Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 3.3TDI ] Problemów z klimatronikiem ciąg dalszy ...  
Autor Wiadomość
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-01-28, 11:13   [D2 01 3.3TDI ] Problemów z klimatronikiem ciąg dalszy ...

Witajcie. Znowu zaczęły mi się problemy z klimatronikiem. Otóż mam taki problem, że na postoju gdy działa dogrzewacz bez problemu leci ciepłe powietrze, lecz gdy zaczynam jechać i dogrzewacz się wyłącza to coś się zacina i niekiedy dzieje się tak, że dmuchawa działa na maksa, lecz z nawiewów nic nie leci, w ogóle nie wieje, a niekiedy nie chce w ogóle lecieć ciepłe powietrze. Bardzo często jest też tak że gdy jadę autkiem i mam ustawioną moc nawiewu na 1 kreskę, to co chwilę moc nawiewu samoczynnie zwiększa się o 1 kreskę aż nagle jest na 4 kreskach, niekiedy na 3, niekiedy na maxa dodam, że dzieje się to przy wyłączonym trybie auto . Udało mi się połączyć z klimatronikiem VAGiem, skasowałem wszystkie błędy i zrobiłem basic settings i grupa 001, wtedy robi się test i reset wszystkich klap i czytałem że we wszystkich okienkach powinno pojawić się 0, a u mnie 0 pojawia się tylko w jednym okienku, a błędy wracają takie:

3 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage

00731 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Footwell Flap (G139)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed


Mógłby jeszcze ktoś sprawdzić u siebie swoje kodowanie klimatronika? Bo nie wiem czy ja mam dobre 00083.

A najdziwniejsze jest jeszcze to, że gdy mam klimatronik ustawiony na maxa i znowu się coś zatnie przez co nie leci ani troszkę powietrza z nawiewów to gdy włączę spryskiwacze to tak jakby coś "pocisło" te powietrze i zaczyna lecieć normalnie ciepło z nawiewów, a gdy puszczę spryskiwacz to znowu przestaje lecieć powietrze.
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-01-28, 11:23   

Sprawdz test poszczegolnych elementow i testuj klapy po kolei, przysluchuj sie czy chodza czy nie, badz sie zacinaja.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-01-28, 11:42   

aro51, Jak zrobić ten test? Ja zrobiłem właśnie taki test w basic settings i grupa 001, ale może posiadasz jakiś inny sposób?
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-01-28, 12:18   

Output test :) U mnie też jest kodowanie 00083 i jest ok. Co do błędów to zobacz tutaj rozpiskę kolegi gtfan http://www.a8team.pl/d2-0...1460.htm#127432
_________________
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-01-28, 13:04   

krzychu22.p1i, na output test komputer zaczyna mi mulić i to tylko w klimatroniku, gdy kliknę start i wskoczy 1 test to pisze error ..., później reszta idzie bez problemu.
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-01-28, 13:07   

Dużo roboty żeby dostać się do tej nagrzewnicy?
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-01-28, 15:58   

Zeby bylo wygodnie to deske trzeba zrzucic, ale mozesz zaczac od schowka i schowka po stronie kierowcy jakis tam dostep jest...
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-01-28, 18:28   

Dzisiaj podłączyłem VAG'a, wchodzę w output test i wyskakuje error coś tam not found, gdy kliknę start/dalej to wyskakuje output test completed i nie ma żadnego testu. Doszedłem dziś też do tych klap pod maską, patrząc od przodu samochodu to po prawej stronie tych klap jest silniczek który steruje właśnie tymi klapami (V71 z G113) i okazało się że jakiś geniusz przede mną już go rozbierał i połamał zębatki w tym silniczku dlatego te klapy nie działały. Pamiętam że kiedyś kupiłem właśnie taki sam silniczek za 10zł i go znalazłem w bagażniku, jutro go wymienię i zobaczę co dalej. Jeżeli wymienię ten silniczek i będzie wszystko git to znikną mi dwa błędy

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed

I zostanie jeszcze błąd

00731 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Footwell Flap (G139)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Lecz nie wiem dlaczego ten błąd jest ponieważ nawiew na nogi kierowcy działa bez problemu. Zobaczymy jak będzie jutro ;)
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-28, 21:20   

tu masz rozrysowane te silniczki
http://www.a8team.pl/d2-0...nia-vt11460.htm

SamackA8 napisał/a:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
te 2błedy to masz od jednego silniczka i łatwy dostęp do niego

SamackA8 napisał/a:
(G139)
gorzej z tym
_________________

Ostatnio zmieniony przez Ara$ 2014-01-28, 21:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2014-01-30, 13:09   

a panowie, co odpowiada za to że z kratki na szybe leci zimne powietrze, z innych leci ciepłe a z tej na szybe zimne
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-30, 14:38   

Cytat:
U mnie też jest kodowanie 00083

ma ktos rozpiske tego kodowania
_________________

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-01-30, 15:23   

Ara$ napisał/a:
Cytat:
U mnie też jest kodowanie 00083

ma ktos rozpiske tego kodowania

http://www.mediafire.com/...k_kodowanie.pdf
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-30, 15:59   

Cytat:
U mnie też jest kodowanie 00083 i jest ok
a Ty niemasz tego kodowania zlego, wg tego co powyzej xxx83 jest chyba dla Diesli
_________________

 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-30, 16:01   

LHD, RHD - co to znaczy
_________________

 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-01-30, 16:24   

Oznaczenie po ktorej stronie jest kierownica - U nas LHD - tak mysle chociaz
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.