Autor |
Wiadomość |
sasquatch
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016 Posty: 44 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2017-10-30, 07:09
|
|
|
zamówiłem ATE Original bo niestety ATE nie ma ceramików do S8 D2 a opinie o Juridach mnie nie przekonują do zakupu. Pod koniec tygodnia będę je zakładał to zobaczymy ile są warte i jak to będzie hamowało |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-10-30, 10:21
|
|
|
Proponuje dobrze zapoznać sie z procedurą docierania tarczy zawartą na ulotce w opakowaniu.
W przypadku reklamacji to pierwsze o co pytają. Oczywiście trzeba też się do niej zastosować |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4798 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-30, 12:53
|
|
|
na 99% i tak zleją gościa ciepłym ...
zganiają na złe dotarcie lub montaż winy w tarczy nie widzą
Ale prawidłowe dotarcie i montaż to podstawa |
|
|
|
|
sux256
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2 LONG
Wiek: 29 Dołączył: 08 Sie 2016 Posty: 20 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-11-26, 14:35
|
|
|
Ja 3tyś km temu zrobiłem swap na heble od D3. Tarcze Zimmerman standard+ klocki Zimmerman. Po 2.5tyś zaczęło bić przy hamowaniu. [Wszystko ładnie wyczyszczone, złożone, zwrotnica prosta]. Reklamowałem tarcze i klocki, po ekspertyzie reklamacja uznana.
Zastanawiam się nad założeniem tarcz Rotinger. W S6 C5 u znajomego się spisują. Ma ktoś doświadczenie z tą firmą? Jakie klocki, by pasowały do tego setu? Rotinger proponuje klocki Textara, lecz z doświadczenie wiem, że potrafią piszczeć.
Tu cennik gdyby kogoś interesowało:
20653/T3-656pln brutto za komplet
20653/T4-672pln brutto za komplet
20653/T5-680pln brutto za komplet
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-11-26, 18:18
|
|
|
sux256 napisał/a: | Rotinger proponuje klocki Textara, lecz z doświadczenie wiem, że potrafią piszczeć | Nie tylko piszczeć ale i też potrafią popękać od temperatury, to miało miejsce u mnie, wrzucałem nawet gdzieś foty na forum. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
bybus
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 84 Skąd: Piaski
|
Wysłany: 2017-12-07, 12:10
|
|
|
sux256 napisał/a: |
Zastanawiam się nad założeniem tarcz Rotinger. W S6 C5 u znajomego się spisują. Ma ktoś doświadczenie z tą firmą? Jakie klocki, by pasowały do tego setu? Rotinger proponuje klocki Textara, lecz z doświadczenie wiem, że potrafią piszczeć.
Tu cennik gdyby kogoś interesowało:
20653/T3-656pln brutto za komplet
20653/T4-672pln brutto za komplet
20653/T5-680pln brutto za komplet
Obrazek |
Mam te Rotingery, numer 5 na Twoim rysunku, na razie jakies 8 tysiecy na nich przejechalem z klockami Textar i zlego slowa nie powiem. Poprzednie tarcze ATE po ok. 2 tysiacach sie wziely i pogiely..... |
|
|
|
|
|
|
|
vanos2012
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34 Dołączył: 19 Lis 2015 Posty: 40 Skąd: Bieszczady
|
Wysłany: 2018-03-07, 21:12
|
|
|
Witam
Musze kupić tarcze i klocki na przód. Chciałem kupić zwykłe zimermana tylko że są 2 rodzaje:
Wentylowane wewnętrznie i wentylowane zewnętrznie. Które lepiej wybrać ? Do tego klocki ATE standard.
Kuszą mnie jeszcze tarcze Rotinger GT ( nacinane i nawiercane) 540zł komplet.
Ale nie wiem jak z ich jakością, i na pewno klocki znikają dużo szybciej na takich tarczach. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4798 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-08, 08:07
|
|
|
nie prawda jeśli dobry klocek to znika tak samo pomijasz że tymi rowkami gazy są odprowadzane a nie klocki
Takie tarcze mam w moim innym aucie i jakoś nie dostrzegam aby klocki się bardzo sypały |
|
|
|
|
|
|
|
pyetya
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2015 Posty: 3 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4798 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-04-10, 21:04
|
|
|
masz dożywotnią ... to
A na poważnie kolega w a6 ma nawiercane i nacinaną mikodę i ostatnio po 3 miesiącach stania przyłapało i jak debil hamował aż farba z zacisków zlazła
tarcze czerwone .
Łostygło i nic nie bije
Ja tam bym kupił |
|
|
|
|
|
|
|
rogra
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 47 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 2018-04-22, 18:41
|
|
|
co jest potrzebne do swapu hamulców z D3 ?
na pewno:
-zaciski
-jarzma
-klocki
-tarcze
a jak wygląda sytuacja z wtyczkami i z przewodami ?? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|
|
|
PanMariusz
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Lis 2017 Posty: 39 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-07-09, 16:42
|
|
|
Panowie pytanie z innej beczki. Czy w d2 fl śruby M14, którymi przykręcone jest jarzmo lubią się zapiec? Próbowałem je odkręcić kluczem z ramieniem około 20-25cm i nie szło ruszyć, więc nie wiem czy przedłużać ramię siły, boję się, że urwę śrubę. Powinny pójść bez większego problemu czy raczej normą jest wygrzewanie? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4798 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-09, 21:22
|
|
|
ja bym koło metra szarpał |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-07-09, 23:05
|
|
|
PanMariusz napisał/a: | Panowie pytanie z innej beczki. Czy w d2 fl śruby M14, którymi przykręcone jest jarzmo lubią się zapiec? Próbowałem je odkręcić kluczem z ramieniem około 20-25cm i nie szło ruszyć, więc nie wiem czy przedłużać ramię siły, boję się, że urwę śrubę. Powinny pójść bez większego problemu czy raczej normą jest wygrzewanie? | Te śruby dokręca się siłą 140-160 Nm a często i gęsto dokręcają to specjaliści kluczem pneumatycznym do oporu,
więc normą jest że trzeba użyć sporej siły próbując odkręcić je zwykłą grzechotką. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|