Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Zawieszenie pneumatyczne problem  
Autor Wiadomość
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-12-30, 17:47   [D3 ALL ] Zawieszenie pneumatyczne problem

Witam mam problem nie dźwiga mi się zawieszenie tak jak powinno dokładnie mówiąc przód ma problem. Jak już nie podniesie się świeci się na liczniku żółta i zielona kontrolka zawieszenia.

Mechanik stwierdził że nieszczelny jest miech przód lewy czy aby na pewno ?

Takie błędy pokazał VCDS

3 Faults Found:

01770 - Temperature Sensor for Level Control Pump/Compressor (G290)
007 - Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 11100111
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 71
Mileage: 323210 km
Time Indication: 0
Date: 2017.12.29
Time: 18:31:08

01577 - Turn-Off due to Over-Temp
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 4
Reset counter: 111
Mileage: 323184 km
Time Indication: 0
Date: 2017.12.29
Time: 17:59:22

01400 - Suspension Level Control
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 111
Mileage: 323189 km
Time Indication: 0
Date: 2017.12.29
Time: 18:04:12
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-12-30, 20:00   

mechanik dobrze myśli... gdzieś jest nieszczelność w układzie o czym świadczy błąd wyłączenia się kompresora od przegrzania
zlikwiduj nieszczelność bo zajedziesz kompresor i koszty będą większe
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-12-30, 21:45   

xluqas napisał/a:
Mechanik stwierdził że nieszczelny jest miech przód lewy czy aby na pewno ?


Opada po nocy ??

Jeśli nie to ewidentnie kompresor powiedział pa pa <jezyk2>
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-12-30, 23:03   

Opada od razu przód a dupa stoi jak stała :/

Muszę jeszcze sprawdzić VCDSem jakie ciśnienie daje kompresor
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-12-30, 23:07   

UUU to raczej miech <onie> przerabiałem to w tym roku najpierw padł lewy a po dwóch tygodniach prawy, tak informacyjnie przy zakupie używki to lewa prawa nie ma znaczenia podchodzi normalnie tylko trzeba patrzeć wersja sport i normal.
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-12-30, 23:10   

Marcin2013, normal sport to wiem. Pozdro Dzieki
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-12-30, 23:16   

Oczywiście trzeba by zrobić głębszą analizę skąd syczy może się okazać że przewód albo połączenie rozdzielacz-miech,ale to tak na 2%, raczej miech, a po odpaleniu wstaje i zaraz opada czy w ogóle nie chce podnieść ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-12-31, 10:23   

Test vcdsem i będzie widać gdzie nie trzyma ciśnienia. Znaczy na którym kole :) i będzie też widać jakie ciśnienie jest w stanie wytworzyć kompresor.

Polecam chińskie miechy z AliExpress bo znam już na dzień dzisiejszy 5 osób co takie założyło i jak narazie mają spokój ;) najstarszy 2 lata. Koszt miecha nowego z chin jakieś 700zl.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2018-01-02, 14:16   

Dziś auto poszło na podnośnik i ewidentnie słuchać dźwięk powietrza w lewym przednim amorze
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.