Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 2.8PB ] Audi D2 2.8 V6 polift  
Autor Wiadomość
JJ_OLN 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: Mercedes W201 2.0 D
Wiek: 31
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-09-05, 16:33   [D2 00 2.8PB ] Audi D2 2.8 V6 polift

Cześć wszystkim,

Jestem nowy na forum, trafiłem tu z polecenia kolegi. Powiedział ,że przed zakupem A8 warto zasięgnąć opinii forumowiczów z A8team. Obecnie jeżdżę 75-konnym Mercedesem W201 (190), nic mi w nim nie przeszkadza, ale kolega dał mi się kapnąć S8 z 4.2 pod maską, rocznik ~2000 no i stało się <muzyka> ... love od pierwszego kilometra, niesamowita fura. Po przewertowaniu masy stron, raportów, opinii znajomych postanowiłem ,że zaczynam szukać samochodu dla siebie.

Wybór trafił na A8 D2 2.8 V6 (193 KM) od 1999 czyli po liftingu. Oczywiście Quattro + Tiptronic. Użytkowałbym ten samochód jako daily, czyli do pracy, do sklepu itd. (koniecznie LPG). 90% jazda w mieście. Dwa razy do roku jakiś road trip ~3000-4000 km.

Potrzebowałbym opinii osób które faktycznie jeżdżą tym modelem A8.

Jakie zalety? Jakie wady? Koszta utrzymania? Spalanie? Ubezpieczenie? Na co patrzeć przy oglądaniu?

Chciałbym się zamknąć w 20 tysiącach...w najbogatszej (możliwie) wersji + LPG. Myślicie ,że to realne?Czy w takich pieniądzach to gruzowisko? Czy w tych wersjach występowały radia z dużym wyświetlaczem?

P.S.

Proszę o wyrozumiałość to mój pierwszy post :)

P.S.2

Wiem ,że jeba# 2.8 bo 4.2 rządzi!!!Mimo to moim wyborem jest 2.8 :)

Zaczynajmy <amasz>
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Michallres 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 22
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 16
Skąd: Złoczew/Łódź
Wysłany: 2017-09-05, 16:59   

Witaj :D
Jeżdżę A8 z tym silnikiem (2.8 193km) z tym że u mnie wybór padł na manuala w wersji przedliftowej, ale z dość dobrym wypasem jak na 2.8.
Na przekór opinii wszystkich kupiłem to autko, każdy mówił że "to nie jedzie", jednak ja z tego auta jestem mega zadowolony. Spalanie na poziomie 11-15l/100km - oczywiście LPG. do 100km/h ma nie całe 9 sekund i na autostradzie da radę rozbujać do 260km/h więc dla mnie bomba. Auto mam w sumie krótko, jakieś 2 miesiące, ale po przesiadce z A4 B5 1.8T koszty utrzymania auta zostały na tym samym poziomie (tzreba doliczyć dodatkowo 2l oleju i 2 świece przy serwsie)
Przemyśl opcję z manualem, miałem okazję jeździć automatem i stwierdziłem że to nie dla mnie ;)
 
 
JJ_OLN 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: Mercedes W201 2.0 D
Wiek: 31
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-09-05, 18:52   

Michallres dzięki, za odpowiedz.

Co masz na myśli dobry wypas? Ile Cię kosztował jeśli można wiedzieć? Napęd quattro?

Podejrzewam ,że przesiadka z 75 KM na 193 KM to będzie dobry przeskok jeśli chodzi o dynamikę :) Oczywiście nie taki jak przy 340 koniach. Przyspieszenie nie jest dla mnie najważniejsze.

http://allegro.pl/audi-a8...6941100055.html

Dokładnie coś takiego mi się marzy, może inny kolor i z dużym radiem, ale to to :)
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
RAJAN 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: audi a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 59
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-09-05, 21:31   

kolejna FULL OPCJA. widać ze sprzedający nie mo o tym pojęcia i liczy na niewiedze kupującego.
brak parktronik
brak solardach
brak szyber dach
brak webasto
brak el.regulacji tylnych zagłówków
brak navi plus

lewa strona auta mi sie nie podoba przednie drzwi kierowcy nie pasują z tylnymi.
 
 
JJ_OLN 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: Mercedes W201 2.0 D
Wiek: 31
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-09-09, 10:35   

Hallo forumowicze!!!

