Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Błąd skrzyni P17116  
Autor Wiadomość
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-23, 18:14   

Grupa6 i w grupie7 pozycja 2 to prąd na cewkach powinno być między 0.1 do 0.8 Ampera podobno MAX to 2.0 one nie są zero-jedynkowe sterowanie proporcjonalne -Tak łopatologicznie.
Grupa6
1-Cewka 1
2-Cewka 2
3-Cewka 3
4-Cewka 5

Grupa 7
2-Cewka 4
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-02-23, 18:18   

U mnie ta druga cewka wykazywała dość dziwne zmiany w trakcie jazdy , 0,096 do 0,800 , jak te wartości powinny się zachowywać - zmieniac ? Postaram sie w miare możliwości zrobić logi tej grupy , teraz sie zastanawiam jeszcze jakie powinno być ładowanie na sterownik przy zapalonym aucie , u mnie VAg pokazywal 13.30V - bez zapalonych świateł
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-23, 19:55   

One będą sie zmieniać w zależności od biegu na którym jedziesz
Cewka 1 - odpowiada za ciśnienie w skrzyni
Cewka 4 - za luckup
Pozostałe za ciśnienie na koszach
To będzie trudne do diagnozowania bo wartości dość wolno sie zmieniają
 
 
demsi 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 4
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-06-09, 10:54   

michalwruszak, Czy jest szansa dowiedzieć się co było przyczyną Twoich problemów z tym 2-gim biegiem? Mam taki sam problem (17116 - Gear 2 Incorrect Ratio) i być może mnie jakoś naprowadzisz. Też wyskakuje tylko przy dynamicznej jeździe tak jak było u Ciebie. Skrzynia wchodzi wtedy w tryb awaryjny (po restarcie zapłonu i spokojnej jeździe jest OK). Sterownik skrzyni w związku z tym był regenerowany, ale nie pomogło.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-06-09, 11:03   

Auto sprzedane - razem z problemem - klient jeżdzi do dzisiaj - sytuacja się nie zmieniła ani na lepsze ani na gorsze . Problem podejrzewam że będzie widoczny po rozbiórce skrzyni biegów. Wstępnie mogę założyć problem z tarczkami na koszu forwardu
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.