Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Zwężka w przewodzie wspomagania  
Autor Wiadomość
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 515
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-12-09, 16:43   [D2 preFL ALL ] Zwężka w przewodzie wspomagania

Przewód biegnący od zbiornika do chłodnicy. Po co tam to wcisnęli?
https://images84.fotosik.pl/933/c62d9bdfca9d05a1.jpg
Druga sprawa, przełożyć do nowego czy można latać bez?
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-12-09, 17:39   

Pepek napisał/a:
Po co tam to wcisnęli?
Dla zwiększenia ciśnienia w układzie.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 515
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-12-09, 18:00   

To nie lepiej było to zrobić w króćcu zbiornika skoro i tak jest wzmacniany wewnątrz rurką? Pogratulować pomyślunku...
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-12-09, 18:26   

Pepek napisał/a:
To nie lepiej było to zrobić w króćcu zbiornika
Widocznie to było najlepsze miejsce <bezradny>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 515
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-12-09, 22:12   

Chyba dla producenta tych tulejek i oetikera żeby zarobili :D
Włożyłem ją w nowy wąż dla świętego spokoju.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-12-11, 07:58   

Pepek napisał/a:

Włożyłem ją w nowy wąż dla świętego spokoju.


I dobrze bo byś miał problemy z brakiem wspomagania
_________________

 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2018-04-19, 05:37   

to jest to co cieknie zwykle ? patrzac na silnik lewy waz od chlodnicy ? ile w srodku to mialo mm moze pamietasz?
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 515
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-04-19, 15:38   

Nie, zwykle cieknie ta przejściówka z 12mm na 10mm na drugim wężu. Ten łącznik o którym piszesz ma 6mm z tego co pamiętam. Zwężka z tematu jest w przewodzie zbiorniczek - chłodnica, 10mm po zewnętrznej, otwór 3 czy 4mm.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2018-04-30, 17:53   

Zastanawiam się czy ta zwężka nie ma związku z servotronic. Wywaliłem to i mam takie dziwne objawy, że kierownica chodzi lekko, nage ciężko, znów lekko itp skacze to jak chce, chyba spróbuję to dorobić bo wywaliłem ;/
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-04-30, 18:45   

Nie. Bo w układzie bez servo również jest.
_________________
Black Cars Matters
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-01, 17:33   

zwężka po stronie niskiego ciśnienia ma chyba za zadanie zapobiec zbyt nagłemu
wpuszczaniu płynu do zbiorniczka - pienienie, cofanie powietrza do układu
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-05-01, 18:36   

maciu napisał/a:
zwężka po stronie niskiego ciśnienia ma chyba za zadanie zapobiec zbyt nagłemu
wpuszczaniu płynu do zbiorniczka
...i wzrost ciśnienia przed zwężką, czyli w maglownicy.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.