Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-03-02, 19:10   

Jak kasujesz to dobrze jest tak zrobić ze na noc aku odpiąć i pośmigać troszkę na paliwie aby paliwo było ok .
A zbierasz do tego lpg styl jazdy ma być podobny tutaj bardziej chodzi o podciśnienie w kolektorze czyli jedziesz momentem a nie mocą .
Czyli jedziesz tylko podobnie nie odpowiem ci jak jest w stagu bo tego ja nigdy nie zakładałem tylko wywalałem ustawiałem parę razy ale auta u ludzi i nic nie wracało .
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-03-02, 19:16   

generalnie zauważyłem że przy spokojnym przyspieszaniu przestało auto dygotać, więc mysle że jest lepiej

[ Dodano: 2019-03-02, 19:17 ]
a stanie sie coś jak wykres gazu będzie wyżej od wykresu benzyny??
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-03-02, 20:17   

nie
masz pewne widełki
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-03-02, 20:26   

A ile na plus i na minus morze być
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-03-02, 21:03   

jak najmniej
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-03-02, 21:19   

No dobrze, czyli rozumiem że tymi kropeczkami zwiększam bądź zmiejszam czasy wtrysku gazu, byle nie za bardzo bo może dojść do zapetlenia, i po przestawieniu tych kropeczek linia musi być bez wierzchołków, dobrze rozumuje??
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-03-02, 21:25   

mniej więcej tak chodzi o to że jak masz kropeczkę daleko od kropeczki paliwa to auto nie będzie wstanie naprawić tego -25+25 i masz babol mieszankowy .

Możesz to podpatrzeć w odpowiednich kanałach patrzysz korekty krótko i długo terminowe mają być podobne na dwóch paliwach
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-03-02, 21:53   

Nic z tego nie zrozumialem <bezradny>
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Dżordż 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-03-02, 23:51   

Nie przejmuj się, ja też.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2019-03-03, 12:05   

Ale czego tu nie rozumiec.

Tak ustawiasz te kropeczki zeby korekty paliwowe na vagu mieć w granicach +- 3% długoterminową i krótkoterminowe nie przekraczajace 10% przy stałym obciążeniu (fazy przyspieszania to wyjątek).

Patrzysz na korekty na benzynie (powinny byc w tych granicach co napisalem powyzej, jak nie sa to trzeba samochod na benzynie najpierw naprawic)

Potem ciągasz kropki tak, zeby korekte mieć taką samą na gazie jak masz na benzynie.

Finito, koniec filozofii.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-03-03, 12:34   

Możesz mi przypomnieć w którym bloku są korekty?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2019-03-03, 12:54   

Dla jakiego silnika? Dla ABZ/AKG/AHC w blokach 10 i 11.

pb41ns napisał/a:
Możesz mi przypomnieć w którym bloku są korekty?
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-03-03, 13:56   

Tylko niekiedy auta nie da się naprawić i na paliwie ma dziwne korekty są takie przypadki to wtedy trzeba troszkę wypośrodkować to .
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-03-03, 15:49   

byłem sprawdzić te korekty w bloku 10 nic sie nie dzieje ale za to w bloku 11 już sporo, są 4 okna , pierwsze dwa to te procenty a pozostałe dwa to wskazania voltów, jak sądze wskazania sond lambda, które okno odpowiada korektom długo i krótko terminowym??

[ Dodano: 2019-03-05, 19:53 ]
A jest jakaś różnica pod którą cewke podłącze przewodzik od zczytywania prędkości obrotowej który widzi sterownik gazu?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-03-05, 20:02   

nie ma znaczenia to
a ten wasz wspaniały stag nie ma odczytu z wtryskiwaczy ? :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.