Ktoś? coś? nikt nie jeździ/jeździł taką wersja ? <bezradny>

Zachęcam do dyskusji ! <chura>
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 10.0
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 2044
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-09-09, 17:07   

Michallres napisał/a:
Spalanie na poziomie 11-15l/100km - oczywiście LPG. do 100km/h ma nie całe 9 sekund i na autostradzie da radę rozbujać do 260km/h

4,2 spalanie ma takie samo u mnie idzie 14,5l lpg a nogę mam ciężką głownie latam po mieście do 100 nie cale 7sek, ale na biciu do 100 sie nigdy nie konczy z tego co wiem wiec warto miec zapas , ubezpieczenie platne tyle samo co za takie 2,8 , osobiscie nic do 2,8 nie mam sam bratu cos takiego proponowalem ale wszystko zalezy od stanu ja polecam automat
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Michallres 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 22
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 16
Skąd: Złoczew/Łódź
Wysłany: 2017-09-11, 16:25   

Ja sam nie ukrywam że przesiądę się kiedyś na 4.2, ale puki jestem studentem i nie mam jakiś "kokosów" z dodatkowej pracy wybrałem 2.8 z bezawaryjną manualną skrzynią.
Niestety nie mam tutaj napędu quattro, ale przesiadłem się z a4 w quattro na przednionapędową A8 i według mojej opinii to auto dobrze się prowadzi z tym napędem - co innego a4 bez quattro, to prowadziło się tak sobie.
Dobry wypas w przypadku A8 z silnikiem 2.8 to skóry w full prądzie, Bose, grzane fotele przód + tył, kiera trójramienna, oryginalne koła 18", szyberdach, zmieniarka - tak wiem, teraz większość posiadaczy 4.2 się śmieje bo w każdej 4.2 takie bajery są, ale popatrzcie na ogłoszenia z 2.8 które zazwyczaj są w welurze bez podgrzewania i jakiejkolwiek elektryki.

Co do OC wyszło mnie raptem 100zł więcej jak za moje poprzednie 1.8T ;)

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pytaj śmiało :D
 
 
Adam.Grze 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 23
Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 17
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2017-09-17, 16:10   

Ja osobiście posiadam A8 d2 2.8 bez gazu i tak zostawiam 1997r najprostsza wersja i jestem bardzo zadowolony z niej, spalanie na trasie 10l na 100 z pełnym autem i na felgach 20cali. Polecam jak na poczatek
 
 
J@ck 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 16 Lip 2017
Posty: 51
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 2017-09-17, 22:21   

Też mam 2.8 i jestem zadowolony. powiem ogólnie o całym aucie. Jeśli chodzi o wygodę to będzie to samo co reszta a jeśli chodzi o silnik to latam nią do pracy do Niemiec. W jedną str mam 370 km plus tam do pracy mam ok 12 w obie, tygodniowo wychodzi mi 800-1000km. Spalanie przy średniej 150 to jakieś 14 lpg, rewelacja. Automat genialny, wygoda miód, wyciszenie auto powala a system bose daje radę. Przyspieszenie do 140-150 naprawdę ok, chyba, że ktoś oczekuje rakiety. Jazda 220-230 to nie problem ale tu już są długie sek z rozpędzeniem auta. Ogólnie, auto naprawdę świetne, silnik też i nie potrzeba 4.2 ale nie pogardziłbym.
za jakieś rok do półtorej będę zmieniał to już na nowszą i pewnie jednak 4,2 chyba, że D3 ma coś mniejszego to pewnie wezmę mniejszy ale auto mam od 2 miesięcy i mam 10kkm zrobione. Trafiłem w dychę. ogólny zarys auta to prestiż i wygoda, nie ukrywam, że uwielbiam to uczucie kiedy się za mną oglądają <brawo>
Ogólnie, każdy kto widzi A8 pyta czy 4,2, odpowiadam różnie, dla znajomych i ogólnie zainteresowanych mówię prawdę 2,8 i ośka a dla tych co szukają tematu do pyt ile pali i ile kosztuje oraz wrednych sąsiadów gadam, że 4.2 Q a nawet znienawidzonemu wójkowi powiedziałem 6.0 V12 :P
_________________
A,B,B+E,C,C+E, ADR + Cysterny, HDS
Zawsze w drodze, od motocykla po ciężarówkę
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 201 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4487
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-09-17, 22:57   

J@ck napisał/a:
(...)chyba, że D3 ma coś mniejszego to pewnie wezmę mniejszy ale auto mam od 2 miesięcy i mam 10kkm zrobione (...)

Jest, A8 2.8 FSI Multitronic, ale mało tego, zazwyczaj słabe wyposażenie i trzyma cenę, bo 2 lifting
http://allegro.pl/audi-a8...6943648661.html
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon hamulce
OC/AC

| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |