodowane gazami, które wydobywają się z przypalonych klocków na chwilkę odbijając je od tarcz.


tak czytam,i widzę,ze najlepszą opcją do A8 jest założenie nawiercanych tarcz, żeby uniknąć tego zjawiska, do tego dobre klocki i chyba będzie dobrze :) Zauważyłem takie rozwiązanie w S klasie W220 i tam nawet po ostrzejszej jeździe z wieloma hamowaniami nie ma tego efektu "pogiętych" tarcz, także chyba by zdało egzamin i tu.


a ja miałem tarcze nawiercane i tez kurcze biły teraz mam komplet bosch i po rozgrzaniu bija a mam cały przód nowy łącznie z amorami :/
_________________

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-15, 18:31   

To jest kwestia dobrych klocków a nie tarcz, temat już był poruszany na forum. Wyczynowe klocki (żółte EBC) plus zwykłe gładkie tarcze załatwiają temat podobno, oczywiście nacinane czy nawiercane tarcze na pewno nie zaszkodzą :->
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-03-16, 12:43   

Właśnie szykuje mi się wymiana tarcz i klocków hamulcowych na obu osiach. Byłem w nieautoryzowanym warsztaci specalizującym się w grupie VAG (wymieniali mi kiedyś pompę ABS), warsztat ten specjalizuje się w sprzedaży tarcz ATE. I właśnie wymianę całego kompletu wyceniono mi na obu osiach 1600 - 1800 PLN w zależności od rozmiaru tarcz (podobno w tym roczniku były dwa rodzaje i dopiero po demontażu można określić jaki pasuje). Dodam że tarcze będą ATE (podobno nie rdzewieją jeżeli auto stoi w garażu i jest nie użytkowanę przez dłuzśzy czas, a u mnie własnie tak jest). Klocki moga mi założyć ATE, Brembo, Ferrodo (Lukasa ani TRW nie polecają). Co myślicie o takim rozwiązaniu i czy jest coś takiego jak nierdzewiejące tarcze?
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-03-24, 01:02   

podepne sie i zapytam

posiadam tarcze oryginalne audi raczej potraktowane tokarka bo gladkie troszke pordzewiałe zmierzylem i maja grubosc 28mm jezeli 28mm to jest min. czy moge je zalozyc bo czas zmienic sprzodu to sezon bym przejezdzil
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.