Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D5 ładne...nie ma co gadać  
Autor Wiadomość
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-10-15, 08:12   

dice111 napisał/a:
Na V8 już w tym roku w ogóle bym nie liczył.


Do końca tego roku na pewno nie będzie V8 w ofercie... (sprawdzane u dobrze poinformowanego źródła).

CINEK napisał/a:
Ale były oczywiście i dobre strony (w większości)... niemniej jednak utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Audi z modelem A8 / S8 zatrzymało sie na .... D3. ;)

Faktycznie Audi zatrzymało się na D3 szczególnie jak potrafili takie V10 5.2FSI wymienić cały silnik na gwarancji bo po awarii nie było czego ratować... i nie były to jednostkowe przypadki.
To samo tyczyło się 4.0TDI - w niejednym ogłoszeniu właściciel się chwalił "przy XXXX km silnik wymieniony na gwarancji".
A przedliftowa D3 ile razy miała zmieniany kod skrzyni? Tam nawet sterownik zarządzania energią był wadliwy i wszyscy właściciele wymieniali na ten poliftowy.
<okok>


greg26 napisał/a:
Cytat:
Ale były oczywiście i dobre strony (w większości)... niemniej jednak utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Audi z modelem A8 / S8 zatrzymało sie na .... D3. ;)


Nie zgodzę się z Tobą wcale.D4 bije na głowę D3 jakością wykończenia.


greg26 <okok>

wracając do D5 to auto jest bardzo skomplikowane a przez to będzie wadliwe (modele z pierwszych 2 lat produkcji) zanim te wszystkie systemy i bajery zostaną dopracowane... wyjdzie lift i powinno być OK .... i oczywiście silnik bo obecna oferta to jakieś nieporozumienie... ale w przyszłym roku ma się pojawić V8 i wtedy będzie <amasz>
<kocham>

ernesto napisał/a:
No cuż..... D2 nie przeżyją i już


taka mała dygresja na koniec
wyszedł model D3 i te same komentarze leciały..... wyszedł model D4 identycznie...... pojawił się niedawno model D5 i beeee pod każdym względem
ceny D3 spadły do poziomu 30-40k i użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..."

<kocham>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-15, 08:44   

W kazdym modelu widać potanianie i postarzanie produktów/komponentów...w szczególnosci widoczne jest to w D5 i nie jest to tylko moja subiektywna opinia. <cicho>

Co do D4 to jak wspomniałem, tez nie jest to moja opinia co do jakosci wykończenia, lecz osob znajomych uzytkujacych to auto.

Ja jestem dopiero na etapie D2 --> D3 gdzie juz widac po latach roznice w wykonczeniu na spory minus <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-15, 08:46   

panton napisał/a:
użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..."


No to ja chyba jestem wyjatkiem bo az tak nie zachwalam D3 <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-10-15, 09:09   

CINEK napisał/a:
panton napisał/a:
użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..."


No to ja chyba jestem wyjatkiem bo az tak nie zachwalam D3 <faktycznie>

podsumowując całość to przesiadka do D3 była czymś lepszym czy gorszym?

lub inaczej.... użytkując D3 wróciłbyś do D2? <hmm>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-15, 12:12   

panton napisał/a:
podsumowując całość to przesiadka do D3 była czymś lepszym czy gorszym?


może tak...wizualnie i "na czasie" oczywiście czymś lepszym, w sumie to szkoda, że nie kupiłem D3 od razu. Ale na złe to nie wyszło ponieważ mam porównanie.

ale tu nie temat o tym...możemy kontynuować tutaj --- > https://www.a8team.pl/d2-d3-d4-d5-vt24479.htm

:)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2018-10-16, 16:17   

Ja przegladam ogloszenia D5 na biezaco, ale ciagle nie widze nic co by mnie zachecilo do przesiadki. Rozumiem teraz punkt widzenia osob, ktore maja/mialy D3 i mowily, ze D4 nie interesuje ich. Ja po prostu wpadlam w D4 troche losowo i akurat mi pasowalo w danym momencie. Gdyby nie ta promocja z 2015r, to nigdy bym nie jezdzila A8.

A w swojej okolicy, na obwodnicy Londynu, widzialam jedno D5 jak do tej pory.
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-10-16, 18:54   

panton napisał/a:
podsumowując całość to przesiadka do D3 była czymś lepszym czy gorszym?

lub inaczej.... użytkując D3 wróciłbyś do D2?


zapytaj o to uzytkownika dice111
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-16, 20:07   

ja bym nie wrócił ;)

kolekcjonersko to chętnie ale nie do D2... B4 coupe/cabrio owszem
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-16, 21:53   

maciu napisał/a:
B4 coupe/cabrio owszem


<brawo> <okok> to jest to... piękne auto...kurła marzenie :D z tym V6 2.8 AAH <prosze>

Preston81 napisał/a:
zapytaj o to uzytkownika dice111


jedna jaskółka wiosny nie czyni ;)

ale raczej nie...nie wróciłbym do D2... <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-10-17, 09:43   

CINEK napisał/a:
z tym V6 2.8 AAH


Eee tam, 2.2T ;)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-17, 10:18   

Lechu napisał/a:
CINEK napisał/a:
z tym V6 2.8 AAH


Eee tam, 2.2T ;)


no rzędowa piątka potrafi i pojechac i wku*** utrzymanie tego silnika
w porządnej sprawności to troche zabawy jest

ale daje nieporównanie więcej niż V6
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-17, 10:55   

Lechu napisał/a:
Eee tam, 2.2T


eee tam.. patrzę realnie...gdzie teraz dostaniesz w ogóle ten silnik <faktycznie>

OK. koniec "tematu nie na temat" <faktycznie>

Ogólnie to D5 może pomarzyć o tak wysokiej jakości komponentów, jakie były używane w latach 88' - 98' gdzie nie szczędzono pieniędzy a jakość była stawiana na 1szym miejscu ... później było tylko gorzej <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2019-09-14, 10:26   

V8 ciagle nie ma, a najtansze D5 zaczynaja juz dobijac do najwyzszych cen D4, tak przynajmniej jest na rynku UK. Ostatnio porejestrowali mnostwo aut przed 31 sierpnia, w zwiazku z WLTP. Przeceny rzedu 40% na swiezo zarejestrowane sztuki, ale na rynku sa dostepne ex-demo za jeszcze nizsze ceny. Znizki wyzsze niz na D4 w przeszlosci.

Ja jestem pewna, ze nie zmieniam na D5. Albo zatrzymam D4 po gwarancji, albo znajde zupelnie cos innego.
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-09-14, 12:50   

Szybciej pewnie S8 D5 wyjdzie ;)
_________________
Black Cars Matters
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2019-09-14, 18:04   

Niestety ale D5 To wtopa jak narazie auto się nie sprzedaje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.