Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Zbiezność - czy trzeba ustawiac po wymiani  
Autor Wiadomość
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2018-05-04, 10:09   [D2 preFL ALL ] Zbiezność - czy trzeba ustawiac po wymiani

Zastanawiam sie czy powinienem ustawiać zbieżność po wymianie wahaczy przednich dolnych (prostych). wydaje mi się, że nie mają one kompletnie wpływu na pochrzanienie zbieżności. Kierownica stala prosto przed wymiana, stoi tez prosto teraz, auto nie sciagalo wczesniej i dalej nie sciaga na zadna strone.

Po górnych wahaczach zawsze robie bo cała kolumna idzie out, ale nie mam pewnosci czy po wymianie dolnych zawracac sobie tym glowe.

Ktos ma rzeczowe jakis uzasadnienie dla robić/nie robic inne niż "dla bezpieczeństwa lepiej sprawdzic" ?
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-04, 10:47   

Ja po wymianie dolnych wahaczy tez nie ustawiałem zbieżności. Nawet "na szybko" pod domem wymieniałem banan i auto miało zachowaną zbieżność.

Teraz wymieniałem już cały komplet więc siłą rzeczy zbieżność była. Ale tak pojedynczo na dole nie widzę sensu, ponieważ też nie mało to u mnie pływu na jazdę / prowadzenie
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-05-05, 14:55   

Górne jak i dolne wahacze mają stałą pozycję w karoserii i tym samym nie jest konieczne ustawianie zbieżności po ich wymianie.
Oczywiście mam na myśli markowe produkty, "te tańsze" mogą różnić się nieco wymiarami co przekłada się na konieczność sprawdzenia geometrii auta.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.