Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Zmiana obudowy kluczyka  
Autor Wiadomość
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-02, 19:07   [D2 ALL ] Zmiana obudowy kluczyka

Cześć, mam już fajną nową obudowę, ale nie wiem, jak wymontować układ scalony ze starej.
jest on przymocowany na 2 złote "bolczyki". Mam je pociągnąć do góry, żeby wyszły?
Załączam foto.



[ Dodano: 2016-05-11, 10:18 ]
Nikt nie podpowie?
Nie chce się z tym mocować na siłę.
_________________

 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-05-11, 22:20   

podbijam tez mnie to interesuje , zajrze chyba do specow od kluczykow i ew zapytam w aso ile zamowienie nowego klucza
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-11, 22:42   

Ja zamówiłem nową obudowę na Aliexpress:

http://www.aliexpress.com...2588240321.html

Jakość nie jest oryginalna, ale jest OK. Wszystko pasuje, jest równo wykonany i prezentuje się o niebo lepiej od 17 letniego ściachanego oryginalnego.

Jeszcze mnie zastanawia jak wydobyć IMO. On tam chyba jest jakoś wklejony.
_________________

 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-09, 10:40   

Może trochę po fakcie, ale te bolce wyciąga się na siłę. Niestety nie zawsze da się to zrobić bezpiecznie dla elektroniki i czasem lepiej rozwalić obudowę dookoła aby dobrać się do miejsca, w które wchodzi bolec od dołu. Niedawno wymieniałem obie obudowy i w jednej bolce wyszły łatwo, a w drugiej musiałem pruć starą obudowę. No i późniejsze kodowanie.
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2016-06-09, 18:03   

No i jak z tym IMO ? wyciagnałes bez problemu ?
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-09, 20:02   

Klej przy kapsułce był nieco twardy i trochę stresu było, ale poszło bez szkód. W nowym pilocie dałem tylko na wcisk.
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-10, 07:45   

A jak wyjąłeś elektronikę? Te złote bolce się odkręca czy wyciąga do góry?
_________________

 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-10, 08:01   

Te bolce są wciskane i mają lekko ryflowaną powierzchnię, więc nie jest łatwo.
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2016-06-18, 21:17   

krisker napisał/a:
Klej przy kapsułce był nieco twardy i trochę stresu było, ale poszło bez szkód. W nowym pilocie dałem tylko na wcisk.


No, ale jak przełożyłes to IMO - to musiałes kodowac go ? Cos pisałes wyzej o kodowaniu.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-18, 23:24   

krisker napisał/a:
Te bolce są wciskane i mają lekko ryflowaną powierzchnię, więc nie jest łatwo.


po podgrzaniu lutownicą wychodzą bez problemu...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-20, 07:44   

kmicic-lt napisał/a:
No, ale jak przełożyłes to IMO - to musiałes kodowac go ? Cos pisałes wyzej o kodowaniu.


IMO się nie koduje. Koduje się kluczyki do zdalnego sterowania.

maciu napisał/a:
po podgrzaniu lutownicą wychodzą bez problemu...


Spoko, dobry pomysł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.