Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Wartość S8 D2 lift manual  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-26, 21:48   

123mielony napisał/a:
Kolego Audi A8/S8 nie jest autem wyścigowym tylko limuzyną z mocnym silnikiem do sprawnego i wygodnego przemieszczania.Konstruktorom nawet przez głowę nie przeszło że ktoś ósemką będzie się ścigał od świateł do świateł.


w zupelnosi popieram....
ostatnio sigal sie ze mna kolesw Rolls&Roycie Phntom'ie.... powiem Wam ze dziwnie to wygladalo jak taka limuzyna (a potezne to auto jest) chcialo sie scigac od swiatel do swiatel... <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-07-27, 07:23   

Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby jednak taka limuzyna poscigac sie od swiatel do swiateł :) Wystarczy miec manuala zamiast automatu :) (chociaz tym automatem tez można 85% dupowozów objechac). Dlatego manual jest warty więcej. Zapewnia komfort jazdy porównywalny z automatem (cisza, spokoj, kultura pełna - tylko czasem lapy do zmiany biegu trzeba uzyc) i zostawia przy okazji sportowy pazur w rezerwie (gdyby się chciało naprawdę mocno pojechac).

Ciekawy jestem czy manualna skrzynia biegów w tamtych czasach wymagała dopłaty :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-27, 16:06   

Jedno powiem. Jak wsiadłem w te auto swoje po swapie i sie przyzwyczaiłem do tego ułomnego pedału gazu to byłem w szoku jak to zapierdalac nagle potrafi. Poprawienie softa da mi więcej zabawy na "dolnym" zakresie pedału przyspieszenia tak jak ma u siebie Wojtek na lince. :) Więc mając punkt odniesienia do manualne S8 redukcja z leniwej jazdy z 5 na np 2 to wystrzał o wiele sprawniejszy niz jakakolwiek redukcja automata-to nie podlega dyskusji nawet.

Widze na codzień jak ktoś rozpędzony nagle dostaje dystans gdy mi sie znudzi jego siedzenia na zderzaku.
 
 
walker1235 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Skąd: łuków
Wysłany: 2016-07-27, 23:13   

ci co narzekają na manuale z pewnością nawet koło s8 manual nie stali a o czym mowa jechać. śmigałem wieloma automatami(również s8 i a8). dla mnie automat nie jedzie. ale nie o tym jest ten temat. jak kupowałem auto automaty nawet nie brałem pod uwagę, chociaż że były nawet o połowę tańsze. szkoda że d3 i d4 nie produkowali w manualu.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-27, 23:31   

Z tematu wynika, że właśnie narzeka się na automaty a mi wydaje się że po prostu nie umiecie jeździć automatami :P
walker1235 napisał/a:
ci co narzekają na manuale z pewnością nawet koło s8 manual nie stali a o czym mowa jechać
Nie wiem jak inni ale ja mam w firmie RS4 B6 w maunalu i RS4 B7 w automacie, dosyć często ujeżdżam oba i jedno jest pewne ...nigdy nie kupię auta z dużą mocą w manualu do codziennej jazdy, to jest krótko mówiąc męczące <blee>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-28, 05:44   

Ja 15 lat w automatach bo nie lubiałem manuali teraz lubie jedne i drugie ale serwisowanie automata mnie wqrwia
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2016-07-28, 13:18   

danishow, nowe automaty to całkiem inna bajka... tu porównując w D2 manual do automatu to manual jest dużo szybszy i precyzyjniejszy :) w nowych samochodach nie wiadomo jaki szybki kierowca by był nowym automatom nie dorówna....
ale i tak nie ma to jak zapach przypalonego sprzęgła o poranku :P
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2016-07-28, 14:36   

Myślę, że nie ma co męczyć buły wyższości automata nad manualem.

Wartość S w manualu będzie wyższa ze zwzględu na walory kolekcjonerskie, ich wychodziło mniej . I kierowcy wolący skrzynie manualne niż automaty są w stanie więcej wydać PLN by mieć tego manuala.
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-07-28, 20:03   

danishow napisał/a:
Nie wiem jak inni ale ja mam w firmie RS4 B6


RS4 B6 nigdy nie powstało <blee> jak już to może macie tam S4 B6
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-28, 21:12   

j3drek napisał/a:
jak już to może macie tam S4 B6
Może?! A Ty co, zazdrosny? <faktycznie>
Poprawiam się, chodzi oczywiście o RS4 B7 w kombi. Zawsze mi się mylą te oznaczenia B5, B6 itd. ...w niemcowni używam nazwy RS4 8E <muzyka>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-07-29, 10:08   

W sumie jakby nie patrzeć B7 to taki lifting B6 właściwie.
_________________
Black Cars Matters
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-29, 10:27   

nie czepiać się chłopaka <onienie> zauważcie że "6" na klawiaturze jest między "5" a "7".... każdemu się może kliknąć <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2016-07-29, 13:18   

martin_rs4 napisał/a:
nie czepiać się chłopaka <onienie> zauważcie że "6" na klawiaturze jest między "5" a "7".... każdemu się może kliknąć <faktycznie>


Z a wyjątkiem klawiatury numerycznej o ile takową posiada :P
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-29, 18:43   

A posiada <fujarka> ...wrzucam fotę RS-a, obok stoi auto FOSS-a ;)

20151114_171206.jpg
Plik ściągnięto 100 raz(y) 154,3 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
wlodar 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: brak
Skrzynia: brak
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: brak
Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 1
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-07-29, 23:41   

martin_rs4 napisał/a:
123mielony napisał/a:
Kolego Audi A8/S8 nie jest autem wyścigowym tylko limuzyną z mocnym silnikiem do sprawnego i wygodnego przemieszczania.Konstruktorom nawet przez głowę nie przeszło że ktoś ósemką będzie się ścigał od świateł do świateł.


w zupelnosi popieram....
ostatnio sigal sie ze mna kolesw Rolls&Roycie Phntom'ie.... powiem Wam ze dziwnie to wygladalo jak taka limuzyna (a potezne to auto jest) chcialo sie scigac od swiatel do swiatel... <bezradny>


ja mam nieco inne zdanie, a8 to faktycznie limuzyna ale z sportowym zacięciem,przyrównując je z dajmy na to S klasą wypada bardziej sportowo (nie bez powodu są te twarde fotele recaro:)) tym bardziej s8. Może nie do ścigania się na światłach bo to wygląda dość komicznie takim autem ale do pokonywania szybciej zakrętów czy czasem wyskoczyć na tor- dlaczego nie? Fani sportowej jazdy na pewno wybrali by manual do tego auta bo poprostu ma się większą władze że tak powiem :) Np. do typowego dupowozu którym może być a8 albo S klasa nie wyobrażam sobie nic innego jak automat
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.