Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 07 ] Wymiana tylnych amortyzatorów.  
Autor Wiadomość
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-27, 21:34   [S8 D3 07 ] Wymiana tylnych amortyzatorów.

W sobotę wymieniam tylny lewy amortyzator który zdechł. Nie trzyma ciśnienia zwłaszcza gdy zimno. Mam używkę z allegro. Czy powinienem zwrócić na coś uwagę przy wymianie ???
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-27, 21:38   

Nic specjalnego. Tryb podnośnika, demontujesz i zakładasz inny. Robiłem i bez problemu :) Chcesz instrukcję? Mam gdzieś na kompie to mogę ci podesłać. Jak coś to podeślij maila na PW.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-27, 21:48   

Czyli prawie standard. Dam radę.... Pomocy to ja będę potrzebował w przyszłym tygodniu gdy będę ściągał kolektor ssący do czyszczenia zaworów i rewizji klap. Będzie się działo.

[ Dodano: 2017-01-28, 19:58 ]
No mogłem jednak zgłosić się po tą instrukcję wymiany. Trochę się pomęczyłem, nie było to takie łatwe.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-29, 03:19   

Trzeba odpowiednio ważyć lub mieć odpowiednio długą dźwignię :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-29, 12:39   

Upuściłem powietrza zaworkiem i wtedy dało radę.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-29, 12:53   

Ja podważyłem wahacz długim kijem :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-29, 13:34   

Też myślałem o jakieś breszcze ale mam ceramikę i trochę się bałem że coś się ześlizgnie i uszkodzę. Sama ta blacha termiczna osłaniająca tarczę kosztuje około 100 euro.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-29, 13:44   

Ja zdejmowałem, tarce tak dla bezpieczeństwa :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 99
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-29, 14:49   

Zrobiłem tak. Ściągnąłem zacisk hamulcowy odkręciłem górny wahacz. Znaczy wyciągnąłem śrubę do ustawienia geometrii koła. Jest na tyle długa że bez demontażu zacisku hamulcowego nie wyciągniesz jej. Wahacz po stronie koła ładnie zszedł na dół i wyciągniecie amorka to już była czysta formalność. Do tego po upuszczenia powietrza amorek trochę sflaczał co dodatkowo ułatwiło demontaż i montaż nowego. Teraz auto w fazie testów wystawione z garażu. Na razie nic nie schodzi trzyma poziom.
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2017-01-31, 00:38   

dlaczego zaden warsztat nie regeneruje tylnych amortyzatorow w d3 i d4?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-31, 06:03   

Zadawałem im to pytanie wielokrotnie i w żadnym warsztacie nie potrafili podać przyczyny takiego stanu rzeczy. Po prostu :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2017-01-31, 10:27   

drago_o, to jest naprawdę dziwne , w ASO pewnie 1 szt kosztuje chore pieniądze nawet do D3 a co jeśli zużyje się amor co jest normalną rzeczą eksploatacyjną D3 już nie będzie się tak prowadziła jak dawniej czy ta pneumatyka działa tak że tego nie odczuwamy ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-31, 10:34   

Na pewno w jakimś momencie to odczujemy w procesie jego zużycia :) Ale ich problemem nie jest zużycie, które moim zdaniem postępuje tempem na tyle pełzającym, że są w stanie przeżyć te auta ale nieoczekiwane awarie.

Masz rację, ceny ASO w okolicy 7k zł :) Z tyłu pozostaje używka lub nowy i nic więcej. Pewne drobne rzeczy da się naprawić. Ja swój stary amor naprawiłem, sprawdziłem na aucie i kupiony sprawny sprzedałem :P (wymieniłem zaworek upustowy - czy kij wie jak się to nazywa).

Jest o tyle dziwne, że nikt nie jest w stanie wprost wskazać przyczyny tego :) Może jest w nim coś na tyle dziwnego, wymagającego specjalistycznego sprzętu, że nikt nawet się o to nie stara.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
korzonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 67
Skąd: Brzeziny
Wysłany: 2019-03-14, 19:32   Oznaczenia na niechach

Czym różnią się miechy o oznaczrniach E F G H
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2019-03-14, 19:42   Re: Oznaczenia na niechach

korzonek napisał/a:
Czym różnią się miechy o oznaczrniach E F G H


Standard / sport.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.